[XP] Losowe przypadki - Wersja do druku
Ultima Forum
[XP] Losowe przypadki - Wersja do druku

+- Ultima Forum (https://forum.ultimateam.pl)
+-- Dział: RPG Maker (/Forum-RPG-Maker)
+--- Dział: Wsparcie (/Forum-Wsparcie)
+--- Wątek: [XP] Losowe przypadki (/Thread-XP-Losowe-przypadki)



Losowe przypadki - ziomsamsung - 07-11-14 08:43

Witam.
Czy można by było zrobić, że po śmierci zabiera nam losowo exp, złoto, dużo expa, dużo złota lub przedmiot z ekwipunku?

(Ja mam tak, że po śmierci nie ma napisu game over, tylko jest wybór: czy wyłączyć grę, czy się odrodzić w szpitalu.)


RE: Losowe przypadki - kanumerki - 07-11-14 09:08

Oczwiscie ze sie da zrobic losowe odejmowanie zlota i exp'a. Zalezy jaki chcesz zakres zmiennej losowej. Wartosc najmniejszej straty zlota a jak najwieksze. Czyli wybierasz sobie zakres zmiennej i odejmujesz gold z tej zmiennej. Gorzej moze byc z przedmiotami bo te musisz wybrac, oczywiscie musialbys sprawdzac czy taki przedmiot jest w plecaku gracza.


RE: Losowe przypadki - Mateusz SSJ8 - 07-11-14 11:34

W pierwszej kolejności musisz przerobić plecak, żeby działał, jak w tej grze:
https://js.x-legend.com.tw
Dobra wiadomość jest taka, że można się obejść bez identycznego wyglądu. Dobrym pomysłem jest zainicjalizować plecak dając
Kod:
@inventory = []
zamiast
Kod:
@items = {}
@weapons = {}
@armors = {}
Musisz wtedy jednak zadbać, żeby gra rozróżniała, co item, co broń, a co pancerz.