Ogólne informacje:
- Maker: RPG Maker MV
- Gatunek: Gra logiczna
- Stan projektu: Wczesny Dostęp
- Cena: 14,49zł
Download:
![[Obrazek: CH7w2r0.png]](https://i.imgur.com/CH7w2r0.png)
(Itch.io posiada również możliwość pobrania wersji Linux.)
[/hr]
Fabuła:
Spacerując po parku wraz ze swoją ukochaną bohater zauważył dziwny obiekt. Zaciekawiony powiedział lubej, aby za nim zaczekała i podszedł do niego. Okazało się, iż jest to kosmita! Gdy nasz bohater odwrócił się w stronę swojej ukochanej zauważył jak dziwna postać wciąga ją na
swój statek. Bez chwili zawahania rzuca się w pogoń. Po dotarciu do statku matki ubiera strój sapera i rusza odbić wybrankę jego serca!
Gra garściami czerpie z Bombermana oraz Sokobana. Oznacza to, że będziemy przesuwać, popychać, wyrzucać, topić, a nawet wysadzać elementy, aby dotrzeć do celu.
Wczesny dostęp:
- Script Calle i Zdarzenia - W 99% gra napisana za pomocą zdarzeń i script calli. Jedyne skrypty to takie na rozszerzenie funkcjonalności programu jak np Self Variables (Własne Zmienne) dla zdarzeń.
- System Bomb - Bomby, które wybuchają niszcząc "wszystko" w zasięgu jednej kratki - w demie statyczne, ustawione na mapach,
- Skrzynie - Różnego rodzaju skrzynki, z którymi możemy wejść w interakcję. Drewniane: Można przepchnąć, Metalowa: ruszy je jedynie wybuch bomby itd.
- Autorska Grafika - Grafika w całości przygotowana przeze mnie,
- Retro Muzyka - Muzyka w stylu retro wykonana przez Ansimuz. https://ansimuz.itch.io/
- Autorskie dźwięki - 95% dźwięków wykonałem sam,
- Poziomy dodatkowe - Obok "Story Mode" w grze znajdują się challenge czasowe i krokowe,
- Znajdźki - We wczesnym dostępie odblokować można dwa skiny.
[/hr]
Opis:
- Script Calle i Zdarzenia - W 99% gra napisana za pomocą zdarzeń i script calli. Jedyne skrypty to takie na rozszerzenie funkcjonalności programu jak np Self Variables (Własne Zmienne) dla zdarzeń.
- System Bomb - Bomby, które wybuchają niszcząc "wszystko" w zasięgu jednej kratki,
- Skrzynie - Różnego rodzaju skrzynki, z którymi będziemy mogli wejść w interakcję. Drewniane: Można przepchnąć, Metalowa: ruszy je jedynie wybuch bomby itd.
- Autorska Grafika - Grafika w całości przygotowana przeze mnie,
- Autorska Muzyka - Każdy utwór wykonany przez ze mnie.
- Poziomy - Za przejście poziomów przyznawane będą gwiazdki, dzięki którym przejdziemy dalej w naszej przygodzie, tych przewiduję około 100, ale liczba ta może drastycznie zmienić się w obie strony,
- Znajdźki - W grze znaleźć będzie można elementy kosmetyczne takie jak np. ubranka dla naszej postaci,
[/hr]
Screeny:
Muzyka:
Ekran tytułowy:
https://www.youtube.com/watch?v=cvNbYNUCumM
Ekran wyboru poziomu:
https://www.youtube.com/watch?v=_Trm8GKEvOE
Na koniec:
Jeżeli napotkacie jakiś błąd proszę o informację w tym temacie.
Updatey i więcej informacji:
https://twitter.com/crashykk