Pearl ABS Liquid
Aktualny czas: 20-06-25, 18:02 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VXAce] Pearl ABS Liquid
tracersgta Offline
*


Liczba postów: 237
Dołączył: 09-06-13

Pomógł: 0



Post: #1
Pearl ABS Liquid

~ Pearl ABS Liquid ~


Krótki opis:
Aktualnie najbardziej rozbudowany ABS (system walki w czasie rzeczywistym) dla RGSS3, czyli dla RPG Maker'a VX Ace. Skrypt ma wielkie możliwości, jest wysoce konfigurowalny, można go zmienić wedle swoich upodobań.

Autor:
Falcao

Screeny:
Spoiler: (Otwórz)
Demo:
[Obrazek: demo_download.png]

Dodatkowe informacje:
Aby skrypt poprawnie działał, skopiuj wszystkie (oprócz Title) skrypty z dema do swojego projektu, a następnie grafiki z folderu "Graphics", które możesz później skonfigurować...

Tutaj dodatkowy skrypt, który umożliwia pokazywanie HP i MP drużyny:
http://pastebin.com/H0X6VMfS

I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
[Obrazek: userbarrf.png]
[Obrazek: LbEbK.gif]
10-07-13 20:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Avara Offline
*


Liczba postów: 109
Dołączył: 16-05-13

Pomógł: 0



Post: #2
RE: Pearl ABS Liquid

Hmm... A linki do obrazka dobre dałeś (strona sama przekierowuje na stronę z danymi obrazka) :-? Jak wrzucisz na http://imageshack.us/ to nie będziesz mieć takiego problemu razz

My Fantasy Online 3 - gra przeglądarkowa RPG w Maker'owych klimatach
[Obrazek: 35187.png]
Spoiler: (Otwórz)
10-07-13 21:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Ramez Offline
*


Liczba postów: 25
Dołączył: 04-05-13

Pomógł: 2



Post: #3
RE: Pearl ABS Liquid

Prezentuje się dość nieźle, mam nadzieję, że jakoś będzie pasował do mojej zacofanej wersji RMVXAce i nie pogryzie się z innymi skryptami. mrgreen
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-08-13 14:53 przez Ramez.)
13-08-13 14:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Spazmatic Offline
*


Liczba postów: 4
Dołączył: 22-07-13

Pomógł: 0



Post: #4
RE: Pearl ABS Liquid

Wydaje mi się ale chyba ten skrypt jest dość stary.Widziałem go z rok temu na zagranicznym forum.
14-08-13 23:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
raver Offline


Liczba postów: 2
Dołączył: 18-09-13

Pomógł: 0



Post: #5
RE: Pearl ABS Liquid

Bardzo fajny skrypt
20-09-13 18:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
helio108 Offline
*


Liczba postów: 208
Dołączył: 20-10-13

Pomógł: 4



Post: #6
RE: Pearl ABS Liquid

jak zrobic bron pistolet a nie spel
bo jak robie to nie moge jej uzyc
bohater oczywiście może nosić ten rodzaj broni
nie kumam...
22-10-13 08:56
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
kanumerki Offline
*


Liczba postów: 247
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 45



Post: #7
RE: Pearl ABS Liquid

helio108 w broniach jak tworzysz musisz podać kilka linijek w notatkach to tej broni.
Taka notatka zawiera:
Spoiler: (Otwórz)
Jest to receptura na łuk. Nie są może idealne ale jeśli chcesz stworzyć broń palną to powinieneś:
Tool Distance = 10 <- Odpowiada za zasięg strzału
Tool Graphic = $Arrow <- Oznacza jaka grafika jest ukazywana przy wystrzale, czy to strzała czy jakiś pocisk.
Tool Item Cost = nil <- jaki przedmiot jest tracony przy wystrzale z takiej broni.

Pamiętaj że tam gdzie piszę nil skrypt uznaje jako nic czyli jest pusto. Może trochę ci coś to pomoże :).

Stary nick:ka0909
Pomagam w przerabianiu lekkich skryptów smiles
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-10-13 15:47 przez kanumerki.)
22-10-13 15:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #8
RE: Pearl ABS Liquid

Widocznie nie wkleiłeś wszystkiego.
Co do drugiego pytania... wejdź do dema i zobacz grafiki w folderze Characters. Masz tam różne animacje z kosturem, toporem, itd. Prosty wniosek, że potrzebujesz wpierw właśnie taką animację. Następnie wejdź sobie do bazy danych dema, wybierz zakładkę z bronią, przejdź do broni o ID 62 i sprawdź okno notatek. Masz tam info: "User Graphic = $Axe"...

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
29-01-14 18:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.