Minigry
Aktualny czas: 20-06-25, 23:45 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Wątek zamknięty 
[XP] Minigry
Venesard Offline
*


Liczba postów: 226
Dołączył: 07-11-14

Pomógł: 36



Post: #1
Minigry

Zna ktoś może skrypty na minigry do XP? Gry w karty, w kości, coś w ten deseń.

Sam nie wiem czy coś tworzę.
29-11-14 13:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Deuce Offline
*


Liczba postów: 312
Dołączył: 11-05-13

Pomógł: 34



Post: #2
RE: Minigry

Znam dwie:
1
2
Ta druga jest naprawdę fajna, dzięki niej można ciekawe urozmaicenie dodać.

[Obrazek: 240x4ye.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-14 13:51 przez Deuce.)
29-11-14 13:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Venesard Offline
*


Liczba postów: 226
Dołączył: 07-11-14

Pomógł: 36



Post: #3
RE: Minigry

Całkiem fajne, ale niezbyt pasują :/ przydałoby się coś w co można by pograć np. w karczmie.

Sam nie wiem czy coś tworzę.
29-11-14 14:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Venesard Offline
*


Liczba postów: 226
Dołączył: 07-11-14

Pomógł: 36



Post: #4
RE: Minigry

X-Tech, napisałeś przedtem ciekawy post, a później go usunąłeś, nie rozumiem czemu. Masz rację, coś co stworzę sam, od podstaw, nawet na setkach zdarzeń i zmiennych będzie najlepiej pasowało do klimatu gry którą tworzę. Założyłem ten temat z nadzieją że ktoś podrzuci mi skrypt który kiedyś widziałem, miałem na kompie, a teraz słuch o nim zaginął. Przenosił on nas na blat stołu, gdzie rzucało się dwoma kośćmi ośmiościennymi, a następnie punkty były podliczane. Nie odwzoruję tego na zdarzeniach, kości nie przemieszczały się po kratkach, tylko toczyły w losowy kierunku (wraz z animacją obracania się). Nw nawet w jakim języku był skomentowany ten skrypt.

Sam nie wiem czy coś tworzę.
29-11-14 19:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #5
RE: Minigry

Napisałem, ale skasowałem i wiem, że post świetny, ale ja już skończyłem. Najważniejsze tematy pozamykałem. Skończyłem. Ja już nie piszę rad i nie oświecam, a przynajmniej staram się już to ograniczać znów do 0 bo przez ostatnie tygodnie wróciłem do tego i pokazało mi to tylko jak to jedynie niewdzięczna "robota" i jak bardzo niewdzięczni i wredni potrafią być niektórzy. JAK TO wygląda zostawiam więc pole do popisu "ekspertom" którzy wiedzą lepiej. Mają dużo expa z kończeniem gier i zagrywają się w dziesiątki/setki gier na rma ze światka i ogólnie są w grach wszechobeznani XD


Nie szukam konfliktów raczej zwykłem pomagać. Niestety działa to w odwrotną stronę także serdecznie to walę i wracam do nie tykania gówna bez ryzykowania że trafię pisząc radę na kompletnego po**ba lub 12 latka z mlekiem pod nosem który o niczym nie ma pojęcia i weźmie mój post/radę za atak osobisty. Internet jest chory. To jak chodzenie po polu minowym.

Powodzenia z grą. Jakkolwiek to zabrzmi dla mnie osoby, które nie tworzą gier nie są twórcami. Gry składane z gotowych elementów które powinny zostać stworzone przez twórców (rozgrywka) z tego co widziałem są pozbawione spójności i sypią się jak choinka, ale nie twierdze że wykorzystując w pełni pasujące gotowce i dorabiając resztę która na gotowcach słabo by pasowała - nie da się zrobić dobrych gier - owszem da, ale ja już się w to nie mieszam, bo to wymaga exp z tworzeniem gier i rozsądku. Fakt jest jednak taki, że taka gra nigdy nie będzie tak dobra jak totalnie własna zrobiona choćby na zdarzeniach bo będzie jej brakować "duszy" Koniec. Powodzenia.

P.S. Jeśli ktoś ogarnięty nie weźmie się za trzymanie poziomu zapowiedzi / gier (jakaś moderacja by się przydała ) to będzie naprawdę tragicznie, a dobrze już nie jest. P.S. Angius wam mocno nadpsuł ogólny poziom gier i oczekiwania i powinniście definitywnie wymazać te jego nagrywki i to co on nakręca z historii, bo nakręca on ludzi do interesowania się gównem i obrzydza zainteresowanie dobrymi rzeczami z rma, bo sam w takowe rzeczy nie gra. Co za debilizm... Wzmagania zainteresowania dobrymi rzeczami zachęca do tworzenia dobrych gier. Zainteresowanie i omawianie crapu motywuje do robienia syfu kompletnych oszołomów I TAK tu ostatnio w większości było na U.

To nie jest zdrowe branie czegokolwiek dla mnie jeśli chodzi o gry zapowiedzi na tym forum choć trochę serio. Zbyt chory klimat momentami szczególnie gdy poprzegląda się zapowiedzi, a tam 4 zdaniowe kwestie z błędami orto. bez screenów w ogóle takie rzeczy żeby istniały + sam fakt, że w ogóle ktoś komentuje taki syf. Litości. Na gospodzie takie rzeczy nie przetrwają 5 minut. Ultima powinna się wziąć za działy gier i zapowiedzi...czyścić z syfu. Potrzebny jest ktoś rozsądny kto siedzi w grach na rm na moda do tych zapowiedzi/gier aby utrzymał poziom i naprawił to co wspomagał miesiącami Angius i kiepska moderka na tej stronie, a teraz póki co nara. Powodzenia z grami wszystkim którzy mają pasję do ich tworzenia. Ja sam prawdopodobnie wracam do tworzenia ale tym razem nie dla siebie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-12-14 05:58 przez X-Tech.)
29-11-14 19:50
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Mateusz SSJ8 Offline
*


Liczba postów: 511
Dołączył: 10-05-13

Pomógł: 40



Post: #6
RE: Minigry

Możesz sam napisać skrypt dodający np. szulernię, gdzie gra się w kości. Sam zrobiłem coś takiego w "Miasteczko Nowoczesne 4-2". W Edytorze Skryptów to nie jest dużo pracy. Musisz tylko uwzględnić możliwość tego, że każda szulernia gra inną liczbą kości, a nie dwiema, jak zwykle. I ponieważ to gra hazardowa na pieniądze, musisz zadbać o system stawiania pieniędzy. To, że gry robione w RPG Makerze standardowo mają zapis w dowolnym miejscu, z którego można skorzystać zawsze, kiedy tylko nic się nie dzieje (żadnej walki, żadnej sceny itp.), bardzo się twórcy tej gry przydaje, gdyż po wczytaniu nie trzeba daleko iść, żeby móc przetestować, jak rozwiązanie działa, a po zakończeniu prac zawsze można pomyśleć o ograniczeniu możliwości zapisu.
Wróćmy jednak do problemu z szulernią. Kiedy kości zostaną już rzucone, ale jeszcze nie odsłonięte, trzeba ustalić, jakie możliwości wyboru gracz ma. Tylko dwie to parzyste albo nieparzyste. I jeśli suma oczek na wszystkich kościach jest taka, jak gracz wybrał, to kasa, którą gracz postawił, wraca do niego 2 razy. Ale, jeśli jest inna, to postawiona kasa przepada.
Na samych zdarzeniach jest trochę ciężej coś takiego zrobić, a do tego bywa to mozolne. Dlatego radzę skryptować.

Jeśli wklejasz gotowy skrypt, licz się z tym, że coś w Edytorze Skryptów będziesz musiał poprawić.

Nienawidzony i nienawidzący. Przez nienawiść tego drugiego obaj będą martwi.
01-12-14 19:32
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Czytaj Nol Fejs Offline
*


Liczba postów: 8
Dołączył: 01-11-14

Pomógł: 1



Post: #7
RE: Minigry

Znalazłem na ultimie takie cuś. Może się przyda, z tego co rozumiem, jest to system gry w karty, stworzony na zdarzeniach.

Mów co tam sobie chcesz, ja i tak mam swoje zdanie, a ludzi wklejających gotowce nazywam debilami. :b
~Czytaj Noł Fejs

Mój projekt:
Spoiler: (Otwórz)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-12-14 22:09 przez Czytaj Nol Fejs.)
01-12-14 22:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a): Venesard
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.