Tło walki
Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ayene/public_html/forum/inc/languages/polish/global.lang.php:1) - Line: 1710 - File: inc/functions.php PHP 5.6.40 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/functions.php 1710 header
/inc/functions.php 1772 my_setcookie
/inc/functions_indicators.php 42 my_set_array_cookie
/showthread.php 578 mark_thread_read
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ayene/public_html/forum/inc/languages/polish/global.lang.php:1) - Line: 1710 - File: inc/functions.php PHP 5.6.40 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/functions.php 1710 header
/inc/functions.php 1772 my_setcookie
/inc/functions_indicators.php 218 my_set_array_cookie
/inc/functions_indicators.php 48 mark_forum_read
/showthread.php 578 mark_thread_read



Aktualny czas: 16-04-24, 06:14 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] Tło walki
Maker Owiec Offline
*


Liczba postów: 40
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 2



Post: #1
wykrzyknik Tło walki

Tło walki


Krótki opis
Skrypt pozwala na zmianę tła walki oraz przyporządkowanie poszczególnych obrazków tła do konkretnej mapy. Ponadto zawiera opcję wyłączenia podłoża walki (BattleFloor).

Autor,tłumaczenie i poprawki:
Claimh,Ayene

Screeny
[Obrazek: battleback2.gif]
[Obrazek: battleback3.gif]

Skrypt
Spoiler: (Otwórz)
Informacja:Tła najlepiej wziąć z XP i zmienić im rozmiar na 544 x 416.

Spoiler: (Otwórz)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-05-13 12:41 przez Maker Owiec.)
02-05-13 12:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
PaKiTos Niedostępny


Liczba postów: 48
Dołączył: 28-04-13

Pomógł: 0



Post: #2
RE: Tło walki

Nie ma to jak wrzucanie skryptów ze starej ultimy XD
02-05-13 12:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Maker Owiec Offline
*


Liczba postów: 40
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 2



Post: #3
RE: Tło walki

No,prawda ;-)
Ale nie jest to zakazane,więc chyba można mrgreen

Spoiler: (Otwórz)
04-05-13 18:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a): nikosiekPL
Hobar Offline
*


Liczba postów: 152
Dołączył: 14-08-14

Pomógł: 2



Post: #4
RE: Tło walki

Mam mały problem.... jak wgrać podłogę do tego skryptu ? oraz jak ustawić, że na każdym innym terenie np zimowy teren - widok walki jest ziomwy jak sie jest w lesie to leśne tło walki

i must see u perfect body and face my dear and my dear sister
27-08-14 09:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Gorn5 Offline
*


Liczba postów: 141
Dołączył: 07-11-13

Pomógł: 0



Post: #5
RE: Tło walki

Hobar napisał(a):Mam mały problem.... jak wgrać podłogę do tego skryptu ? oraz jak ustawić, że na każdym innym terenie np zimowy teren - widok walki jest ziomwy jak sie jest w lesie to leśne tło walki

Wszystko jest opisane w skrypcie.

# Wyświetlanie podłoża (obrazka o nazwie 'BattleFloor' w folderze 'System')
  #   true -> wyświetla
  #   false -> nie wyświetla
  BT_FLOOR = false

Oraz na zmienny typ tła:

# Poniżej możesz ustawić rodzaj tła walki:
  #   0 -> falujące tło (domyślne w VX)
  #   1 -> tłem jest mapa, na której walka ma miejsce
  #   2 -> tłem walki jest obrazek (patrz niżej M_B_BACK)
  BB_TYPE = 2

Po prostu w BB_TYPE = 2 cyfrę "2" zamień na "1".
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-08-14 11:16 przez Gorn5.)
27-08-14 11:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Hobar Offline
*


Liczba postów: 152
Dołączył: 14-08-14

Pomógł: 2



Post: #6
RE: Tło walki

Da się zrobić tak, że jak się np doszło do walki w lesie jest tło lasu a jak na polanie to tło łąki ? jeżeli tak to jak to zrobić tylko proszę o prostą instrukcję

i must see u perfect body and face my dear and my dear sister
28-08-14 10:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Gorn5 Offline
*


Liczba postów: 141
Dołączył: 07-11-13

Pomógł: 0



Post: #7
RE: Tło walki

Po prostu jeśli ustawisz cyfrę 1, walkq będzie się toczyła tam gdzie bohater aktualnie stoi.
28-08-14 10:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
spartanPAGE Offline
*


Liczba postów: 26
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 0



Post: #8
RE: Tło walki

Zastanawia mnie jedno: dlaczego zawsze w konfiguracji skryptu użytkownik musi stawiać czoła magicznym liczbom z wyjaśnieniami w komentarzach? Czy użycie enumeratora, którego nazwy wyliczeń mówią same za siebie jest czymś niewybaczalnym?

>Nie< zamierzam robić gier w RMie.
07-02-15 16:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
helio108 Offline
*


Liczba postów: 208
Dołączył: 20-10-13

Pomógł: 4



Post: #9
RE: Tło walki

Czy mogę użyć ten skrypt w grze w celach komercyjnych?

MARCUS :D
05-08-15 15:06
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.