Brama Oriona
Aktualny czas: 20-06-25, 21:32 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] Brama Oriona
Soul Offline
*


Liczba postów: 89
Dołączył: 14-05-13

Pomógł: 4



Post: #21
RE: Brama Oriona

Powiem wam, że to nie jest mój główny projekt- sam uważam tą grę za pseudo Gothicową. Co do niby nie-logiki z Drwalem i zniknięciem farmerów w powietrzu:
-Nastawienie ludzi do Randalla jest już uzasadnione w dalszej części gry, ale uciąłem demko przed najważniejszymi aspektami fabularnymi :)
-Zniknięcie farmerów w powietrzu?- tak... Co prawda teraz to zrobiłem w sposób mniej dynamiczny, no ale w demku tego nie ma.
Co do tego co napisał Geralt:
-czemu dach wygląda ci dziwnie?
Jak ma inaczej wyglądać stodoła? :)
Natomiast co do błędów w blokowaniu terenu-także poprawione.
Potwory nie miały być za trudne, dałem im dość dużo ataku, a mniej HP, żeby walka nie trwała za długo. No bo po co jeszcze przedłużać mozolny exp? :)
Co do karczmy-co prawda nikt nie testował kupna noclegu u handlarza- dzięki za raport. Ale Amel i tak nie miał racji, bo grę da się przejść :D

Edit:
No coż pomimo rozmiaru (ponad 200MB) pobrałem ten filmik Amela.
Gra jest do przejścia, więc tutaj się pomyliłeś, ale co do błędu to miałeś rację (i Ayene też). Na przyszłość sprecyzuj o co chodzi xD
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-08-13 21:38 przez Soul.)
20-08-13 21:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Rouch Offline
*


Liczba postów: 19
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 0



Post: #22
RE: Brama Oriona

Dach wygląda dziwnie, bo źle go zrobiłeś XD W VX wszystkie dachy są z rzutu bocznego, czyli tak jakbyś z przodu miał spad. Tutaj dach ma więc wysokość 8 kratek. Do tego stodoła ma szyld stajni, ale to szczegół.
Jakie demo jest każdy może zobaczyć. Pograć można, lecz po dniu już się go nie pamięta. No poza mnogością ekspienia. Chodzenie po lesie po czasie staje się nieznośne.
21-08-13 12:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Soul Offline
*


Liczba postów: 89
Dołączył: 14-05-13

Pomógł: 4



Post: #23
RE: Brama Oriona

Jaki rzut boczny? O czym ty mówisz?
Mnogość ekspienia? Grałeś w czasoprzestrzeń?
Specjalnie dałem potwory biegające po mapie, żeby osoby nie chcące dużo expić mogły unikać walk. Dałem im równiez nie dużo HP, żęby walka nie ciągnęła się za długo.
21-08-13 22:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #24
RE: Brama Oriona

Rouch akurat ma rację, bo w VX-ie z przodu widoczny jest spad dachu. Spójrz na inne dachy i podmień strzechę np. na deski. Zobaczysz, o co chodzi.

Warto jeszcze przyjrzeć się początkowej umiejętności. W walce z pełzakiem, w wielu dorzutach miałam tak, że zabicie stwora wymagało użycia trzech ataków albo raz umiejętności i dwóch ataków. Więc po co używać zdolności? Zwłaszcza że Energii bohater ma tyle, co kot napłakał.

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
21-08-13 22:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Soul Offline
*


Liczba postów: 89
Dołączył: 14-05-13

Pomógł: 4



Post: #25
RE: Brama Oriona

Energiczny Wymach-nie jest to umiejętność za mocna. Ale tak miało być, zwłaszcza że łatwo zdobyć kolejną umiejętność. Czemu lepsza jest umiejętność od ataku fizycznego?
Dajmy, że przeciwnikowi zostało 21 EN. Cóż... to są dwa ciosy pałką.
Ale jeden cios umiejętnością! W dodatku umiejętność ma większą szansę na trafienie od pałki, kilofu czy kastetu.
22-08-13 19:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.