The Dark City
Aktualny czas: 20-06-25, 21:17 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] The Dark City
krakoman Niedostępny
*


Liczba postów: 125
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 7



Post: #21
RE: The Dark City

Od teraz Demko do pobrania także na stronie WWW :D
http://the-dark-city.manifo.com/

Aktualny projekt:
Brak
24-06-13 20:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Amelanduil Offline
*


Liczba postów: 303
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 35



Post: #22
RE: The Dark City

Ubogi title screen, zwykłe zdjęcie z walniętym tekstem w paincie, bez jakichś szczególnych efektów, obróbki czy czegoś... Gra nie raczy nas również żadną melodią. Przez całe demo słyszymy jedynie... kojący szum wiatru czy tykanie zegara.

Co do kwestii mappingu: Pytanie, co rzuca ten cień, skoro pomieszczenie jest całkowicie ciemne? Da się to usunąć w programie, przy pomocy, jeżeli dobrze pamiętam, konkretnych skryptów... "No Shadow" czy jakoś tak.

Do tego elementy otoczenia nie za bardzo współgrają ze sobą... drzwi mniejsze od lodówki, chociażby.

Gra nie daje nam zbytnio możliwości zawracania się. Brakuje również interakcji z NPC'ami, którzy są obojętni na moje próby wciskania klawisza, aby nawiązać rozmowę, jak również brakuje interakcji z otoczeniem: ot, na stole leży gazeta. I tyle, bezskutecznie wciskam przycisk akcji, tak samo jak w przypadku NPC'ów.

Również jest tu coś, czego osobiście nie lubię: "otwarta mapa". Chodzi mi głównie o to, że możemy podejść do rogu mapy, co powinno nas przenieść do następnej, sąsiadującej lokacji. Well, nope, nic takiego się nie dzieje.

Śmierć postaci również jest niedopracowana. Dostajemy zaledwie tekstowy komunikat, żeby uciekać... nie rzuca się na nas jakieś zombie, nie dzieje się nic, zwyczajnie gładko przechodzimy w game over.

Cóż, chociaż autor był na tyle sprytny, że gdy jesteśmy w pojeździe możemy beztrosko po tych zombie przejeżdżać, wgniatając ich zgniłe truchła w asfalt. Brakuje mi tu jednak efektów dźwiękowych wzmacniających uczucie satysfakcji z wyżej opisanej czynności...

Kwestia samej historii, tu mi się przypomniał jeszcze jeden aspekt... jedyną rzeczą, która wprowadza nas do gry jest krótka wzmianka w temacie na forum... przydałoby się w tej grze jakieś krótkie wprowadzenie, jakieś intro, cokolwiek.

To tyle co mogłem ocenić, bo na tym kończy się ta wersja gry. Niezbyt przekonywujące, muszę przyznać... średnio było w stanie zachęcić mnie do dalszej rozgrywki.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-06-13 21:01 przez Amelanduil.)
24-06-13 20:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
krakoman Niedostępny
*


Liczba postów: 125
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 7



Post: #23
RE: The Dark City

Title oczywiście poprawię. Z muzyką... no nie wiem. Dodać czy nie? Piszcie.
Amelanduil napisał(a):Gra nie daje nam zbytnio możliwości zawracania się. Brakuje również interakcji z NPC'ami, którzy są obojętni na moje próby wciskania klawisza, aby nawiązać rozmowę, jak również brakuje interakcji z otoczeniem: ot, na stole leży gazeta. I tyle, bezskutecznie wciskam przycisk akcji, tak samo jak w przypadku NPC'ów.
Pisałem: TO TYLKO DEMO!!! W grze będzie otwarty świat,eksploracja i interakcja z NPC'ami.
Amelanduil napisał(a):Brakuje mi tu jednak efektów dźwiękowych wzmacniających uczucie satysfakcji z wyżej opisanej czynności...
Postaram się to dodać.
Amelanduil napisał(a):Również jest tu coś, czego osobiście nie lubię: "otwarta mapa". Chodzi mi głównie o to, że możemy podejść do rogu mapy, co powinno nas przenieść do następnej, sąsiadującej lokacji. Well, nope, nic takiego się nie dzieje.
Jak napisałem powyżej, będzie otwarty świat (początek gry zostanie taki jaki jest, potem będzie jedna wielka mapa ;P).
Amelanduil napisał(a):Do tego elementy otoczenia nie za bardzo współgrają ze sobą... drzwi mniejsze od lodówki, chociażby.
No niestety innego Tileset'u nie miałem :/

Jak już mówiłem to tylko demko.
W pełnej wersji:
Title zostanie na 100% poprawione.
Co do muzyki: Piszcie jak jest lepiej, z czy bez (jak z to jakie kawałki mam dać? piszcie na PW)
Będzie otwarty świat.
Dodam kilka efektów dźwiękowych.

Aktualny projekt:
Brak
24-06-13 21:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
tracersgta Offline
*


Liczba postów: 237
Dołączył: 09-06-13

Pomógł: 0



Post: #24
RE: The Dark City

Dobra, po 5-minutowym demie jestem szczerze rozczarowany. Wita mnie niskiej jakości title z doklejonym napisem. Pomyślałem, że nie jesteś typem artysty, więc OK, klikam w Nowa Gra i zaczyna się... horror? Ależ skąd! Zero interakcji z otoczeniem, gra ciągnie nas po sznurku, nie mamy żadnej możliwości wyboru. W dialogach po znakach interpunkcyjnych nie ma przerwy (spacji). Brak muzyki, ale to może być jeszcze zrozumiałe, bo cicha natura miasta. W sklepie błądziłem między półkami, nie wiedziałem co mam zrobić, brak dziury na drzwi od dołu. Jak zobaczyłem zombie chodzące randomowo to podszedłem, bo byłem ciekawy, a ty... PUFF! Game Over! Zombie powinny nas ścigać. Nie zachwyciły mnie też zombiaki stojące przed kupką kości, że o ich "rozjeżdżaniu" nie wspomnę. Mapping jako taki jest, tu nie jest źle, ale cudów też nie ma. Oczywiście także dostaliśmy w prezencie projekt, jakby ktoś chciał zobaczyć to od kuchni. Podsumujmy:

Plusy:
+ Dobrze dobrany tileset
+ Jako taki mapping (są pewne niedoróbki)
+ Mało zajmuje

Minusy:
- Liniowa rozgrywka
- Słabe menu
- Brak jakiejkolwiek interakcji
- Dialogi z błędami
- Brak klimatu (sztywne zombie)
- Brak animacji, przejść z czynności do czynności
- Brak informacji o fabule (w grze)
- Niedoróbki

Ogólnie: 3,5/10
Oczekiwania były większe, nie jestem zbytnio przekonany

I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
[Obrazek: userbarrf.png]
[Obrazek: LbEbK.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-06-13 21:25 przez tracersgta.)
24-06-13 21:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
krakoman Niedostępny
*


Liczba postów: 125
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 7



Post: #25
RE: The Dark City

tracersgta napisał(a):Minusy:
- Liniowa rozgrywka
- Słabe menu
- Brak jakiejkolwiek interakcji
- Dialogi z błędami
- Brak klimatu (sztywne zombie)
- Brak animacji, przejść z czynności do czynności
- Brak informacji o fabule (w grze)
- Niedoróbki
Wszystko zostanie poprawione w pełnej wersji.
tracersgta napisał(a):Oczywiście także dostaliśmy w prezencie projekt, jakby ktoś chciał zobaczyć to od kuchni.
Przepraszam mój błąd (nie wiedziałem że się tam znajduję)

Jeszcze raz przepraszam za wszystkie błędy. W sierpniu pojawi się pełna wersja (oczywiście bez błędów), z dźwiękami i muzyką :) Narazie zawieszam projekt ponieważ przez 2 tygodnie nie będę miał dostępu do projektu.

Aktualny projekt:
Brak
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-06-13 21:49 przez krakoman.)
24-06-13 21:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
krakoman Niedostępny
*


Liczba postów: 125
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 7



Post: #26
RE: The Dark City

Wybaczcie za post pod postem ,ale mam pilną wiadomość.
Otóż stworzę tą grę od nowa z małą różnicą (inne skrypty,fabuła itp.).
Nie będe się bawił w dema i bety więc grę ujrzycie po wakacjach (lub wcześniej).
The Dark City zostaje anulowane a ja biorę się za podobną grę.

Aktualny projekt:
Brak
25-06-13 07:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Saskio Offline
*


Liczba postów: 12
Dołączył: 25-06-13

Pomógł: 0



Post: #27
RE: The Dark City

Po pierwsze: prosiłbym o wersję z RTP, bo miałem formata komputera i póki co, nie mam Makera :)
Po drugie, gra zapowiada się całkiem fajnie, chciałbym tylko poradzić, abyś przyciemnił troszkę ekran, bo latarka w końcu tak idealnie czystego, białego światła nie daje :) Proponuję też, aby przed zombiakami bohater musiał uciekać, nada to bardzo fajnego klimatu bezbronności bohatera, który musi się zmierzyć z przybyszami zza grobu :)
26-06-13 16:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Pan Cube Offline
*


Liczba postów: 166
Dołączył: 06-06-13

Pomógł: 0



Post: #28
RE: The Dark City

@Saskio czytaj:

krakoman napisał(a):Wybaczcie za post pod postem ,ale mam pilną wiadomość.
Otóż stworzę tą grę od nowa z małą różnicą (inne skrypty,fabuła itp.).
Nie będe się bawił w dema i bety więc grę ujrzycie po wakacjach (lub wcześniej).
The Dark City zostaje anulowane a ja biorę się za podobną grę.

[Obrazek: 2855344481.png]

Aktualny projekt:
Wymiar Śmierci
Księga I
Fabuła: 12%
Questy: 1%
Mapping: 5%
Gra: 1%
Razem: 4,75%
Księga II
Fabuła: 3%
Questy: 0%
Mapping: 0%
Gra: 0,1%
Razem: 0,775%
26-06-13 17:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Saskio Offline
*


Liczba postów: 12
Dołączył: 25-06-13

Pomógł: 0



Post: #29
RE: The Dark City

Ach, wybacz. Nie wiem, albo nie zauważyłem, albo nie wyświetlił mi się ten post :-/
26-06-13 20:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Pan Cube Offline
*


Liczba postów: 166
Dołączył: 06-06-13

Pomógł: 0



Post: #30
RE: The Dark City

Spoko :-)

[Obrazek: 2855344481.png]

Aktualny projekt:
Wymiar Śmierci
Księga I
Fabuła: 12%
Questy: 1%
Mapping: 5%
Gra: 1%
Razem: 4,75%
Księga II
Fabuła: 3%
Questy: 0%
Mapping: 0%
Gra: 0,1%
Razem: 0,775%
26-06-13 20:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.