[RGSS3] Zmiana tilesów na mapie skryptami
Aktualny czas: 20-06-25, 18:44 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Wątek zamknięty 
[VXAce] [RGSS3] Zmiana tilesów na mapie skryptami
Rave Offline
*


Liczba postów: 327
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 3



Post: #11
RE: [RGSS3] Zmiana tilesów na mapie skryptami

Ale powiedz mi po co robić pierdyliard tilesetów, jak można to eleganckim kodem rozwiązać, który nie podbije rozmiaru gry o kilka(naście) MB? Problem w tym, że ja niesety nie znam tej linijki. Przydałby się ktoś kto dobrze zna RGSS3. Hm.

Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
[Obrazek: UXIyBZb.gif][Obrazek: UXIyBZb.gif]

Spoiler: (Otwórz)
08-05-13 09:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Angius Offline
*


Liczba postów: 48
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 6



Post: #12
RE: [RGSS3] Zmiana tilesów na mapie skryptami

http://www.rpgmakervxace.net/topic/3873-...le+%2Bswap
Tile Swap powinno pomóc.
11-05-13 15:00
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.