Brama Oriona
Aktualny czas: 20-06-25, 21:51 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] Brama Oriona
Soul Offline
*


Liczba postów: 89
Dołączył: 14-05-13

Pomógł: 4



Post: #1
Brama Oriona

Tytuł gry: Brama Oriona
RPG Maker: VX
Szacowany czas wydania pełnej wersji: Nie wiem czy powstanie, a jak już tak to okrojona, ze wcześniejszych pomysłów.
Fabuła: Brama Oriona- przejście do świata snów. Wiecznego bogactwa i rozkoszy. Tak myśleli o owej bramie magowie klasztoru Hixiah. Od wieków brama przyciąga do siebie śmiałków, którzy chcą
znaleźć bramę i przez nią przejść. Nikomu się to nie udało, ale do czasu. Magowie klasztoru Hixiah odnaleźli bramę. Jakie zmiany wywrze ta podróż na znany nam świat?
Screeny:
Spoiler: (Otwórz)
Download:
http://www.mediafire.com/download/gotgun...Oriona.rar (8,16 MB)
Do odpalenia gry potrzebne jest RTP programu RPG Maker VX!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-08-13 16:38 przez Soul.)
13-08-13 16:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
PaayJer Offline
*


Liczba postów: 38
Dołączył: 10-08-13

Pomógł: 0



Post: #2
RE: Brama Oriona

Post zaczynam pisać przed zagraniem:
1.Fabuła ma potencjał, ale mógłbyś ją rozwinąć. Na przykład kim jest Randall, co robi w lesie, itp.
2.Mapping jest OK, ale co innego z tilesetem. Te wysokie drzewa są okropne i cień od nich padający też. Poza tym są strasznie ostre zakończenia w niektórych elementach. Warto by było nad tym popracować. Ja zaczynam ogarniać Gimpa, tobie też polecam.
3.Znalazłeś: Pałka . Nie wiem czemu ale mnie to zraża, pałka może kojarzyć się z różnymi rzeczami, a ostatnio starałem się o nich nie myśleć xD
4.Przepiękne face'y pasujące do charów.
5.Nienawidzę tego systemu walki, ale tym się nie zrażaj. Uważam jednak, że byłoby dobrze, gdybyś przygotował pasujący do tego systemu battleback.
6.Dla osób bez RTP warto by było dodać specjalną wersję.
7.
Cytat:Szacowany czas wydania pełnej wersji: Nie wiem czy powstanie, a jak już tak to okrojona, ze wcześniejszych pomysłów.
wat (wyjaśnij to dokładnie)

Teraz zagram. :)

Jeszcze tylko 8. Brak użytych grafik, skryptów i muzyki w temacie.

@Edit
WYŁĄCZYŁEM TO PO PARU MINUTACH!!! Gra cholernie wkurzająca! Przechodzenie przez mapy to katastrofa! Slime są zbyt silne, te kwiatki za mało leczą. Dodatkowo raz uciekłem, zauważyłem, że postać się cofnęła. Drugi raz uciekłem z walki, zablokowało mnie, co jest efektem tego cofania. Nawet nie zdążyłem zginąć i wkurzyłem się na ciebie, musisz to poprawić, bo gra ma potencjał, szczególnie, że rozwinąłeś trochę fabułę w intrze, co nie zmienia faktu, że ciągle znajdujemy się z dupy w jakimś lesie. W title nie ma nazwy gry, więc mogę nie wiedzieć w co gram, szczególnie, że intro sugeruje, że jest to brama Ikara. Może się zdecydujesz? Po za tym intro jest świetnie zrobione.

Pozwoliłem sobie też sprawdzić w RPG Maker VX twój projekt. Widać, że gry nie testowałeś, na kwiatki w grze klikałem dopiero teraz widzę, że one też dawały te nagietki, ale oczywiście warstwa zdarzenia jest na 'Dolne'. Jakby dało się te kwiatki podnieść, zdecydowanie bym dalej grał. Mógłbym niby to sam pozamieniać ale za dużo tego. Napraw grę i wtedy wstaw ponownie. Aktualnie: 2/10 bo da się EWENTUALNIE te slime ominąć.

[Obrazek: 20481.gif]
Kursy PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-08-13 17:44 przez PaayJer.)
13-08-13 17:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Soul Offline
*


Liczba postów: 89
Dołączył: 14-05-13

Pomógł: 4



Post: #3
RE: Brama Oriona

Nie wiem jak ty w to grasz, testy były.
Slime są słabe. Wystarczy strategicznie trochę podejść i leczyć się przed walką. Używaj biegania, jeśli nie chcesz walczyć. A to, że bohater znajdował się w lesie wkrótce się wyjaśni. Co do ucieczki:
Postać robi krok w tył, a potwór jest na chwilkę przychamowany, więc można uciec, nawet jak postać się nie cofnie bo coś za nią stoi.
Kwiatki da się podnieść, ale trzeba na nie wejść. Nie wiem w czym problem... Co do bramy Ikara, fakt zapomniałem o tym, na początku gra miała się tak nazywać. Nie wymagajcie za dużo od tej gry, ją zrobiłem rok temu.
13-08-13 18:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
PaayJer Offline
*


Liczba postów: 38
Dołączył: 10-08-13

Pomógł: 0



Post: #4
RE: Brama Oriona

Na kwiatki nie dało się wejść i tu jest problem. A i czekaj...
Zrobiłeś ją rok temu i nagle magicznie stała się nieukończona? Po co wstawiasz dawno porzucony projekt, który i tak nie doszedł do skutku (?).

[Obrazek: 20481.gif]
Kursy PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
13-08-13 19:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Soul Offline
*


Liczba postów: 89
Dołączył: 14-05-13

Pomógł: 4



Post: #5
RE: Brama Oriona

PaayJer. Zrobiłem demko rok temu. Dwa dni temu była testowana przez panią Kleo i dała radę przejść. Nie zmieniałem w niej nic, aż do przedwczoraj.
Nie czepiaj się bezsensownie. Po prostu chcesz pokazać ludziom, że gra jest gówniana, a sam nawet nie spróbowałeś wejść na kwiatki.
Patrz i podziwiaj, nie wiem czy ślepy jesteś, czy po prostu jesteś idiotą.
[Obrazek: PV8Q4DQ.png]
13-08-13 21:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Amelanduil Offline
*


Liczba postów: 303
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 35



Post: #6
RE: Brama Oriona

(13-08-13 21:12)Soul napisał(a):  Patrz i podziwiaj, nie wiem czy ślepy jesteś, czy po prostu jesteś idiotą
Tego idiotę akurat mogłeś darować, bez przesady z obelgami xP
Co do gry... brama, brama, brama. Brama? Brama! Czyli w skrócie mogłeś trochę popracować nad rozbudowaniem opisu fabuły -_-
Graficznie... mapping najlepszy nie jest, zwłaszcza te pomieszane ściano-drzewa z normalnymi. Jak już PJ wspominał, okropne cienie.
Za wiele to tu ja do powiedzenia nie mam... A nie wiem czy jest sens czekać na grę której autor nie jest pewien czy w ogóle ukończy... (jeżeli nie to po cholerę się za to zabierać czy wstawiać na forum, strata czasu).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-13 01:26 przez Amelanduil.)
14-08-13 01:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Soul Offline
*


Liczba postów: 89
Dołączył: 14-05-13

Pomógł: 4



Post: #7
RE: Brama Oriona

Amelanduil, a po co zostawić ukończone demko dla siebie?
Po to, żeby gniło na dysku? A co do fabuły. Zawsze piszę jak najmniej. Tak żeby nie zdradzić za dużo intra/wydarzeń sprzed gry. W tym przypadku zdradziłem jedynie kawałeczek intra i nakreśliłem czym jest "Brama Oriona".
Co do drzew... zgadzam się, że te cienie niezbyt się udały Mack'owi, ale bez tego musiałbym przebudować cały las, bo bez tych drzew wygląda pusto. Mnie to jakoś nie razi, ale skoro razi was spróbuję coś z tym zrobić.
Jaki będzie efekt...? nie wiem, zobaczy się. A no i co do przeszłości głównego bohatera... Demko akurat kończy się przed wyjawieniem najważniejszych informacji o naszej postaci.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-13 14:07 przez Soul.)
14-08-13 14:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
tracersgta Offline
*


Liczba postów: 237
Dołączył: 09-06-13

Pomógł: 0



Post: #8
RE: Brama Oriona

Soul napisał(a):Amelanduil, a po co zostawić ukończone demko dla siebie?

:kable:
Nie wiesz nawet czy wydasz grę, więc o czym my tu mówimy. Zapowiada się coś co powstanie, prawda? Albo przynajmniej ma się taki zamiar.

Drzewa pokombinuj ponakładać na siebie i wklej w tile, lub znajdź lepszy tileset. Innego rozwiązania nie ma.

I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
[Obrazek: userbarrf.png]
[Obrazek: LbEbK.gif]
14-08-13 14:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Soul Offline
*


Liczba postów: 89
Dołączył: 14-05-13

Pomógł: 4



Post: #9
RE: Brama Oriona

@tracergta :kable:
Przecież to nie zapowiedź, a demo!
Odróżnij to człowieku!
Napisałem przecież, że nie wiem czy powstanie pełna wersja, a po co trzymać ~1h gry dla siebie?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-13 14:41 przez Soul.)
14-08-13 14:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
NatsuDragneel Offline
*


Liczba postów: 64
Dołączył: 14-05-13

Pomógł: 0



Post: #10
RE: Brama Oriona

Powtórzę jak reszta: ściano-drzewa są ochydne. Popraw wiadomości znalezienia przedmiotów na bardziej przejrzyste np:
Zdobyłeś nagietek. Zamiast:
[Znalazłeś:]
Nagietek
Jak dla mnie ten drugi typ wiadomości nie ma sensu, do tego ten kwadratowy nawias i dwukropek, jakby to jakiś "Znalazłeś:" mówił: "Nagietek"...
16-08-13 14:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.