![]() |
[XP] Losowe przypadki - Wersja do druku +- Ultima Forum (https://forum.ultimateam.pl) +-- Dział: RPG Maker (/Forum-RPG-Maker) +--- Dział: Wsparcie (/Forum-Wsparcie) +--- Wątek: [XP] Losowe przypadki (/Thread-XP-Losowe-przypadki) |
Losowe przypadki - ziomsamsung - 07-11-14 08:43 Witam. Czy można by było zrobić, że po śmierci zabiera nam losowo exp, złoto, dużo expa, dużo złota lub przedmiot z ekwipunku? (Ja mam tak, że po śmierci nie ma napisu game over, tylko jest wybór: czy wyłączyć grę, czy się odrodzić w szpitalu.) RE: Losowe przypadki - kanumerki - 07-11-14 09:08 Oczwiscie ze sie da zrobic losowe odejmowanie zlota i exp'a. Zalezy jaki chcesz zakres zmiennej losowej. Wartosc najmniejszej straty zlota a jak najwieksze. Czyli wybierasz sobie zakres zmiennej i odejmujesz gold z tej zmiennej. Gorzej moze byc z przedmiotami bo te musisz wybrac, oczywiscie musialbys sprawdzac czy taki przedmiot jest w plecaku gracza. RE: Losowe przypadki - Mateusz SSJ8 - 07-11-14 11:34 W pierwszej kolejności musisz przerobić plecak, żeby działał, jak w tej grze: https://js.x-legend.com.tw Dobra wiadomość jest taka, że można się obejść bez identycznego wyglądu. Dobrym pomysłem jest zainicjalizować plecak dając Kod: @inventory = [] Kod: @items = {} |