[VX] Współpraca w projekcie. - Wersja do druku
Ultima Forum
[VX] Współpraca w projekcie. - Wersja do druku

+- Ultima Forum (https://forum.ultimateam.pl)
+-- Dział: RPG Maker (/Forum-RPG-Maker)
+--- Dział: Wsparcie (/Forum-Wsparcie)
+--- Wątek: [VX] Współpraca w projekcie. (/Thread-VX-Wsp%C3%B3%C5%82praca-w-projekcie)

Współpraca w projekcie. - Assasin - 14-12-13 19:34

Witamwink Jestem tutaj zielonym nowicjuszem, ale mam bardzo dobry pomysł na grę. Niestety nie ogarniam skryptów co gdzie i jak oraz nie za bardzo umiem rysować mapki w tym RPG Maker VX :-/ Więc piszę tutaj temat w prośbie o pomoc jakiegoś z doświadczonych makerów. Proszę kogoś o współpracę nad moim projektem. Proszę napisać mi w tym wątku kto się zgadza na współpracę i na priv'ie obgada się co i jak :D

RE: Współpraca w projekcie. - PaKiTos - 14-12-13 19:43

A nie próbowałeś innych makerów? Może jakiś będzie bardziej odpowiedni dla ciebie?

RE: Współpraca w projekcie. - Assasin - 14-12-13 19:49

Nie, nie próbowałem. Ale już mam na tym VX'ie TROCHE zrobione...
Więc nie chce mi się od nowa robić, ale nie wiem. Najlepiej jakby mi ktoś pomógł :D

RE: Współpraca w projekcie. - Hubertov - 14-12-13 19:54

Polecam VX ace. Uchyl rąbka tajemnicy- co to za gra?

RE: Współpraca w projekcie. - Assasin - 14-12-13 20:12

Fantasy z elementami średniowiecza. Bohater ma na imię Roland. Początek jest taki, że pewnego razu budzi się po 3 pełniach księżyca (zatrucie) i niewiedząc gdzie jest i co się dzieje.
Dalej chce zrobić list i jak kliknie na niego to mu się pokaże wiadomość od współwięźnia, który kilka dni temu wyszedł (a bohater w tym czasie "śpi"), że opowiada mu co się teraz dzieje na świecie. Dalej robi pewną misję i wychodzi z więzienia. Po wyjściu spotyka kolesia, który opowiada mu jak dokładnie doszło (do czegoś [bez szczegółów] ) Dalszy ciąg nastąpi (mam już obmyślony plan gry i fabułe, tylko nie za bardzo wiem jak to zrobić :-/ ) Więc proszę pomóżcie mi smiles