Paski HP przeciwników
Aktualny czas: 20-06-25, 19:03 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VXAce] Paski HP przeciwników
Crashykk Offline
*


Liczba postów: 368
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 36



Post: #1
Paski HP przeciwników

~ Basic Enemy HP Bars ~


Krótki opis:
Skrypt wyświetla nam nad/pod przeciwnikami bardzo ładne paski pokazujące ich życie. Możemy ustalać ich długość, szerokość, kolor, możemy włączać i wyłączać wyświetlanie wartości liczbowych, etc.

Autor:
V.M. & D.T.

Tłumaczenie:
Angius

Skrypt:
Spoiler: (Otwórz)
Screeny:
Spoiler: (Otwórz)

[Obrazek: oe6WuyS.png]
https://crashykk.itch.io/dunsas-prophecy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-05-13 10:25 przez Crashykk.)
02-05-13 15:24
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
MrDawnok Offline
*


Liczba postów: 30
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 1



Post: #2
RE: Paski HP przeciwników

Możliwość edycji pasków czyni go dla mnie atrakcyjnym ;)

Na 100% użyję.
03-05-13 09:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
pepczakk Offline
*


Liczba postów: 133
Dołączył: 18-08-13

Pomógł: 0



Post: #3
RE: Paski HP przeciwników

Przydatny skrpyt, możliwy do edycji, już go używam :)

[Obrazek: XKUG67Z.png]

Nie biegam w kółko starając się być kimś, kim nie jestem
26-08-13 02:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Nexter Offline
*


Liczba postów: 2
Dołączył: 24-10-15

Pomógł: 0



Post: #4
RE: Paski HP przeciwników

Skrypt bardzo przydatny! Brakuje jeszcze tylko pasków MP...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-04-16 07:53 przez Nexter.)
05-04-16 07:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
dudekmenPL Offline
*


Liczba postów: 93
Dołączył: 11-08-15

Pomógł: 1



Post: #5
RE: Paski HP przeciwników

jest taki bajer na xp ?

Obecny projekt INVISUS
Fp : https://www.facebook.com/TheGameProject/
20-04-16 20:37
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Mateusz SSJ8 Offline
*


Liczba postów: 511
Dołączył: 10-05-13

Pomógł: 40



Post: #6
RE: Paski HP przeciwników

@dudekmenPL
W zasadzie zapewne jest, ale można samemu napisać coś takiego.Przykładowo zrzut ekranu z jednego z projektów, nad którymi aktualnie pracuję. Wygląd może się różnić w finalnej wersji.

[Obrazek: SsZp5IM.png]
Od góry
+Pasek zdrowia bohatera - po lewej liczba
+Pasek magii bohatera - po lewej liczba
+Pasek wytrzymałości bohatera - po lewej liczba
+Nazwa przeciwnika - będzie pokazywać się tylko przy bossie.
+Pasek zdrowia przeciwnika -będzie pokazywać się tylko przy bossie.

Grafika odpowiadająca za paski nie jest jeszcze kompletna, ale to z niej są one wczytywane.
[Obrazek: 4NjA64T.png]

Tak mnie naszło, że się podzielę swoim rozwiązaniem.

Nienawidzony i nienawidzący. Przez nienawiść tego drugiego obaj będą martwi.
26-04-16 07:41
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yotta Offline
*


Liczba postów: 156
Dołączył: 22-12-13

Pomógł: 3



Post: #7
RE: Paski HP przeciwników

Da się ukryć pasek dla wybranych potworów?

Kto pyta, nie błądzi. Kto nie błądzi, ten znajdzie drogę. Kto znajdzie drogę, ten odnajdzie własne szczęście.
Spoiler: (Otwórz)
06-11-16 22:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Mateusz SSJ8 Offline
*


Liczba postów: 511
Dołączył: 10-05-13

Pomógł: 40



Post: #8
RE: Paski HP przeciwników

Może i by się dało, ale to wymagałoby skryptowania, a niektórym się nie chce. Ewentualnie, że paski pojawiają się w określonym miejscu lub podczas ataku w określonym momencie.

Nienawidzony i nienawidzący. Przez nienawiść tego drugiego obaj będą martwi.
09-11-16 22:09
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
AlmostNoRuby Offline
*


Liczba postów: 174
Dołączył: 22-09-16

Pomógł: 33



Post: #9
RE: Paski HP przeciwników

Chciałem tam wcisnąć przełącznik $health_bars[index] po linijce if enemy.hp_rate != 0, ale albo wyskakuje błąd, albo efekt jest komleptnie odwrotny.

[Obrazek: userbar1.png]
10-11-16 20:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.