Upadek Rivellonu
Aktualny czas: 20-06-25, 20:06 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[XP] Upadek Rivellonu
Athanor Offline
*


Liczba postów: 143
Dołączył: 10-11-13

Pomógł: 7



Post: #1
Upadek Rivellonu

[Obrazek: x2mdg7.jpg]

FABUŁA:

Przebłyskiem powstania świata są legendy o Prastarym. Był on pierwszym na świecie i od niego się wszystko zaczęło. Tworząc światy jeden przykuł jego uwagę - Rivellon, w którym panowała nieustanna wojna.
Była to planeta składająca się z trzech kontynentów - Daran - w którym panowała potęga ludzka wypychająca nieludzi, Iforius - kontynent martwy, ze względu na brak ludności, i Jinn - kontynent nieludzi z władzą konstytucyjną.
Jednak każdy świat posiadał swoje wady, w tym przypadku były to Kręgi. Kręgi są to miejsca o dużym skupisku mocy magicznej pod którą zapieczętowane są demony. Kręgów jest 10, a każdy z nich jest blokowany przez Arcy-magów Światła. Byli oni przeszkoleni na najsurowszych uniwersytetach Rivellu. Jednak jeden z nich się sprzeciwił jego roli, twierdził, że wojna jest nieunikniona. Słyszał szepty jego umierających towarzyszy, które wydawał Herszt demonów którego więził. Nie mógł znieść głosów namawiających to odblokowania Kręgu. Zrobił to, Krąg został odblokowany, a zaraz po tym z podziemi wyłoniła się plugawa dłoń. Dłoń tego, który władał piekłem. W przeciągu kilku godzin ziemia zaczęła się rozsuwać i plugawić. Jedynym sposobem na ponowne zapieczętowanie Kręgów jest zabicie tych, którzy w nich spoczywali. Hersztem demonów jest Voarraim (czyt. Werrajm), którzy swoją moc posiadł od samego Prastarego. W królestwie Daranu - Zamek Arthura został oblężony. Miasto było dzielnie bronione przez straż, jednak większe zło przedostało się na dziedziniec Zamku. Miasto jest bezpieczne, jednak w zamku nadal panoszą się diabły. Masz na imię Nuntius, i jesteś posłańcem króla. Powiadomiłeś go o zbliżającym się najeździe hordy, przez co obrona została wzmocniona. Jednak posiadasz sekret który to może zmienić... Czy odważysz się odwrócić? Pamiętaj: Podczas gdy zamek upadł, rozkwitły pąki białych róż, zakrwawione bólem resztki twojego człowieczeństwa...


CECHY GRY:

-Podział na Rozdziały,
-Możliwość wyboru towarzyszy w trakcie gry,
-Liczne dodatki takie jak rybołówstwo, zielarstwo i zbieranie odchodów,
-Historie o straszliwym Uuiv,
-brak losowych walk, wszystkie potwory widoczne na mapie
-I wiele więcej których nie zdradzę, żeby nie psuć rozgrywki :P

UŻYTE SKRYPTY:

-Scene_Intro - Sabikku
-Poruszanie się potworów - Sabikku
-Kategoryzacja przedmiotów - Ayene
-Napisy końcowe - Ayene
-UMS - Ccoa
-QuestLog - Jaberwocky
-Asan'Tear Battle System - Ryex (Prawdopodobnie zostanie usunięty)


GRAFIKA:
-Inquisitor
-BenBen
-Po części RTP

MUZYKA I DZWIĘK:
-Spellforce 2
-Wiedzmin
-HoMM IV
-Kilka Autorskich


SŁOWA OD AUTORA:
Jest to moja druga gra. Na pierwszej uczyłem się ogarniać Makera i zdarzenia. Grałem też w inne gry by poczuć klimat i czegoś spróbować się nauczyć. Nie jest to może idealny projekt, ale jestem z niego dumny że tak daleko zachodzę.
W przyszłości chcę zrobić z tego trylogię - na każdy kontynent, ale to w swoim czasie. 8-)


SCREENY:
Spoiler: (Otwórz)

To jest sygnatura która nikogo nie obchodzi, bo informacje tutaj wypisane są kłamstwem.
Slave:
Gra nigdy nie wyjdzie. Demo gotowe do wrzucenia.
Pożoga:
Gra ma wyjść przed końcem roku (prawdopodobnie).
The Room:
Ruszyły pierwsze szkice.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-03-14 18:46 przez Athanor.)
23-03-14 23:17
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Kopernik Offline
*


Liczba postów: 43
Dołączył: 14-03-14

Pomógł: 0



Post: #2
RE: Upadek Rivellonu

Hmm.... Zagram na 100 %, zapowiada się ciekawie. :)

Poprawna pisownia jest dla lamerów.


Mój projekt: "Świat alternatywny 1 - Wygnany"
Spoiler: (Otwórz)


Odpłać ciosem za cios, pogardą za pogardę, śmiercią za śmierć, a odpłać z potężnym procentem! Oko za oko, ząb za ząb, w czwórnasób, po stokroć!

Anton Szandor LaVey, Biblia Szatana
24-03-14 18:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Zvarr Offline
*


Liczba postów: 118
Dołączył: 22-10-13

Pomógł: 2



Post: #3
RE: Upadek Rivellonu

(23-03-14 23:17)Athanor napisał(a):  Tworząc światy jeden przykuł jego uwagę - Rivellon, w którym dzierżyła nieustanna wojna.

"Dzierżyć" ma dość wiele znaczenie/zastosowań, ale wydaje mi się, że tutaj nie pasuje. I jeszcze ta Jaskinia Pajęczych Szeptów (Пещера Паук Шепотов). Właśnie - czemu po rusku? Czy cyrlica pomaga wczuć się w klimat innych języków? No i jeszcze jedna sprawa do której się przyczepie:
Spoiler: (Otwórz)
Na mapie świata, ten pojazd (czy jak tam wolisz) Ma całą kupę szarych pikseli. Nie jestem pewien czy w characters też, ale przy importowaniu plików prawym zaznaczasz cień ( przynajmniej w tilesetach ). Poza tym gra jest troszkę niedojrzała i naiwna, ale to przecież Twoja 2 gra :). Świetnie, że umiesz wziąć du*ę w troki i zrobić rpg'a, który nie jest RTP'ówką. Pochwalam :P
24-03-14 18:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Athanor Offline
*


Liczba postów: 143
Dołączył: 10-11-13

Pomógł: 7



Post: #4
RE: Upadek Rivellonu

Cytat:"Dzierżyć" ma dość wiele znaczenie/zastosowań, ale wydaje mi się, że tutaj nie pasuje.
Też mi to nie pasowało, ale szukałem innego słowa niż "panowała". Dzięki, poprawiam.
Cytat:Na mapie świata, ten pojazd (czy jak tam wolisz) Ma całą kupę szarych pikseli.
Szczerze pojazd muszę usunąć, nie miałem już czego zrobić screena a wymagane są cztery razz
Cytat:Poza tym gra jest troszkę niedojrzała i naiwna, ale to przecież Twoja 2 gra :)
Co dokładnie rozumiesz przez te słowa? Bo trochę nie rozumiem.
Cytat:Właśnie - czemu po rusku?
No cóż, rozmawiam sobie w gronie osób Komunistycznych, i tak jakoś mnie to naszło :P
Cytat:Świetnie, że umiesz wziąć du*ę w troki i zrobić rpg'a, który nie jest RTP'ówką. Pochwalam :P
Dziękuję za miłe słowa, myślałem że wyjdzie gorzej :P

To jest sygnatura która nikogo nie obchodzi, bo informacje tutaj wypisane są kłamstwem.
Slave:
Gra nigdy nie wyjdzie. Demo gotowe do wrzucenia.
Pożoga:
Gra ma wyjść przed końcem roku (prawdopodobnie).
The Room:
Ruszyły pierwsze szkice.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-03-14 18:45 przez Athanor.)
24-03-14 18:44
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Diablo Offline
*


Liczba postów: 196
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 3



Post: #5
RE: Upadek Rivellonu

Fabuła dość typowa dla fantasy... czyli dla mnie miodzio biggrin
Natomiast RIVELLON mnie boli, bo wieje mi tu chociażby Divinity 2 razz

http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=11999

Screeny klimatyczne, ale mało widać na pierwszym.

Do muzyki się nie wypowiadam ;-) poczekam na efekt razz
24-03-14 19:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #6
RE: Upadek Rivellonu

Życzę pomyślności w tworzeniu tej gry, tylko dla tego że mam w tym swój interes chce w nią bardzo baaaaaaardzo zagrać. Fajny wątek i naprawdę myślę że wyjdzie niezła trylogia.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-03-14 21:48 przez Adrapnikram.)
24-03-14 21:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Athanor Offline
*


Liczba postów: 143
Dołączył: 10-11-13

Pomógł: 7



Post: #7
RE: Upadek Rivellonu

Pierwsze krytyki w moją stronę poszły całkiem dobrze, ba, nawet robię demko. Ale niestety nie mogę go tu udostępnić, bo jest wstępem do fabuły, a nie wiem jak to przekształcić w najlepsze jej strony.

To jest sygnatura która nikogo nie obchodzi, bo informacje tutaj wypisane są kłamstwem.
Slave:
Gra nigdy nie wyjdzie. Demo gotowe do wrzucenia.
Pożoga:
Gra ma wyjść przed końcem roku (prawdopodobnie).
The Room:
Ruszyły pierwsze szkice.
28-03-14 21:20
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Athanor Offline
*


Liczba postów: 143
Dołączył: 10-11-13

Pomógł: 7



Post: #8
RE: Upadek Rivellonu

Bump!
Niestety, gra zostaje zatrzymana. Po prostu brak mi chęci do tworzenia, za jakiś czas do niego wrócę.
ALE... Robię krótką 10minutową grę - taki wstęp do fabuły co się działo przed fabułą z gry. Dziś mam nadzieje ją skończyć.

To jest sygnatura która nikogo nie obchodzi, bo informacje tutaj wypisane są kłamstwem.
Slave:
Gra nigdy nie wyjdzie. Demo gotowe do wrzucenia.
Pożoga:
Gra ma wyjść przed końcem roku (prawdopodobnie).
The Room:
Ruszyły pierwsze szkice.
05-04-14 13:13
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
ADI Offline
*


Liczba postów: 274
Dołączył: 09-12-13

Pomógł: 12



Post: #9
RE: Upadek Rivellonu

Też mnie to zauroczyło... :D hahahah!

A tak na serio to jak idą prace?

Admini mnie obserwują XD

[Obrazek: rm1ftf.png]
10-04-14 12:03
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Athanor Offline
*


Liczba postów: 143
Dołączył: 10-11-13

Pomógł: 7



Post: #10
RE: Upadek Rivellonu

Projekt chwilowo porzuciłem, na jakiś czas odpoczywam od Makera i robię gry w Game Maker Studio (Aktualnie robię flappy birda, wstawił bym na forum ale nie ma tu takiego działu). Co do prac... Zrobiłem wydarzenia przed grą jako osobną grę. Nie jest może idealna, i proszę nie oceniać surowo, to tylko taka odskocznia: http://www17.zippyshare.com/v/66809342/file.html
Co do odchodów... Tak sobie zażartowałem, nie sądziłem że każdy to weźmie na poważnie :O

To jest sygnatura która nikogo nie obchodzi, bo informacje tutaj wypisane są kłamstwem.
Slave:
Gra nigdy nie wyjdzie. Demo gotowe do wrzucenia.
Pożoga:
Gra ma wyjść przed końcem roku (prawdopodobnie).
The Room:
Ruszyły pierwsze szkice.
10-04-14 14:57
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.