Ilość obrazków w rm2k3
Aktualny czas: 20-06-25, 20:12 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Wątek zamknięty 
[2k3] Ilość obrazków w rm2k3
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #21
RE: Ilość obrazków w rm2k3

@DK:
Sam zamknij mordę jeśli otwierasz. Ja piszę. 8bit quest jest rozwalony przez power mode, a posiada wiele współgrających z sobą skryptów. Niektóre utwory w formatach xm it mod również są tak zakodowane że robią problemy. Mimo wszystko odradzam Power Mode właśnie z tego względu, że źle wpływa na interpreter przy wielu zdarzeniach równoległych tak które na siebie wpływają (zmienia czas reakcji funkcji interpretera) Grałem w gry z PM które działały dobrze, ale posiadały proste skrypty niezależnie od siebie.

Zawsze najlepszy jest rm bez łatek. Wszelakie które widziałem są dobre, ale pm może robić problemy.Niektóre łaty ograniczają użycie innych. Najlepsze z nich wszystkich jest Dyn RPG ale za to dostajesz nieciekawy ekran ładowania się pliku gry.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-11-14 23:58 przez X-Tech.)
20-11-14 23:52
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Dragon Kamillo Offline
*


Liczba postów: 330
Dołączył: 28-04-13

Pomógł: 24



Post: #22
RE: Ilość obrazków w rm2k3

"Jest jeszcze power mode 2003. Jeśli go użyjesz mogą być jakieś drobne problemy z "myśleniem" całego interpretera zdarzeń. Ma wbudowaną zwiększoną ilość obrazków"
Tylko że to jest kompletna nie prawda. Power mode nie zwiększa ilości obrazków, nadal możesz mieć ich tylko 50. Więc najpierw sprawdź, potem pisz, albo nie sprawdzaj i zamknij mordę XD.
21-11-14 00:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #23
RE: Ilość obrazków w rm2k3

(21-11-14 00:34)Dragon Kamillo napisał(a):  "Jest jeszcze power mode 2003. Jeśli go użyjesz mogą być jakieś drobne problemy z "myśleniem" całego interpretera zdarzeń. Ma wbudowaną zwiększoną ilość obrazków"
Tylko że to jest kompletna nie prawda. Power mode nie zwiększa ilości obrazków, nadal możesz mieć ich tylko 50. Więc najpierw sprawdź, potem pisz, albo nie sprawdzaj i zamknij mordę XD.

Antywirus mi nie pozwala pobrać power mode 2003. Wygląda na to że nowy avast nie lubi pliku warp.dll z power mode 2003.

Sam sprawdź. Weź użyj ID obrazka np: 64 Używałem czegoś co mi zwiększało ilość obrazków w jednym z projektów. Jak mogło to nie być Power Mode.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-14 01:29 przez X-Tech.)
21-11-14 01:23
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Dragon Kamillo Offline
*


Liczba postów: 330
Dołączył: 28-04-13

Pomógł: 24



Post: #24
RE: Ilość obrazków w rm2k3

Mogło. Do 2k3 jest 100pics patch i właśnie hyper patcher 2 (który równie dobrze możesz użyć na power mode).
21-11-14 02:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #25
RE: Ilość obrazków w rm2k3

Tak. Musiało mi to wylecieć z pamięci. To było jakieś 5 lat temu. Dobra.
Cała reszta się jednak zgadza. Power Mode powinien działać dobrze jeśli nie będzie kombinowania z wieloma skryptami równoległymi zależnymi od siebie. Grałem w gry na Power Mode, które nie miały kłopotów. Power mode nie działa dobrze z niektórymi utworami modułowymi.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-14 23:17 przez X-Tech.)
21-11-14 23:16
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
tkisluk91 Offline
*


Liczba postów: 20
Dołączył: 18-11-14

Pomógł: 2



Post: #26
RE: Ilość obrazków w rm2k3

Takie pytanie czy, aby pokazywało wartość zmiennych na mapie jako obrazek muszę zrobic obrazki 1234567890 i tworzyć warunek do każdej możliwej wartości zmiennej czy istnieje jakis inny szybszy sposób ?
22-11-14 18:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #27
RE: Ilość obrazków w rm2k3

Znajdź se gotowe obrazki cyfr.
Każdej cyfrze w liczbie którą chcesz przedstawić musisz przyporządkować 1 zmienna
22-11-14 18:35
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
tkisluk91 Offline
*


Liczba postów: 20
Dołączył: 18-11-14

Pomógł: 2



Post: #28
RE: Ilość obrazków w rm2k3

chodzi o setki dziesiątki i jedności tak ?
22-11-14 18:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #29
RE: Ilość obrazków w rm2k3

Musisz dzielić odpowiednią wartość (liczby) przez ilość odpowiednio tysięcy/setek/dziesiątek zależy jak wielka to liczba dla liczby max 9999 tak to by wygladalo ale wydaje mi sie ze wiecej niz 100 nie potrzebujesz.

Chcesz wyciągnąć tysiące z liczby 3223 to ją dzielisz przez 1000 potem setki to bierzesz i odejmujesz od 3223 wartość tych tysięcy i dzielisz przez sto itd. prosta matma.

Jak pomogłem daj punkt xd
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-14 19:15 przez X-Tech.)
22-11-14 19:06
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #30
RE: Ilość obrazków w rm2k3

Tu masz instrukcje do całego huda http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/trudne/hpnm
22-11-14 19:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.