Kruk 2
Aktualny czas: 20-06-25, 21:04 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] Kruk 2
INRE Offline
*


Liczba postów: 46
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 7



Post: #1
Kruk 2

[Obrazek: 0bpng_npnenws.png]


Słowo wstępu:
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że wszelkie rady dotyczące pierwszej części Kruka, wziąłem bardzo do siebie. Chciałbym, aby druga część spodobała się bardziej, zarówno pod względem fabularnym, mechanicznym, graficznym i muzycznym. W skrócie, co to oznacza:
-fabuła rozwinięta o wątki poboczne
-jak najmniej oklepanych motywów
-mniej widowiskowy, ale bardziej rozwinięty system walki
-większy świat
-zadania poboczne
-muzyka (głównie klimatyczne midi ze starych gierek)
-inny tileset
-inne charsety
Mimo tego jednak w pewnym stopniu gra będzie bazować na poprzedniczce, a także na tym, co zostało mi jeszcze po demie Zakonu Rubinowego Smoka.

Informacje ogólne:
Wersja RM: RPG Maker VX
Gatunek: Przygodowa/RPG
Przewidywany czas gry: 4 - 5 h
Termin ukończenia: koniec 2013 lub w 2014 ???

Realia i świat:
Kruk 2 będzie opowiadać o wydarzeniach mających miejsce 10 lat po opisanej w pierwszej części przygodzie, choć nie tylko. W całą opowieść zostaną wplecione wątki, w których nasz główny bohater wspomina to, co miało miejsce dawniej (luka 10 lat miedzy pierwszą a drugą częścią gry oraz co się działo zanim Enialis dotarł do Lothwarrd). Przedstawię wam też wspomnienia innych postaci, a nawet wcielimy się w innych bohaterów, spotkamy innych Kruków i lepiej poznamy historię samej gildii. Tak, więc będziemy mieli do czynienia z kilkoma płaszczyznami, na których wszystko się rozegra.

Gra przeniesie nas na Quervik - kontynent poddawany ostatnimi laty procesowi kolonizacji przez królestwa ludzi. Rdzenni mieszkańcy wyspy to elfy, krasnoludy i orkowie. Rasy pradawne od dawna wierzyły, że na ich ziemie przybędzie istota zapowiadana przez bogów...
Cytat:"Człowiek... Kiedyś uznawany przez nas za bóstwo, teraz niszczy bestialsko Naszą Matkę, Naszą Ziemię."
Orkowie przenieśli się na północ, do najmroźniejszej części Quervik. Krasnoludy od razu podporządkowały się ludziom. Było im bardzo na rękę wykorzystywanie do pracy w kopalniach orkowych niewolników... Elfy zaś pozostały w swych lasach i do dziś z wielkim poświęceniem, ale jednak z daremnym uporem starają się walczyć z czymś, co jest nieuniknione.

Fabuła:
Cytat:-„Zgubiła go pewność siebie. Zgubiła chytrość. Zgubiła nienawiść... Nienawiść do otaczającego go świata i do siebie samego.” „Każdy, kto podniesie Hełm Zapomnianego Barbarzyńcy, nigdy z nim się nie rozstanie!” „Każdy, kto podniesie Hełm Zapomnianego Barbarzyńcy, musi umrzeć!”
-„Dlaczego? Nie mogę tego pojąć! DLACZEGO?!” „Ja… Zrobiłem to.” „Jestem Krukiem... Jestem Enialis…”
-„Udasz się do Quervik, gdzie wszystko tak naprawdę się zaczęło. Dotrzesz na samą północ, do Mroźnych Krain. Odnajdziesz Pradawną Kuźnie Imsha i zniszczysz artefakt. Co będzie dalej? Nie wiem. Czy będzie Ci dane żyć? Nie wiem. Jedno jest pewne. Nigdy więcej się to nie powtórzy.”
-„…”
-„Niech Bóg ma Cię w swej opiece, Kruku. Enialisie.”
-„Boga nie ma. A nawet, jeśli jest, to dawno już mnie opuścił.”
Kruk długie lata przygotowywał się do wyprawy. Zbierał siły, zbierał ludzi, zbierał odwagę. Wciąż pozostawał najbardziej poszukiwaną osobą w Lothwarrd. Wciąż musiał się ukrywać. Wciąż uciekał. Uciekał przed sprawiedliwością. Uciekał przed odpowiedzialnością. Uciekał przed swym przeznaczeniem. Uciekał przed śmiercią. Nie można jednak ciągle uciekać. Pewnego dnia wyruszył… A dopiero wtedy miało się wszystko rozpocząć…

Bohater:
[Obrazek: 6png_npnenss.png]
Imię: Enialis
Wiek: ok. 30 lat
Klasa: Kruk
Charakter: Neutralny
Opis:
Życie i trudne doświadczenia to coś, co zmienia ludzi. Podobnie zmienia ich czas, zmienia też wojna. Enialis to Kruk. Enialis to łotr i zdrajca. Dawniej też pyskaty szczeniak.
Ludzie zdają sobie sprawę z tego, że czynią coś źle dopiero wtedy, gdy spotka ich za to surowa kara. Chcą się zmienić, zapomnieć o tym, co było. Niestety… Bardzo często na taką zmianę jest już za późno, a pewnych czynów nie można cofnąć ani zapomnieć i trzeba też ponieść za nie konsekwencje.

Rozgrywka:
W grze sterować będziemy głównie jedną postacią - Enialisem. Ale od czasu do czasu będą do nas dołączać różni towarzysze. Czasem będziemy też wcielać się w role postaci ze wspomnień, opowiadań, czy relacji innych.

Ponownie zostanie zastosowany skrypt na walkę w czasie rzeczywistym. Jednak będzie to inna walka. Jak już na początku wspominałem będzie mniej widowiskowa, ale za to skrypt nie będzie mnie tak ograniczał w tworzeniu, dzięki czemu będzie więcej czarów i możliwości rozwoju postaci w walce oraz nie będą nam dokuczały błędy jak w poprzedniej części (zacinający się przeciwnicy, niereagujące hotkeye, czy też przeciwnicy ożywający na ułamek sekundy po śmierci).

Bohater znów będzie skakał...
Pojawią się mini gry (kombinacja klawiszy, strzał do celu, nawalanie przycisk, ale nie tylko).
Uświadczycie kilku prostych zagadek.
Będzie można zmieniać ekwipunek Enialisa, uczyć się nowych czarów i rozdawać statystyki, co poziom.

Screeny:
Spoiler: (Otwórz)

Co jeszcze?
Listy skryptów, muzyki i grafik nie podaję. Po prostu na razie nie widzę sensu. Gra jest we wczesnej fazie tworzenia i ciągle coś dodaję, usuwam i zmieniam.

Czekam na komentarze.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-14 21:12 przez INRE.)
02-05-13 18:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Diablo Offline
*


Liczba postów: 196
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 3



Post: #2
RE: Kruk 2

tu nic nie ma
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-06-15 21:35 przez Diablo.)
02-05-13 18:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
MrDawnok Offline
*


Liczba postów: 30
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 1



Post: #3
RE: Kruk 2

Hejka!

No cóż gra wydaje się interesująca, ładny mapping, efekty świetlne i inne bajery zaliczam na plus.

Opis fabuły jest dobry i zapowiada ciekawą historię, a opis postaci sugeruje, że będzie dosyć żywym(w sensie realnym) i ciekawym bohaterem.

ABS :/ - to mnie odstraszyło. No cóż nawalanie wciąż jednego przycisku... :P nie lubie
ABS-u ale twoja wola jeśli dobrze to zrobisz jestem gotów spróbować.

A tak ogólnie o projekcie zapowiada się ciekawy rpg :)
03-05-13 09:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
INRE Offline
*


Liczba postów: 46
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 7



Post: #4
RE: Kruk 2

Na post Diablo już odpowiadałem na starej Ultimie :P

Cytat:ABS :/ - to mnie odstraszyło. No cóż nawalanie wciąż jednego przycisku... :P nie lubie
ABS-u ale twoja wola jeśli dobrze to zrobisz jestem gotów spróbować.

A tak ogólnie o projekcie zapowiada się ciekawy rpg :)
Nie bój się ABS-u. Postaram się aby walka nie była monotonna. Nie będzie ograniczać się do nawalania w jeden przycisk. Będzie atak lekki, średni, mocny, czary, akcje... :P. Zerknij też na poprzednią część ;)

Dzięki za opinię.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-05-13 21:23 przez INRE.)
03-05-13 16:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
MrDawnok Offline
*


Liczba postów: 30
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 1



Post: #5
RE: Kruk 2

INRE napisał(a):Nie bój się ABS-u. Postaram się aby walka nie była monotonna. Nie będzie ograniczać się do nawalania w jeden przycisk. Będzie atak lekki, średni, mocny, czary, akcje... :P. Zerknij też na poprzednią część ;)

Po poście natychmiast dopadłem poprzednią cześć :p (jako że jest to temat o dwójce to napiszę tylko że rozgrywka była wielce satysfakcjonująca.)

Jeśli zmodyfikujesz ten ABS jak napisałeś to może być całkiem ciekawie ;)

więc oczekuję pełen nadziei.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-05-13 19:13 przez MrDawnok.)
03-05-13 19:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
INRE Offline
*


Liczba postów: 46
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 7



Post: #6
RE: Kruk 2

Cytat:(jako że jest to temat o dwójce to napiszę tylko że rozgrywka była wielce satysfakcjonująca.)
Jeśli masz jakieś ciekawe sugestie czy znalezione błędy, co do pierwszego Kruka, to zapraszam do odpowiedniego tematu.

Cytat:Jeśli zmodyfikujesz ten ABS jak napisałeś to może być całkiem ciekawie ;)
Zostanie zastosowany inny abs niż w jedynce. Moim zdaniem bardziej rozbudowany, ale o tym już pisałem w pierwszym poście. :)
04-05-13 12:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
thieffer119 Offline


Liczba postów: 31
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 0



Post: #7
RE: Kruk 2

Mam nadzieję że będzie równie dobra co poprzedniczka, a może lepsza. Czekam z niecierpliwością!!!
04-05-13 13:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Multi0 Offline


Liczba postów: 163
Dołączył: 09-05-13

Pomógł: 0



Post: #8
RE: Kruk 2

Inre trzymam kciuki za projekt, mam nadzieję że dasz mi szansę go przetestować :)
Jeśli projekt będzie tak dobry, bądź lepszy od Kruka to życzę ci by było o nim głośno ^^'
09-05-13 12:21
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
INRE Offline
*


Liczba postów: 46
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 7



Post: #9
RE: Kruk 2

Dzięki za miłe komentarze. Już niedługo postaram się uzupełnić zapowiedź o nowe informacje.
15-05-13 21:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
INRE Offline
*


Liczba postów: 46
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 7



Post: #10
RE: Kruk 2

Idzie coraz lepiej. Aktualnie mam już 30 minut gry. (W pierwszym akcie ma być ok. 1h 30min bez zadań pobocznych).
-Zaktualizowałem informacje (prawdopodobnie w grze nie będzie haka)
-Podmieniłem screeny na aktualne
-Dodaję kilka nowych screenów:
Spoiler: (Otwórz)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-06-13 19:05 przez INRE.)
01-06-13 16:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.