![[Obrazek: ZMWzOMa.png]](http://i.imgur.com/ZMWzOMa.png)
Velleh Lestia to świat, którego istnienie zależy od many. Wyprowadzana jest ona przez Rdzenie Many, które zapewniają jej nieprzerwany obieg. Ludzie, jedna z ras zamieszkujących Velleh Lestię, postanowili stanąć na straży Rdzeni, wznosząc potężne budowle wokół nich.
W odległych czasach, pewien człowiek zapragnął posłużyć się mocą rdzeni w celu wprowadzenia technologii opartej na manie. Stworzył on w tym celu organizację, której celem było drastycznie rozwijać wiedzę na jej temat. Niestety... po kilku latach badań, w wyniku nieudanego eksperymentu, wszyscy członkowie organizacji, łącznie z jej założycielem, zginęli.
![[Obrazek: 6tCEwbG.png]](http://i.imgur.com/6tCEwbG.png)
Allen, pozbawiony pieniędzy najemnik, nie będąc w stanie znaleźć sobie żadnego zlecenia, zazwyczaj przesiadywał wieczorami w małej tawernie. Pewnego razu spotkał tam Ruby - tajemniczą podróżniczkę, która akurat poszukiwała najemnika. Jej zleceniem było zbadanie jednego ze Rdzeni Many, które utrzymywały świat przy życiu. Twierdząc, że jest to misja niezmiernie ważna, przekonała ona Allena do swojej sprawy. Zadanie, które zadecyduje o losach Velleh Lestii, rozpoczęło się...
![[Obrazek: mC0TZPX.png]](http://i.imgur.com/mC0TZPX.png)
![[Obrazek: srJbyek.png]](http://i.imgur.com/srJbyek.png)
![[Obrazek: JcUpxIC.png]](http://i.imgur.com/JcUpxIC.png)
![[Obrazek: oMQ5UPz.png]](http://i.imgur.com/oMQ5UPz.png)
- Skit System - opcjonalne, krótkie scenki przedstawiające rozmowy między postaciami w drużynie, pojawiające się w różnych momentach rozgrywki.
- Sekrety - rozglądaj się wszędzie, miej oczy szeroko otwarte! Nigdy nie wiesz, gdzie skrywa się przed tobą następna skrzynka!
- Animacje w 30 klatkach na sekundę - Filmowe wrażenia gwarantowane! (tak, śmiejemy się z Ubisoftu). W porównaniu do standardowych 15 klatek na sekundę, animacje wyglądają znacznie bardziej płynnie.
- Skill Linking System - dodatek do systemu walki, wprowadzający możliwość łączenia technik w combosy. Aby go użyć, musimy poświęcić określoną część paska LP (Link Points).
- Overlimit - idea zaczerpnięta z serii Tales of. Pozwala na tymczasowe, potężne wzmocnienie postaci, pozwalając jej na nieskończone łączenie umiejętności przez określoną ilość tur.
- Voice Acting - pełna lista dialogowa dla wszystkich głównych wydarzeń, skitów i walk.
Wiem, że screeny zostały bezczelnie wzięte wprost z bloga, ale nie ma aktualnie "wykończonych" mapek które można by pokazać. Nie mówię oczywiście, że mapy nie były robione, bo cała "Mglista Przełęcz" jest już ukończona, tyle że nie wypełniona detalami. Aktualnie mocno skupiamy się na mechanice (wykańczaniu menusów, wprowadzaniu Skill Linking Systemu oraz Overlimitu) i castingu na Voice Actorów, który rozpoczęliśmy kilka dni temu. Postaramy się w niedługim czasie dorzucić nowe screeny. Przy okazji za jakiś czas (gdy już ukończymy mechaniczną część gry) wrzucimy pewnie mały filmik prezentujący mechanikę i voice acting.
Tak więc zachęcam do komentowania, sugestii... wszystko to mile widziane.
Pozdrawiamy,
Ekipa Project-Ayus