[Dowolny] Pomysły na grę - Wersja do druku
Ultima Forum
[Dowolny] Pomysły na grę - Wersja do druku

+- Ultima Forum (https://forum.ultimateam.pl)
+-- Dział: RPG Maker (/Forum-RPG-Maker)
+--- Dział: Wsparcie (/Forum-Wsparcie)
+--- Wątek: [Dowolny] Pomysły na grę (/Thread-Dowolny-Pomys%C5%82y-na-gr%C4%99)

Strony: 1 2

Pomysły na grę - TheKed - 04-01-15 16:38

Cześć. Być może mnie pamiętacie. Jestem początkującym RPG Makerem i chcę stworzyć grę swoich marzeń - wyścigówkę 3D. Jednak wyczytałem, że ten program nie ma takich możliwości więc postanowiłem stworzyć jakiś rpg. Czy chcielibyście zagrać w coś konkretnego? Może gra religijna, w której główny bohater ejst księdzem ...?

RE: Pomysły na grę - Reginald33 - 04-01-15 16:41

W.. z tej strony. Rpg makerem? XD Prędzej debilem który będzie robił porażki, które taki angius-c*a zrecenzjuje. Won mi z tym swoim g*m. Nie zagrałbym.

RE: Pomysły na grę - X-Tech - 04-01-15 16:56

@up: Nie podoba mi się, że ktoś użył mojego starego avatara wycinka z mojego projektu w rmie 2k3 aby pisać takie rzeczy. W każdym razie dzięki za skomentowanie 8bit Quest.

Do autora tematu...zagram chętnie w gre z dobrą fabułą, ale jak powstanie crap to nie licz na moją przychylność. Najbardziej lubię horror/przygodówki/sci-fi.

RE: Pomysły na grę - Mateusz SSJ8 - 04-01-15 17:02

TheKed.

Jeśli chcesz zrobić jakąś grę w RPG Makerze, to musisz ogarniać podstawy obsługi programu (plus Ruby, jeśli używasz RPG Makera XP lub nowszego) i mieć własne pomysły na oryginalną grę. Jeśli chcesz, żeby twoja gra sama się zrobiła, to daruj sobie tworzenie gier, bo program, który wyręczy cie z całą pracą nad grą nie istnieje.

Poza tym religia i polityka to bardzo niebezpieczne tematy. TUTAJ grozi za to nawet BAN. Więc poszukaj innego tematu.

RE: Pomysły na grę - TheKed - 04-01-15 17:06

Mateusz SSJ8 napisał(a):Poza tym religia i polityka to bardzo niebezpieczne tematy. TUTAJ grozi za to nawet BAN. Więc poszukaj innego tematu.