Stany i atrybuty
Aktualny czas: 14-05-24, 00:02 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Wątek zamknięty 
[XP] Stany i atrybuty
GwynBlade Offline
*


Liczba postów: 15
Dołączył: 18-02-15

Pomógł: 0



Post: #1
Stany i atrybuty

Gdy mam odporność na stany i atrybuty to co oznaczają litery: C, B, A itp?
18-02-15 20:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Kangero Offline
*


Liczba postów: 48
Dołączył: 01-07-13

Pomógł: 2



Post: #2
RE: Stany i atrybuty

Z tego co pamiętam:
A- atrybut zadaje 200% obrażeń
B- (...) 150% obrażeń
C- 100%(czyli normalnie)
D- 50%
E- 25%
F- 0%

Co do E i F nie jestem pewien, ale jakoś tak to było mrgreen

Chętnie pomogę w szukaniu bugów w projektach(jeśli będę miał na to czas).

:taniec:
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-02-15 20:08 przez Kangero.)
18-02-15 20:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a): GwynBlade
Kryzz333 Offline
*


Liczba postów: 209
Dołączył: 15-01-15

Pomógł: 44



Post: #3
RE: Stany i atrybuty

E - 0%
F - regeneruje życie
18-02-15 20:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a): GwynBlade
Kosmik123 Offline
*


Liczba postów: 36
Dołączył: 15-07-14

Pomógł: 2



Post: #4
RE: Stany i atrybuty

Tak E to 0%
a F to -100% czyli efekt odwrotny.

Można to zmienić w skryptach: klasa Game_Actor linijka 119
Cytat:table = [0,200,150,100,50,0,-100]

pierwsze zero nie ma znaczenia, a kolejne wartości to sposób działania kolejnych liter.
18-02-15 21:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a): GwynBlade
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.