Asgun
Aktualny czas: 20-06-25, 20:02 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] Asgun
noruj Offline
*


Liczba postów: 115
Dołączył: 06-05-13

Pomógł: 13



Post: #1
Asgun

[Obrazek: logowyf.png]
GATUNEK: JRPG

Fabuła:

Mało kto pamięta, albo wierzy, że Burgun i Estas stworzyli świat. W czasach kiedy bogowie zostali zapomniani, zakony istnieją tylko umownie. Świat się zmienia, wszystko idzie do przodu. Stare pokolenie wymiera, a nowe wprowadza własne, nowe zasady. W mieście Gednir odbywa się coroczny turniej wojowników. Dla jednych to szansa, aby zdobyć sławę, dla innych świetne widowisko, a jeszcze inni chcą się na tym wzbogacić. Nie inaczej jest w przypadku Morgana, chociaż jego rola miała być zgoła inna. Wraz z magiem z zakonu Burguna pod przykrywką uczestnika turnieju ma oko nad jednym ze swoich rywali. Nieczęsto zdarza się, że członek zakonu Estasa opuszcza wyspę wschodnią. Każdy poprzedni zniknął w nieznanych okolicznościach. To szansa jedna na milion dla zakonu Burguna, aby dowiedzieć się co knują starzy przeciwnicy.

Cechy gry:
- Sterujemy drużyną
- Drzewko umiejętności
- Zagadki
- Krótkie elementy zręcznościowe
- Dokonywanie wyborów
- Turowa walka sideview
- W grze używam systemu walki RPG Tankentai Sideview Battle System.
- Rozdzielczość gry została zmieniona z 544x416 do 640x480 co eliminuje brzydki margines przy pełnym ekranie, który był widoczny w OzA.
- W grze nie będzie dziennika zadań, ale będzie system, który pozwoli na rozmowę z towarzyszami w trakcie podróżowania. ( z czego będzie można się dowiedzieć o aktualnym zadaniu. )
- W grze będzie "gąsienica" czyli nasi towarzysze będą się za nami wlekli. Będzie to jednak funkcja opcjonalna.
- Ukażą się graficzne przerywniki ze wskazówkami.
- Pojawi się autorska gra karciana.
- W grze poza małymi wyborami projektuję też spory wątek skarbów, nie tylko różnych skrzynek, specjalnych broni czy lokacji, ale także dodatkowe kwestie fabularne. Odblokowujemy je na różny sposób, np. jeśli poprowadzimy specyficznie pojedynek, co poskutkuje użyciem przez przeciwnika jakiejś specjalnej techniki, to później będziemy mogli z nim o tym porozmawiać.
- W grze będą autorskie pozy, animacje, stworzone przez Amakuro.
- W grze znajdują się już 4 autorskie utwory(stworzone z myślą o Asgun). Poza tym - cała reszta także jest autorska. Nie ma w grze ani jednego komercyjnego utworu.

[Obrazek: RMsB8J7.png?1]
[Obrazek: beztytuu1pcw.png]
[Obrazek: zapowiedz1.png]




(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-13 13:30 przez noruj.)
07-05-13 13:07
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
INRE Offline
*


Liczba postów: 46
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 7



Post: #2
RE: Asgun

Najbardziej wyczekiwana przeze mnie gra RM. Nieważne, że VX. Niech to będzie kolejny przykład, że na RM VX można zrobić bardzo dobrą grę (ładną, dobrą mechanicznie i z ciekawą fabułą).
Powodzenia w dalszym tworzeniu.
Jak stan prac?
07-05-13 13:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Diablo Offline
*


Liczba postów: 196
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 3



Post: #3
RE: Asgun

Nie mogę powiedzieć nic, bo kopara mi opadła na widok screenów i wszystkich możliwości. :O Cudo.
07-05-13 15:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
thieffer119 Offline


Liczba postów: 31
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 0



Post: #4
RE: Asgun

CZEKAM
CZEKAM
CZEKAM
CZEKAM
Zarąbiste tilesety i fabuła (bardzo oryginalna) szykuje się jedna z lepszych gier z VX
07-05-13 19:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
noruj Offline
*


Liczba postów: 115
Dołączył: 06-05-13

Pomógł: 13



Post: #5
RE: Asgun

Cytat:Jak stan prac?
Całkiem nieźle, chociaż nie tak dobrze, jakbym chciał. Skończyłem 1 rozdział. W grze tego podziału na rozdziały nie będzie, ale ja w procese tworzenia tak sobie to porozdzielałem dla ułatwienia. Czas gry na ten moment to około 1 godzina.

Zapomniałem o trailerze:


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-13 13:30 przez noruj.)
11-05-13 12:59
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Viuu Offline
*


Liczba postów: 155
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 1



Post: #6
RE: Asgun

Grrrr... w trailerze rozciągnąłeś logo, które ci zrobiłem. Nie można tak. Jestem zuy na ciebie!

noruj napisał(a):Czas gry na ten moment to około 1 godzina.
Śmieszna sprawa. Wystawiłeś zapowiedź jakiś miesiąc po tym jak my wystawiliśmy swoją.
Nas oskarżają o kłamstwo i mówią, że nigdy tego nie wydamy, tyle to trwa. A u nas czas gry na ten moment to jakieś 2-3h...

Samą grę już chyba kiedyś komentowałem, więc po prostu czekam na pełniaka, bo wygląda naprawdę najsownie ^ ^
Samo wykonanie trailera średnie, no ale co można zrobić w trailerze makerówki... to jest właśnie ten problem.

[Obrazek: 4COJip7.png]
Victory Quotes: 1, 2
Spoiler: (Otwórz)
11-05-13 13:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
noruj Offline
*


Liczba postów: 115
Dołączył: 06-05-13

Pomógł: 13



Post: #7
RE: Asgun

Cytat:Grrrr... w trailerze rozciągnąłeś logo, które ci zrobiłem. Nie można tak. Jestem zuy na ciebie!
To właśnie w filmie tak dziwnie wygląda. Normalnie, to nie ruszałem logo.
Viuu to Darknesss...? : d Nie widziałem.


Widocznie do mnie ma się większy kredyt zaufania x d
11-05-13 13:52
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Sunshine Offline
*


Liczba postów: 38
Dołączył: 13-05-13

Pomógł: 0



Post: #8
RE: Asgun

Z niecierpliwością czekam na powyższą grę. Mam nadzieję, że wyjdzie dużo lepiej od poprzedniczki.
24-05-13 21:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
noruj Offline
*


Liczba postów: 115
Dołączył: 06-05-13

Pomógł: 13



Post: #9
RE: Asgun

Asgun nadal się tworzy.
Wolno bo wolno, ale staram się dłubać. Miałem jakoś mało czasu w tym roku, więc trochę tak wyglądało jak wyglądało. Może teraz będzie trochę lepiej :P

Z ciekawostek to uruchomiłem prostą stronkę www.asgun.cba.pl (z pomocą Ravenone'a), na której troszkę już się znajduje, ale jej znaczenie strategiczne ujawni się dopiero później. W każdym razie, zamierzam rozbudowywać moje uniwersum. Mam już mnóstwo informacji, pomysłów, historii i chciałbym mieć miejsce w sieci, gdzie będę mógł to kolekcjonować.

Dodatkowo, mam pytanie do wszystkich:
- Brak możliwości biegania nieco denerwuje sporą liczbę osób. Myślę jednak nad czymś innym. Co byście powiedzieli na opcję sprintu jako umiejętności, którą można rozwijać? Działałoby to na zasadzie jednorazowego kliknęcia SHIFTU i przyśpieszeniu postaci. Po chwili(zależnie od rozwinięcia skilla) postać się męczy i wraca do normalnego speedu(4-normal) a po jakimś czasie(jest to zaznaczone na postaci) może znów użyć biegania.
Nowe screeny:
Las Burguna
Spoiler: (Otwórz)
Rozwijanie postaci(od lewej, fizyczne aspekty postaci, aspekty "sprytowe" i duchowe.
Spoiler: (Otwórz)
02-07-13 14:31
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Amelanduil Offline
*


Liczba postów: 303
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 35



Post: #10
RE: Asgun

INRE napisał(a):Nieważne, że VX. Niech to będzie kolejny przykład, że na RM VX można zrobić bardzo dobrą grę (ładną, dobrą mechanicznie i z ciekawą fabułą)
Rozumiem kwestię mechaniki, ale to czy gra jest ładna czy ma ciekawą fabułę nie zależy ani trochę od możliwości programu... :kable:
02-07-13 14:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.