[VX] Empire - Wersja do druku
Ultima Forum
[VX] Empire - Wersja do druku

+- Ultima Forum (https://forum.ultimateam.pl)
+-- Dział: RPG Maker (/Forum-RPG-Maker)
+--- Dział: Zapowiedzi gier i dema (/Forum-Zapowiedzi-gier-i-dema)
+--- Wątek: [VX] Empire (/Thread-VX-Empire)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19


Empire - Aruka - 16-02-15 00:46

[Obrazek: 2d8s5btez8434h9zg.jpg]

Fabuła.

Spoiler: (Otwórz)

Główny bohater jest elfem w wieku około 20 lat. Jest uczniem Nastora. To jedyna informacja o bohaterze. Jego imię wybieramy sami a charakter kreujemy poprzez nasze wybory.

Screeny.

Ekran tytułowy
Spoiler: (Otwórz)
Przydrożny domek
Spoiler: (Otwórz)
Jedna z pierwszych lokacji
Spoiler: (Otwórz)
Edeon
Spoiler: (Otwórz)
Projekt oferuje:
Walkę w czasie rzeczywistym
Rozbudowany crafting
Otwarty świat
Nieliniowa fabuła
Wygląd postaci zależny od noszonego pancerza
Likantropia
Wampiryzm

Plany na przyszłość:
Małżeństwo
Kupno nieruchomości
Możliwość posiadania potomstwa

Staram się stworzyć pozory "żywego świata":
Przemieszczający się NPC
Odradzające się wrogie stworzenia
Kwestie aktywowane po czasie
Życie prywatne każdego NPC
Plotki krążące po świecie

Aktualnie mam za sobą około 7%
Postaram się jak najszybciej podrzucić Wam demo.

Pozdrawiam Aruka.


RE: Empire - Kryzz333 - 16-02-15 00:56

Fabuła:

Niestety mocno typowa, wręcz schematyczna. Zobaczy się co z tego będzie. Na razie zapowiada się słabo.

Screeny:

Ładne. Domek nawet bardzo.

Mechanika:

Trudno o niej coś powiedzieć. Wygląda ambitnie, ale to będzie duże wyzwanie.



Ale super, że mamy kolejny projekt. Czekam na demo i grę.
Dorzuć może więcej obrazków - także z walki.

P.S:

Fajni jeźdźcy apokalipsy.


RE: Empire - Adrapnikram - 16-02-15 01:02

"To jedyna informacja o bohaterze."
Wcale że nie:
"Przeżyła tylko elfka Liss wraz ze swym dzieckiem które niezwłocznie zaniosła na dwór maga Nastora, gdzie młody chłopak przygotowywał się do poznania swego przeznaczenia..."

No to czekamy na kolejną grę z ocalałym i jego przeznaczeniem. Zabrakło mi trochę opisu o naszym herosie i gdzie zaczynamy przygodę itd.

"Staram się stworzyć pozory "żywego świata":
Przemieszczający się NPC
Odradzające się wrogie stworzenia
Kwestie aktywowane po czasie
Życie prywatne każdego NPC
Plotki krążące po świecie"

Ja też kiedyś w to wszystko się bawiłem i jak dla mnie za dużo zachodu dla zbyt małych efektów. Nie wiem co rozumiesz przez życie prywatne NPC, ale bym sobie to odpuścił i został przy:

Plotki krążące po świecie (owiane legendą)
Przemieszczający się NPC

I daj screeny z mechaniki czyli z craftingu i walki
@Kryzz333
Osz kurde wyprzedziłeś mnie


RE: Empire - Aruka - 16-02-15 01:10

Co do fabuły to zapewniam że zaskoczy Was, a jedyne co mogę zdradzić na dzień dzisiejszy to fakt iż ocalenie bohatera nie jest dziełem przypadku. ;)

Tak, mój błąd. Bohater uczył się na dworze maga Nastora. Lecz nie był to trening bojowy a raczej przygotowanie do życia.

Jeśli chodzi o tętniący życiem świat to jest to sprawa mego sumienia i ambicji. Wiem że porywam się z motyką na księżyc, ale chce dać graczom to, czego sam oczekuję od gier.
Życie prywatne npc oznacza iż żaden npc nie jest zwykłą kukiełką, a jest postacią z własnym zdaniem historią.


RE: Empire - mmaks00 - 16-02-15 01:39

Projekt wygląda bardzo, bardzo ambitnie. Mimo to fabuła jest dosyć prosta...
Spoiler: (Otwórz)
Po drugie; "żyjący świat"... Nie wiem jak chcesz w pojedynkę zrobić całą gamę algorytmów odpowiadających, za historie NPC'ów... Na pewno nie dasz rady zrobić tego na podstawowym systemie wiadomości, musiałbyś sobie przepisać skrypt z XP, który tworzy dialogi jak te z Gothica. Jeszcze skoro świat jest po ataku demonów to pewnie będzie masa losowych zdarzeń typu, atak na wioskę, atak na bohatera, atak na karawanę i masa innych ataków i tajemniczych mordów. Dokładnie tak jak napisałeś, porywasz się z motyką na księżyc, zobacz jak wiele świetnych projektów upadło:
- The Inscriptions
- The Story of Talavar
- The Werewolf
Właśnie z tego powodu, że ludzie za dużo chcieli zrobić w pojedynkę na makerze.
To nie jest wielki silnik, na którym zrobisz co chcesz...
Jedyną grą z dosyć żywym światem jak dla mnie było
- The Bright Seed of Life (chyba tak to się pisało)

Poza tym, po co ci takie bajery jak małżeństwo, dzieci etc. przecież to bezsens...
"Na co mi do cholery dzieci, jak ja muszę świat ratować?!"

Lykantropia i Wampiryzm- ujdą, pod warunkiem, że je dobrze przemyślisz i dobrze wpleciesz w historię gry...

No cóż, powodzenia. W sumie to nawet nie czekam na demo, bo na 90% nie wyjdzie. Mierz siły na zamiary...


RE: Empire - Yoroiookami - 16-02-15 02:21

Graficznie ładnie, tylko jak ktoś już wspomniał, bardzo typowo. Elfy, smoki, wojny, demony... :ehe:

Mam nadzieję, że sposób przedstawienia historii i sam gameplay będzie oryginalny. mrgreen


RE: Empire - BeVoo - 16-02-15 10:03

Ambitnie. Takie projekty rzadko kiedy udaje się dokończyć, niemniej życzę powodzenia. "Jedna z pierwszych lokacji" absolutnie przyjemnie dla mnie wygląda - ciekawy styl stworzenia mapki. Czy mógłbym poprosić o jakiś dodatkowy screen jakiejś losowej lokacji poza miastem? ;) Dzięki. Jeszcze raz powodzenia - przyda się.


RE: Empire - Aruka - 16-02-15 10:25

mmaks00 napisał(a):
Spoiler: (Otwórz)
Bohater w Nastora tak jak wspomniałem wcześniej nie uczył się walki, mag wychowywał bohatera. Zaczynamy grę jak w gothic'u z kompletnie pustą kartą. Wszystkich umiejętności musimy nauczyć się sami. ;)

Co do demka to mam ten problem iż gra ma otwarty świat i nieliniową fabułę. Aktualnie zajmuję się tworzeniem jednej z trzech frakcji. Jeśli ukończę wszystkie 3 frakcje na poziomie podstawowym (do momentu przyjęcia) to wrzucę demko. ;)

mmaks00 napisał(a):Poza tym, po co ci takie bajery jak małżeństwo, dzieci etc. przecież to bezsens...
"Na co mi do cholery dzieci, jak ja muszę świat ratować?!"
Jak wspomniałem wcześniej tworzę grę taką, jakiej sam się spodziewam od innych. Poza oczywistą misją "ratowania świata" pragnę tego aby gracz zatrzymał się chwilę w świecie Edeonu, aby poczuł się tam jak w domu.

Oto kolejna dawka Screenów. Postępy nad projektem trwają. Ostatnio mam ogrom weny i jestem nastawiony pozytywnie, bo w sumie skrypty już skompletowałem. Jedyne czego mi teraz potrzeba to umiejętnego planowania pracy i czasu. ;)
Oto Screeny:
Spoiler: (Otwórz)
Oczywiście screeny przedstawiają "surówkę". Szata graficzna okien pewnie ulegnie zmianie a mapy będą bardziej zaludnione. ;)

Jak widać, prace idą pełną parą a ja już kończę pierwszą frakcję. ;)


RE: Empire - Avaron - 16-02-15 14:13

No cóż czekam aczkolwiek na tą chwilę nie wierzę w ukończenie gry. Na Tauronie się już zawiodłem.


RE: Empire - Aruka - 16-02-15 14:44

Nie Twoja wiara a mój zapał i praca ukończą ten projekt. ;)
Co do Taurona to nie ja go tworzyłem. ;)