![]() |
[Dowolny] Fabuła - Wersja do druku +- Ultima Forum (https://forum.ultimateam.pl) +-- Dział: RPG Maker (/Forum-RPG-Maker) +--- Dział: Wsparcie (/Forum-Wsparcie) +--- Wątek: [Dowolny] Fabuła (/Thread-Dowolny-Fabu%C5%82a) |
Fabuła - Sharkingv2 - 09-02-21 23:14 Witam, mam prośbę. A mianowicie, mam wymyśloną dużą część fabuły do gry, ale nie mam pomysłu na jedną rzesz która jest kluczowa. Jak w fajny sposób uświadomić gracza, że jest jakby bohaterem. Nie gracza a bardziej postać, którą gracz prowadzi przez całą grę. Podam przykład z mojej gry. Główny bohater jest synem rybaka, który od zawsze chciał zostać myśliwym. I pewien mag ma mu powiedzieć, że to on jest jakby najważniejszy i wgl i bez niego czeka klęska świata. I teraz pytanie. Jak opowiedzieć to w fajny sposób, żeby nie było tak powiedziane w typowy sposób "Ty jesteś bohaterem i masz uratować cały świat!" Myślę, że wiecie o co mi chodzi. Z góry dziękuję za każdą pomoc! RE: Fabuła - Yoroiookami - 11-02-21 10:21 Możesz na przykład posłużyć się jakąś pradawną księgą w posiadaniu maga, która mówi o rzeczach charakteryzujących bohatera, coś co dotyczy/przytrafiło się się tylko temu rybakowi, jakieś szczegóły. (Albo jeżeli chcesz coś ciekawszego, część przepowiedni może dotyczyć wielu postaci, jak np. Azor Ahai w książkach George R. R. Martina) Nie jest to jakieś niesamowicie oryginalne, ale na pewno lepsze to od typowego "jesteś wybrańcem, idź ocalić świat". A jeżeli to ci nie odpowiada i czujesz się leniwy, niech mag ma jakieś wahadło które powinno zawsze wskazywać na 'wybrańca', albo choćby na kandydata. Potem może poddać go próbom i wszystko jasne. ![]() |