System potrzeb
Aktualny czas: 20-06-25, 23:44 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX / VXAce] System potrzeb
Angius Offline
*


Liczba postów: 48
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 6



Post: #1
System potrzeb

~ Hunger/Thirst/Sleep System ~


Krótki opis:
Skrypt dodaje do gry system potrzeb (głód, pragnienie, sen)

Autor:
Bravo2Kilo

Skrypt:
Spoiler: (Otwórz)
Screeny:
Spoiler: (Otwórz)
11-05-13 15:18
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Multi0 Offline


Liczba postów: 163
Dołączył: 09-05-13

Pomógł: 0



Post: #2
RE: System potrzeb

Da się ustawić własne tępo opadania potrzeb?
11-05-13 15:29
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Angius Offline
*


Liczba postów: 48
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 6



Post: #3
RE: System potrzeb

Cóż, nie widzę takiej opcji w skrypcie, configu nie ma... Pewnie można by to gdzieś zmienić, ale to musiałby się znaleźć ktoś, kto ogarnia RGSS3 :-)
11-05-13 15:31
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Multi0 Offline


Liczba postów: 163
Dołączył: 09-05-13

Pomógł: 0



Post: #4
RE: System potrzeb

Kurcze, sam skrypt jest dobry, przydał by mi się, jednak z ustawioną własną prędkością opadania potrzeb.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-13 15:33 przez Multi0.)
11-05-13 15:33
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Wonoros Offline
*


Liczba postów: 2
Dołączył: 09-10-13

Pomógł: 0



Post: #5
RE: System potrzeb

jak to wgrać? a jak się wrzuci to jak będę miał ustawić że np jabłko Głód -15
20-10-13 09:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Angius Offline
*


Liczba postów: 48
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 6



Post: #6
RE: System potrzeb

Wklej pod Main. Na starym forum był tutek od Ayene, teraz też niby jest, ale to pojedynczy, mikroskopijny wręcz gif, więc...
I tak, będziesz musiał ustawiać wartości głodu osobno dla każdego typu przedmiotu.
20-10-13 13:17
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
helio108 Offline
*


Liczba postów: 208
Dołączył: 20-10-13

Pomógł: 4



Post: #7
RE: System potrzeb

Ale jak ustawić żeby podnieść pasek głodu od jedzenia?
20-10-13 20:20
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Pan Cube Offline
*


Liczba postów: 166
Dołączył: 06-06-13

Pomógł: 0



Post: #8
RE: System potrzeb

# To add or remove hunger from an actor use this script call
#   change_hunger(actor, amount)
#
# To add or remove thirst from an actor use this script call
#   change_thirst(actor, amount)
#
#To add or remove sleep from an actor use this script call
#   change_sleep(actor, amount)
A tłumacząc na polski:
# By zwiększyć lub zmniejszyć głód postaci, użyj wywołania skryptu:
#   change_hunger(numer bohatera, ilość)
#
# By zwiększyć lub zmniejszyć thirst (?) postaci, użyj wywołania skryptu:
#   change_thirst(numer bohatera, ilość)
#
# By zwiększyć lub zmniejszyć energię (sen) postaci, użyj wywołania skryptu:
#   change_sleep(numer bohatera, ilość)

[Obrazek: 2855344481.png]

Aktualny projekt:
Wymiar Śmierci
Księga I
Fabuła: 12%
Questy: 1%
Mapping: 5%
Gra: 1%
Razem: 4,75%
Księga II
Fabuła: 3%
Questy: 0%
Mapping: 0%
Gra: 0,1%
Razem: 0,775%
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-10-13 16:15 przez Pan Cube.)
21-10-13 16:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
helio108 Offline
*


Liczba postów: 208
Dołączył: 20-10-13

Pomógł: 4



Post: #9
RE: System potrzeb

A da sie zrobić żeby okno było na lewym dolnym rogu?

MARCUS :D
11-01-14 14:36
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Angius Offline
*


Liczba postów: 48
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 6



Post: #10
RE: System potrzeb

# The X position of the HUD that will appear on the map.
  HTS_HUD_X = 0
  # The Y position of the HUD that will appear on the map.
  HTS_HUD_Y = 0

Wystarczy przeczytać config.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-14 15:36 przez Angius.)
11-01-14 15:36
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.