Tales of Deqontia - zapowiedź i krótkie demo
Aktualny czas: 20-06-25, 21:51 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] Tales of Deqontia - zapowiedź i krótkie demo
NoJutsuMe Offline


Liczba postów: 17
Dołączył: 23-02-14

Pomógł: 0



Post: #1
Tales of Deqontia - zapowiedź i krótkie demo

Witam chce pokazać wam zapowiedź jak i króciutkie demo z mojej nowej gry Tales of Deqontia, cała gra jest oparta na średniowiecznych zwyczajach gdzie musicie wypełniać misje, i robić.. to co się wam żywnie podoba :D

Grafika 55%
Muzyka 100%
Questy 1% - =.=
Mapki 14%

Prace trwają i z każdym dniem coraz więcej mapek i questów!!!!!

Bardzo was proszę o zobaczenie tej gry i pomysły co można dodać, pisałem na początku "bzdury" że wybraniec itp, ale zamierzam to zmienić :D

Demo:

https://www.mediafire.com/?skm8dwjln0cv7kk

SS z gry:
[Obrazek: 2sbmlhz.jpg]
26-02-14 21:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yotta Offline
*


Liczba postów: 156
Dołączył: 22-12-13

Pomógł: 3



Post: #2
RE: Tales of Deqontia - zapowiedź i krótkie demo

Mapki nie powalają, przynajmniej piszę tak na podstawie tego, co widzę. Niedługo sprawdzę demko.

Kto pyta, nie błądzi. Kto nie błądzi, ten znajdzie drogę. Kto znajdzie drogę, ten odnajdzie własne szczęście.
Spoiler: (Otwórz)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-14 14:54 przez Yotta.)
27-02-14 14:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
NoJutsuMe Offline


Liczba postów: 17
Dołączył: 23-02-14

Pomógł: 0



Post: #3
RE: Tales of Deqontia - zapowiedź i krótkie demo

Ja dopiero zaczynam "przygodę" z RPG Maker ;D
27-02-14 15:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
NoJutsuMe Offline


Liczba postów: 17
Dołączył: 23-02-14

Pomógł: 0



Post: #4
RE: Tales of Deqontia - zapowiedź i krótkie demo

Dodano: Dzielnice handlową, mieszkalną, ogród, pieczarę smoka I,II i III!
Questy: Nie ruszyłem narazie :(
Postęp:
Questy 1%
Mapki 26%
27-02-14 16:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
MrDawnok Offline
*


Liczba postów: 30
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 1



Post: #5
RE: Tales of Deqontia - zapowiedź i krótkie demo

Chyba na mnie spadnie zaszczyt, przekazania ci tej niepisanej zasady, która panuje na forum. Mianowicie pierwszych gier nie wrzucamy :P Ja poważne gry zacząłem robić jakoś 2-3 lata po poznaniu makera, ale jak dotąd nie mam wystarczająco zapału oraz pomysłów żeby coś stworzyć. W każdym razie podszkól się poczytaj tutki pograj w gry na makera(poczytaj o średniowieczu) i raczej nie próbuj robić sandboxa(a na pewno nie na pierwszy projekt), ale to taka mała dygresja. Jak już stwierdzisz, że masz wystarczające umiejętności to spróbuj stworzyć coś krótkiego i prostego, a potem pomyśl o zabieraniu się za poważne projekty.

Cy-a
04-03-14 15:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Gorn5 Offline
*


Liczba postów: 141
Dołączył: 07-11-13

Pomógł: 0



Post: #6
RE: Tales of Deqontia - zapowiedź i krótkie demo

Dokładnie. Ja też dopiero nie dawno to zrozumiałem.

Teraz od nośnie tej (jak to można nazwać) gry:

Zdecydowanie za mało informacji. Kompletnie brak informacji o fabule.
Musisz, coś dopisać. Bo nie wiem czy jest sens ściągania dema.

Jeśli chodzi o grafikę (przykro mi, ale) Tragedia.
Sam spójrz na te mapy: i powiedz; czy są one ładne?, przejrzyste? (Niestety nie)
Na pierwszej mapce: Ogólnie to dziwnie wygląda. Za dużo tych posągów oraz kości.
Na drugiej mapce: Pusto! Ściany zewnętrzne za małe (te, które widać), powinieneś o jeden "klocek więcej dać" - w dół. To na środku - nie wiadomo co to jest; czy jakaś droga? tory? (xD)
Na trzeciej mapce: Tragedia. Pusto!, dwóch tych samych kolesi. Tamto badziewie dziwnie wygląda.
Na czwartej mapie: Już trochę lepiej. Tylko ta "ścieżka", "droga" o.O
W Tilesecie A masz u góry ścieżkę, obok tej dłuższej trawy itp.
Po za tym ten "zamek" - akurat ten "zamek" nie służy do tego co ty aktualnie zrobiłeś.
On służy jak chcesz zrobić np. całą mapę, ale widzianą z daleka. To tak jak byś leciał wysoko samolotem i patrzał, sobie przez okienko - podziwiał widoki.

Widać, że jesteś nowy. Dlatego zanim zapowiadać od razu jakąkolwiek grę należy ogarnąć podstawy RPG Makera :) Popatrz na inne gry, i zobacz jak to wygląda.
Naprawdę - wtedy to Ci pomoże. Sądząc po screenach cała gra jest do poprawy.
Ale się nie zniechęcaj - przecież każdy miał swoje początki :)

MrDawnok napisał(a):Cy-a
Gdyby to Rahim zobaczył o.O Hahaha, xDDD
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-03-14 19:16 przez Gorn5.)
04-03-14 19:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Angius Offline
*


Liczba postów: 48
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 6



Post: #7
RE: Tales of Deqontia - zapowiedź i krótkie demo

Dobra, dwa miesiące to chyba jeszcze nie necroposting, prawda? A jakby co, to macie święte prawo wręczyć mi Złotą Łopatę.

Fabuła:
Zgaduję, że brak? Taki czysty sandbox bez celu, w który gra się, dopóki się nie znudzi? Bo tak to wynika z opisu. Uwierz mi - wielu próbowało, wielu poległo. Na pierwszy projekt powinieneś raczej obrać jakąś liniową przygodówkę. Wiem po sobie - próbowałem zawsze tworzyć nie wiadomo jak rozbudowane produkcje i w efekcie żadna z nich nie ujrzała światła dziennego, choć z każdym kolejnym projektem redukowałem ilość elementów.

Zacznij od podstaw, potem rozbudowuj, nie na odwrót.

Screeny:
1. Tragedii nie ma. Ale szału też nie. Powinieneś tylko dodać tu lekkie przyciemnienie ekranu z pomarańczowym zabarwieniem. Screen mały, mały obszar mapy widać, więc i nie było za bardzo co i skopać.

2. Pusto. Pusto, pusto, pusto. I brak cieni przy lewej ścianie, dorzuć je, są na podstawowym tilesecie.

3. Pusto. Nie mam jak tego skomentować, bo nie ma czego komentować.

4. Elementy mapy świata i elementy mapy - rozróżniaj je. Mam przynajmniej nadzieję, że ten screen przedstawia mapę świata... Zamek pochodzi z niej - jest mały, drzewa pochodzą z mapy - są duże. A masz tam gdzieś i małe drzewka, na tilesecie A bodaj. Użyj ich.

No i oczywiście pustka.

Ściągnę, pogram, może nagram. Ostatnio posucha na moim kanale - twoja gra może się przysłużyć do poprawy tego stanu. Aczkolwiek mam wątpliwości, czy aby na pewno jest na tyle zła, by się tam znalazła...
30-05-14 01:39
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.