Dracolegendy
Aktualny czas: 14-03-25, 21:31 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VXAce] Dracolegendy
Pandemonium Offline
*


Liczba postów: 13
Dołączył: 26-11-14

Pomógł: 0



Post: #1
kartka Dracolegendy

Słowem wstępu: Nie wiem, czy ktokolwiek jeszcze pamięta post, w którym prosiłem o wszelkiego rodzaju porady w kwestii tego, jak moja gra ma/będzie wyglądać. Tym, którzy pamiętaj post "Z mglistych odmętów... " dziękuję za pamięć.

Tytuł: Dracolegendy
Gatunek: Action RPG

Prolog:
Jest rok 673 czasu eferiońskiego. Wyniszczająca wojna z fanatycznym odłamem zjednoczonych sił nekromantów i demonologów dobiega końca. Zakon Smoka Bryndhamira (organizacja strzegąca ładu i równowagi pod patronatem jednego z głównych bóstw w grze, od momentu jej stworzenia liczy się czas na kontynencie Eferion) przypuszcza atak na ostatni monolit plugawych czarnoksiężników. Po wielu godzinach wojennej zawieruchy siły bastionu zła słabną, lecz niespodziewanie słońce ciemnieje nad polem bitwy, niebo rozlewa się czerwienią, a na monolit spada śmiercionośny deszcz ognistych meteorytów. Potężna forteca zostaje zrównana z ziemią, wraz z jej obrońcami. Podczas gwałtownego zjawiska ginie też część armii bractwa. Skonfundowany nagłym wydarzeniem oddział zakonu uznaje bitwę za wygraną, a wojnę za zakończoną (trzeba też powiedzieć, iż zakon nie jest zrzeszeniem wyznawców walczących w imię boskich zasad, a bractwem strażników działającego w obronie dobra wszystkich ras, a dlaczego walczą pod rzekomym patronatem boga... cóż, dowiecie się w trakcie gry ;) ). Jednak podczas przeszukiwania zgliszczy monolitu, wśród ciał poległych, natrafiają na przejście do ukrytej komnaty, a w niej potężne alchemiczno-magiczne laboratorium. Pośród setek rozszarpanych zwłok zarówno ludzi, elfów, krasnoludów jak i różnych, przerażających bestii, martwych nekromantów oraz potłuczonej aparatury laboratoryjnej natrafiają na potężny, kunsztownie zdobiony, poznaczony zakrzepłą krwią, kamienny ołtarz, a na nim spoczywającego w bezruchu noworodka. Mimo szarej jak popiół cery, nienaturalnego bezruchu i ledwie widocznego oddechu, dziecko wygląda na kompletnie zdrowe. Oddział traktuje dziecko jako niedoszłą ofiarę kolejnego, plugawego rytuału okultystów i decyduje się zabrać je ze sobą i postawić przed wysoką radą, aby zadecydowała o jego losie. Zgromadzenie postanawia wcielić noworodka do zakonu i wyszkolić go tak, jak zostali wyszkoleni inni wojownicy, w większości sieroty i wyrzutki, rzadko ludzie pochodzący z czyjegoś polecenia. I tak oto zaczyna się historia naszego, głównego bohatera, który okazuje ni mniej, ni więcej, a tajnym eksperymentem demonologów i nekromantów, których celem było stworzenie vannarcha, najdoskonalszego stworzenia powstałego w wyniku wszczepienia narządów i organów pochodzących od różnych ras i bestii (co tylko najlepszego ma dany gatunek do zaoferowania), a wszystko po to, by stworzyć idealne naczynie na sprowadzenie boskiego avatara, który będzie zdolny zarówno ocalić ten świat, jak i go unicestwić.

Wstęp do właściwej fabuły:
Młody Arkath (czyli główny bohater) po długich latach szkolenia i przygotowań do swojej przyszłej profesji przechodzi pomyślnie przez wszystkie próby (czyli samouczek ;) ). Pozostaje ostatni rytuał, w którym musi związać swą duszę z jednym ze smoczątek, aby ostatecznie stać się członkiem zakonu i wybrać dalszą drogę, jako np. pogromca potworów (czy cokolwiek innego, co pozwoli mu zarobić pieniądze), czy też dołączyć do armii zakonu i jej służyć w podzięce za dotychczasowe przygotowania i opiekę ("Nikogo nie przymuszamy, by został. Każdy wojownik za swoją sprawę walczy najlepiej. " - wypowiedź jednego z mentorów z zakonu). Wszyscy jednak mają obowiązek odpowiedzieć na wezwanie bractwa, gdy zajdzie taka potrzeba. Jednak z racji na "wyjątkowość" głównego bohatera. Arkath nie potrafi związać się z żadnym ze smoczątek, więc rada decyduje go postawić przed majestatem samego opiekuna fortecy, w której rezyduje zakon, arcysmoka Ardrameletha, aby ten go osądził. Wiekowy jaszczur przekazuje młodemu, głównemu bohaterowi enigmatyczną przepowiednie na temat przyszłych losów, zarówno niego samego, jak i też tego świata, po czym łączy swoją duszę z ciałem Arkatha i rozpada się na kawałki, czemu towarzyszy potężna eksplozja. Arkath zostaje oskarżony o plugawy czyn zgładzenia arcysmoka, przez co cała armia zakonu rusza przeciwko jednemu stworzeniu. Mimo ochronnej aury Adrameletha, główny bohater otrzymuje ciężkie rany i półżywy ucieka z latającej fortecy zakonu na jednym ze smoków, po czym traci przytomność podczas lotu i zrzucony ze smoczego grzbietu rozbija się o ziemię. Odnajduje go jeden z wieśniaków i zabiera do pobliskiej wioski, gdzie główny bohater odzyskuje siły. Od tej pory Arkath, mając na karku ścigający go zakon musi spróbować oczyścić się z postawionych mu zarzutów i wraz z innymi bohaterami, których napotka na swojej drodze zmierzyć się z własnym przeznaczeniem, jakie otrzymał w enigmatycznej przepowiedni od arcysmoka... a już od naszych wyborów w grze będzie zależeć, jak się potoczy i zakończy ta historia. Historia zarówno istoty mogącej ocalić jak i zniszczyć ten świat, jak i też mutanta, który musi nauczyć się uczuć i emocji, oraz tego, co naprawdę jest dobre, a co złe i jaką cenę trzeba zapłacić za swoje wybory i decyzje.

Główni bohaterowie:
Arkath - vannach, wyrzutek Zakonu Smoka Bryndhamira. Potężny wojownik władający wszelkiego rodzaju bronią i magią ognia. Spokojny, stateczny, rzeczowy, beznamiętny, zimny profesjonał tego, do czego został wyszkolony, czyli efektownej anihilacji wszelkiej maści przeciwników.

Iryen Gladiela Loventhall Syndhomirr -mistyczka pochodząca z położonych na północy Białych Lądów Eterii. Absolwentka najwyższej akademii czarodziejów i członkini Gildii Żelaznego Łabędzia. Jako jedna z niewielu czarodziejek opanowała magię sztormu. Skryta, tajemnicza, małomówna, bardzo konkretna tak w myśleniu, jak i w słowie, czy działaniu. Obrała sobie za cel odnalezienie legendarnego, znikającego miasta Elkhandor, gdzie według legend można poznać odpowiedzi na wszelkie, dręczące umysł pytania.

Lestos "Zentsu" Anhizen Velen'thai - mroczny elf, sierota, wychowany przez biednego rybaka. Niegdyś członek rebeliantów i gildii, którzy obalili tyranie i wyzysk prostego ludu przez grododzierżcę, dziś tułacz i wędrowny łowczy. Dręczony wspomnieniami o tragedii z młodzieńczych lat (o której będzie powiedziane w grze), porywczy, lekkomyślny, mimo tego szybki i precyzyjny w działaniu, często targany sprzecznymi uczuciami, zarówno co do ludzi, jak i własnej rasy. Utraciwszy wzrok, widzi dzięki czarnej magii, której otrzymał piętno. Nie spocznie, dopóki nie odnajdzie tych, którzy odpowiadają za śmierć jego biologicznych rodziców.

Sarghast Defthora Arnagone - nadworny nekromanta królestwa Duumand, z kontynentu Unsung (traktowanie nekromantów w różnych częściach świata różni się znacząco, głównie z powodu korzyści finansowych, jakie można odnieść, mając maga śmierci pod swoimi skrzydłami). Jeden z nielicznych ocalałych członków dawnej sekty, z którą walczył Zakon Bryndhamira. Początkowo znienawidzony przez Arkatha (pierwszy smak nienawiści w ustach głównego bohatera), później przydatny towarzysz wędrówki całej drużyny bohaterów. Bezstronny idealista, popadający w skrajności moralista, zafascynowany śmiercią, rozkładem oraz dalszym losem dusz.

Po drodze będą mogli się do nas dołączyć inni bohaterowie. Powyższy opis bohaterów potraktujcie jako podstawy do ich poznania. Cała reszta informacji o charakterze i przeżyciach bohaterów będzie przedstawiona w grze.

Silnik & Skrypty:
RPG Maker VX Ace
XAS Engine 0.6 (Xiderwong)
Awesome Light Effects (Khas Arcthunder)
Minimap (Azraven)
Quest Journal (Modern Algebra)
Basic Item Quality Colors of Awesome VX v1.1 (Leongon)

Grafika:
High Fantasy Resource Graphics Pack (Pioneer Value Games)
Diablo II + LOD

Planowana zawartość:
- długi i złożony, główny wątek fabularny
- kilkadziesiąt wątków pobocznych
- zaawansowane opcje dialogowe (wybory kwestii)
- duży świat składający się z 5 kontynentów (Eferion, Unzsung, Azganon, Białe Lądy Eterii, Deumion) o zróżnicowanym folklorze i kulturze (struktura korytarzowa z bardzo licznymi rozgałęzieniami)
- nacisk na mitologię, religię, filozofię życia, ludzkie dramaty i moralność, a przede wszystkim na epicką historię
- mieszanka klimatu high i dark fantasy
- dynamiczna i efektowna walka ze zróżnicowanymi umiejętnościami i możliwością zmiany aktywnej postaci
- duża interaktywność otoczenia (zbieranie ziół, minerałów, używanie harpuna, zastawianie pułapek)
- możliwość wytwarzania własnych i ulepszania przedmiotów u danych rzemieślników
- bogaty i zróżnicowany jakościowo ekwipunek
- możliwość ulepszania umiejętności oraz podnoszenia własnych statystyk przez szkolenia oraz specjalne przedmioty

Dodatki:
- oświetlenie
- minimapa
- dziennik

Uwagi: Wszelkie cukierkowe i niepasujące do stylu graficznego cyferki, napisy oraz ikonki, czy grafiki niektórych potworów są w trakcie obróbki/podmiany i na pewno ulegną stosownym zmianom.

O wszelkie niespoilerowe informacje pytać ;) Przedstawione informacje dotyczą jedynie pierwszych, kilkunastu minut gry, która potrwa, mam nadzieję, znacznie dłużej, choć to w dużej mierzę będzie zależeć od gracza, czy zainteresuje się treścią poboczną, czy też nie.

Screeny:
http://s1045.photobucket.com/user/Infern...acolegendy

Projekt: Dracolegendy
Gatunek: Action RPG
Stan Prac: 1%
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-16 01:39 przez Pandemonium.)
23-05-16 00:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Dracolegendy - Pandemonium - 23-05-16 00:58
RE: Dracolegendy - Aruka - 24-05-16, 16:39
RE: Dracolegendy - Amelanduil - 26-05-16, 04:44
RE: Dracolegendy - Adrapnikram - 26-05-16, 05:32
RE: Dracolegendy - Pandemonium - 27-05-16, 23:19
RE: Dracolegendy - Adrapnikram - 28-05-16, 12:40
RE: Dracolegendy - Pandemonium - 18-01-17, 20:28
RE: Dracolegendy - AlmostNoRuby - 18-01-17, 22:54
RE: Dracolegendy - Pandemonium - 19-01-17, 19:18
RE: Dracolegendy - AlmostNoRuby - 19-01-17, 21:40

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.