[VX] Pomoc w projekcie :) - Wersja do druku
Ultima Forum
[VX] Pomoc w projekcie :) - Wersja do druku

+- Ultima Forum (https://forum.ultimateam.pl)
+-- Dział: RPG Maker (/Forum-RPG-Maker)
+--- Dział: Wsparcie (/Forum-Wsparcie)
+--- Wątek: [VX] Pomoc w projekcie :) (/Thread-VX-Pomoc-w-projekcie)

Strony: 1 2

Pomoc w projekcie :) - Assasin - 25-07-14 15:48

Witamwink Jestem tutaj zielonym nowicjuszem, ale mam bardzo dobry pomysł na grę. Niestety nie ogarniam skryptów co gdzie i jak oraz nie za bardzo umiem rysować mapki w tym RPG Maker VX :-/ Więc piszę tutaj temat w prośbie o pomoc jakiegoś z doświadczonych makerów. Proszę kogoś o współpracę nad moim projektem. Proszę napisać mi w tym wątku kto się zgadza na współpracę i na priv'ie obgada się co i jak :D

RE: Pomoc w projekcie :) - Aki Stratego - 25-07-14 15:49

Może najpierw naucz się używać programu.

RE: Pomoc w projekcie :) - kanumerki - 25-07-14 15:51

Proponuje od razu zacząć od RPG Maker VX ace bo zwykły VX nie jest zbytnio wspierany. A ace ma więcej opcji od tego zwykłego + lepsza kompatybilność.

RE: Pomoc w projekcie :) - Assasin - 25-07-14 15:58

VX'em umiem się posługiwać nim, ale te skrypty i mapki, chyba zmienię na VX ace :)
Dzięki za radę

RE: Pomoc w projekcie :) - Yoroiookami - 25-07-14 16:16

Assassynku, powinieneś najpierw przedstawić swoje możliwości, może kawałek fabuły. Wspomnij, co zamierzasz sam zrobić w swoim projekcie. Na razie to wygląda tak, jakbyś chciał żeby ktoś zrobił go za ciebie. :roll:

Vx Ace ma faktycznie więcej opcji ale jest i bardziej 'zaawansowany' mrgreen
Hugaski. :kiti:

RE: Pomoc w projekcie :) - Angius - 25-07-14 18:20

Protip 1: poczytaj tutoriale. Są tutoriale i tu, na forum, i na YouTube w których są porady odnośnie mappingu, odnośnie wszystkiego właściwie.

Protip 2: poczytaj zwłaszcza: raz, dwa, trzy (pobierz pdf, bo obrazki padły)

RE: Pomoc w projekcie :) - Szymkim213 - 26-07-14 09:32

Mógłbym ci pomóc ale najpierw się poducz poruszania się po mejkerze.