Guild Wars 2 for fri - Wersja do druku
Ultima Forum
Guild Wars 2 for fri - Wersja do druku

+- Ultima Forum (https://forum.ultimateam.pl)
+-- Dział: Śmietnik (/Forum-%C5%9Amietnik)
+--- Dział: Reklamy (/Forum-Reklamy)
+--- Wątek: Guild Wars 2 for fri (/Thread-Guild-Wars-2-for-fri)

Strony: 1 2

Guild Wars 2 for fri - Yoroiookami - 30-08-15 00:32

Jako, że już praktycznie cztery razy reklamowałem Guild Wars 2 i przeceny na Ultimie, postanowiłem że i tym się z wami podzielę.
Od dzisiaj, Guild Wars 2 jest oficjalnie darmowe. Nie płacicie za nic, no chyba, że bardzo się wam spodoba i chcecie dodatek. smiles

Można się zarejestrować korzystając z tego linku.
https://account.arena.net/register?alt=gw2
(I nie, nic z tego nie mam :lol2: )

Gram już od trzech lat i pomimo kilku dłuższych przerw i kilku złych decyzji ze strony ANet, nadal uważam, że gra jest fajna i warta wypróbowania. Także polecam wam chociaż sprawdzić. Może się spodobać. :roll:

Od razu ostrzegam, że gra kładzie większy nacisk na PvP niż na PvE. :yoroi:

RE: Guild Wars 2 for fri - Avaron - 30-08-15 01:56

:( a ja właśnie kupiłem WoW'a i WoD :< raczej nie ma sensu grindować w 2 różnych MMO'szkach :< ale w wolnej chwili oblukam co to za gra :) dzięki za info Yoroś!

RE: Guild Wars 2 for fri - Yoroiookami - 30-08-15 02:30

(30-08-15 01:56)Avaron napisał(a):  :( a ja właśnie kupiłem WoW'a i WoD :< raczej nie ma sensu grindować w 2 różnych MMO'szkach :< ale w wolnej chwili oblukam co to za gra :) dzięki za info Yoroś!

W GW2 grinduje się ładne ubranka. :kiti: Wbijanie poziomów jest bardzo (naprawdę) szybkie. Ale cię rozumiem.

RE: Guild Wars 2 for fri - Athanor - 30-08-15 09:27

(30-08-15 01:56)Avaron napisał(a):  :( a ja właśnie kupiłem WoW'a i WoD :< raczej nie ma sensu grindować w 2 różnych MMO'szkach :< ale w wolnej chwili oblukam co to za gra :) dzięki za info Yoroś!

Po tym co oferuje WoD szybko przejdziesz na Gw2, dopóki nie wyjdzie Legion dużo się nie dzieje :V