CSCA AutoSave Plus
Aktualny czas: 20-06-25, 23:18 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VXAce] CSCA AutoSave Plus
ReetzO Offline
*


Liczba postów: 101
Dołączył: 03-05-14

Pomógł: 1



Post: #1
CSCA AutoSave Plus

~ CSCA AutoSave Plus ~


Krótki opis:
Skrypt pozwala na autozapis manualny, a także:
- przy przechodzeniu na inną mapę
- po walce
- przy zdobywaniu złota,przedmiotów,broni,pancerza
- po pewnej ilości kroków

Każdą opcję można dowolnie edytować, tak samo jak nazwę pliku autosave oraz okna z autosave.
AutoSave Plus nie zastępuje klasycznego Wczytaj Grę.
GŁÓWNE INFORMACJE MOŻNA ZNALEŹĆ W SKRYPCIE!!!

Autor:
Casper Gaming ( http://www.caspergaming.com/index.html )

Tłumaczenie:
ReetzO

Skrypt:
Spoiler: (Otwórz)
Screenshots:
Spoiler: (Otwórz)
Spoiler: (Otwórz)
Spoiler: (Otwórz)
Demo:
[Obrazek: demo_download.png]

Dodatkowe informacje:
- Kompatybilny z innymi skryptami CSCA, nie licząc Gameover options, aczkolwiek te opcje zawiera także skrypt AutoSave Plus.
- Aby wykorzystać w grze komercyjnej należy zakupić licencję od autora!
- Jeśli ktoś chciałby wersje tego skryptu TYLKO z 'Kontynuj' w Menu itp. to taką posiadam w swoim projekcie i chętnie użyczę.
- Creditsy wymagane dla autora, polecane dla tłumacza ;P
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-05-14 13:15 przez ReetzO.)
10-05-14 13:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
szevaa Offline
*


Liczba postów: 24
Dołączył: 28-11-13

Pomógł: 3



Post: #2
RE: CSCA AutoSave Plus

Ten skrypt gryzie mi się ze skryptem pominięcia menu głównego oto jego kod:
#==============================================================================
# ** Scene_Title edytowany przez Avenger_B7!!
#==============================================================================
# ** Tłumaczony przez ReetzO (jakie to było trudne -_-)
#==============================================================================
# Skrypt pozwala na ominięcie ekranu tytułowego. Zameniamy kod w Scene_Title
# na ten.
#==============================================================================
class Scene_Title < Scene_Base
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Trwa inicjalizacja
  #--------------------------------------------------------------------------
  def start
    super
    command_new_game
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Szybkość przejścia
  #--------------------------------------------------------------------------
  def transition_speed  
    return 20
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Komenda [Nowa Gra]
  #--------------------------------------------------------------------------
  def command_new_game
    DataManager.setup_new_game
    fadeout_all
    $game_map.autoplay
    SceneManager.goto(Scene_Map)
  end
end

niestety gryzą się te skrypty.

Czy znajdzie się śmiałek który mi pomoże :)
Jeżeli będzie chciał to dodam go do credicsów :)
03-01-15 19:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #3
RE: CSCA AutoSave Plus

Jak chcesz pominąć ekran tytułowy, skoro skrypt narzuca wybór czy wczytujesz z autosave'a, czy ze zwykłego zapisu? Skoro chcesz przejść od razu na mapę, to ma być automatycznie wybierany autosave?

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
04-01-15 04:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
szevaa Offline
*


Liczba postów: 24
Dołączył: 28-11-13

Pomógł: 3



Post: #4
RE: CSCA AutoSave Plus

Już sobie poradziłem :p

Chciałem by bylo jak bez pominiecia tylko gdy jest jakis save :)
05-01-15 10:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.