Sprowadzić niebo na dół
Aktualny czas: 20-06-25, 22:03 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VXAce] Sprowadzić niebo na dół
Bad Request Offline
*


Liczba postów: 30
Dołączył: 18-07-15

Pomógł: 1



Post: #1
Sprowadzić niebo na dół

Sprowadzić niebo na dół


Historia
Nadzieja Sho to miasto znajdujące się na bezimiennej planecie. Ludność rządzi się jednym prawem: albo jesteś na górze, albo na dole. Co jednak się stanie gdy w niezawodny system zostanie wrzucony obcy? Cóz... możesz spodziewać się błędów.

Luka pracuje jako Oficer Wykonawcza w Wewnętrznym Biurze Śledczym. Dostała rozkaz z góry aby odnaleźć pewną osobę dysponując jedynie jej imieniem i przybliżonym położeniem. Owszem, to nie lada wyzwanie, ale dostawała gorsze zadania. Sprawy jednak się komplikują gdy jej cel nie pamięta nic oprócz własnego imienia.

Ogólnie


Historia będzie utrzymana w klimatach science - fiction, nie zabraknie jednak elementów fantasy. I tak obok miasta unoszącego się w chmurach zobaczymy również potyczki na ostrza czy pancerze zamiast mundurów. Oczywiście nie mówimy o zwykłych mieczach i zbrojach, większość z dostępnego ekwipunku jest zautomatyzowana dzięki czemu daje dodatkowe możliwości. Klasy postaci NIE BĘDZIE można wybrać dla którejkolwiek postaci, jest ona z góry narzucona. Można jedynie wybrać imię dla głównego bohatera. W grze będzie dużo opcji interakcji z otoczeniem, nasz gadatliwy heros będzie miał często do powiedzenia coś, co może naprwadzić gracza na ukryty sprzęt czy zapasy.


Główni bohaterowie



Luka - pracuje w Wewnętrznym Biurze Śledczym. Jest rzetelna i odpowiedzialna. Nie lubi zostawiać niedokończonych spraw.
Klasa: Operator.

Misza - nielegalny imigrant. Barczysty osobnik o kwadratowej szczęce i tysiącach tatuaży. Zawsze pogodny.
Klasa: Inicjator.

Fenn - Fennretta vos Deyrn, córka barona handlowego. Wbrew pozorom nie jest rozpieszczoną księżniczką. Dba o swoich bliskich.
Klasa: Medyk.

Bohater - braki w pamięci nie zdarzają się przypadkowym osobom. A konieczność przypominania sobie swojego imienia litera po literze to dość duży problem. Jest prawy ale umie nagiąć zasady jeśli stawką jest większe dobro.
Klasa: Egzekutor.


Co nieco o mechanice gry.

Standardowy silnik Ace'a z paroma modyfikacjami. Oznacza to walkę turową, poznawanie umiejętności co poziom oraz automatyczny wzrost statystyk. Duży nacisk położyłem na strategiczność starć, przeklikiwanie się spacją przez walki prowadzi do szybkiego zgonu. Podczas gry spotkamy i poznamy cztery główne postaci. Każda z nich reprezentuje inną profesję w świecie gry i każda ma swoją rolę w drużynie.

Egzekutor to swoisty zabójca. Jako jedyny w drużynie zadaje poważne obrażenia jednak żadna z jego umiejętności czy broni nie daje mu możliwości atakowania kilku celów na raz.

Operator ma świetną kontrolę na polu bitwy. Unieruchamia przeciwników bądź utrudnia im podejmowane akcje.

Medyk wspiera swoich kompanów opatrując im na bieżąco rany lub podnosząc ich mobilność w walce.

Inicjator skupia na sobie ataki przeciwników dbając o to by reszta drużyny nie została obrana za cel. Jako jedyny posiada sensowną obronę i dużą wytrzymałość na ciosy.

Zrzuty ekranu

Spoiler: (Otwórz)
Materiały


Jeśli chodzi o tileset to używam pierwszego z brzegu, który mi się spodobał po wpisaniu w wyszukiwarkę "modern/ futuristic". Przy tworzeniu postaci korzystałem wyłącznie z wbudowanego generatora wspierając się czaszami GIMPem dla osiągnięcia niektórych ekspresji twarzy. Dużo ciekawych battlersów znalazłem w koleckji cyanyu. Animacje i dźwięki w dużej mierze pochodzą z domyślnego RTP. Mam jednak zamiar użyć ścieżki dźwiękowej z Rogue Galaxy (ale tak po cichu, żeby twórcy tego zanmienitego RPG się nie dowiedzieli) gdyż uważam, że świetnie pasuje do klimatów science - fiction/ fantasy. Soundtrack z RG możecie przesłuchać tutaj.

Od autora


Starałem się nie zaśmiecać projektu zbędnymi skryptami, nie zależy mi na fajerwerkach i wodotryskach. Zamiast tego chcę przedstawić ciekawą historię. Jest to również moja pierwsza, poważna gra a tym samym swoisty sprawdzian umiejętności. Krytykę oczywiście przyjmę jednak wątpliwym jest, żebym coś pod jej wpływem zmienił. Przewiduję, że pod koniec wakacji (prawdopodobnie wcześniej) będę miał gotowe demo.


Wersja demo (bez RTP).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-09-15 09:16 przez Bad Request.)
29-07-15 02:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 985
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 137



Post: #2
RE: Sprowadzić niebo na dół

Gra prezentuje się bardzo ładnie, choć nie lubię współczesnych(?) klimatów. Cieszę się, że dużo sił wkładasz w myślenie podczas walki. Już wiem, że będę często ginął. :ehe: No i martwi mnie nieco, że nikt nie będzie grał medykiem, może oprócz mnie. Mam nadzieję, że każda klasa będzie miała w sobie coś ciekawego. smiles
Mapki ładne moim zdaniem, może troszkę za ciemne. Fabuła może być ciekawa, jeżeli ładnie to przedstawisz w grze. Ja do takich rzeczy talentu nie mam, dlatego lubię jak inni starają się stworzyć własne światy. :lol2:
Troszkę mało informacji podałeś, gdzie jakieś mięsko? :roll:

Ogólnie życzę powodzenia i ukończenia projektu! :lala:

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-07-15 02:48 przez Yoroiookami.)
29-07-15 02:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #3
RE: Sprowadzić niebo na dół

Ciekawie się to prezentuje. Klimaty science fiction/modern klasyfikują się na polskiej scenie RM dość wysoko. Liczę na dobry klimat i na ciekawą fabułę.
Całość prezentuje się ładnie tylko coś mało informacji o samej fabule i o świecie gry
29-07-15 09:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Bad Request Offline
*


Liczba postów: 30
Dołączył: 18-07-15

Pomógł: 1



Post: #4
RE: Sprowadzić niebo na dół

Wybaczcie braki w informacjach, wstawiałem to późno w nocy. Mała aktualizacja.
29-07-15 10:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Kryzz333 Offline
*


Liczba postów: 209
Dołączył: 15-01-15

Pomógł: 44



Post: #5
RE: Sprowadzić niebo na dół

Zapowiedź prawilna, wszystko wygląda w porządku.

Mapki trochę pustawe. Raczej unikaj jednorodnych dużych powierzchni. Poza tym spoko.

Trochę nie wiadomo o czym będzie właściwie gra, ale domyślam się że to celowo.
29-07-15 13:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #6
RE: Sprowadzić niebo na dół

O teraz znacznie lepiej. Poza mapami chyba nie mam nic do zarzucenia. Tylko te klasy sprawiają wrażenie, że klasy będą dość ograniczone, co dla mnie jest bardzie minusem niż plusem, ale przynajmniej będą się różnić. Czekam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-07-15 20:23 przez Adrapnikram.)
29-07-15 20:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Bad Request Offline
*


Liczba postów: 30
Dołączył: 18-07-15

Pomógł: 1



Post: #7
RE: Sprowadzić niebo na dół

Klasy są ograniczone, to prawda. Jest to zabieg celowy. W starciach będzie się liczyć myślenie taktyczne. Którego oponenta Operator ma unieruchomić, którego Inicjator ma sprowokować, co ma zrobić Medyk: uleczyć czy wspomóc, którego przeciwnika ma zaatakować Egzekutor. Zginąc można naprawdę łatwo, nawet w pierwszej walce w prologu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-07-15 22:06 przez Bad Request.)
29-07-15 20:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Dragon Kamillo Offline
*


Liczba postów: 330
Dołączył: 28-04-13

Pomógł: 24



Post: #8
RE: Sprowadzić niebo na dół

Nie wiem coście się na te mapy tak uparli, jak dla mnie są OK. Może jedyne co mi się na nich nie podoba to ten dziwny ściek, ale to raczej szczegół, a regularny wyglądałby w tym wypadku jeszcze gorzej, więc niech zostanie. Nie poprawiaj tych map, jak zaćpasz je jakimiś pierdołami to cię znajdę i sformatuje ci dysk XD.

SF nie jest moim ulubionym gatunkiem, w sumie na projekt nawet nie czekam, wisi mi to. Ale jak widzę jak ktoś się domaga żeby zaćpać całkiem nawet świetne mapy to coś jest nie tak i muszę to napisać. Rób grę a komentarze typu mapy ble itp se odpuść, ci co robią pozaćpowane mapy zazwyczaj nie robią gier...
29-07-15 21:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Soul Offline
*


Liczba postów: 89
Dołączył: 14-05-13

Pomógł: 4



Post: #9
RE: Sprowadzić niebo na dół

Pierwsze skojarzenie z klasami-gra evolve XD
Tam też w teamie jest jeden głowny dmg dealer, healer, tank i coś w rodzaju zwiadowcy.

Oczywiście nie mówię, że się na tym wzrorowałeś, ale takie mam pierwsze skojarzenie.
W grę zagram jak wyjdzie, bo ciekawie wygląda. Mapy spoko.
18-08-15 13:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Naoo Offline
*


Liczba postów: 8
Dołączył: 13-05-15

Pomógł: 0



Post: #10
RE: Sprowadzić niebo na dół

Zapowiada się miodnie.
Fabuła niby prosta, niby gdzieś się to już widziało, ale ma sens i jeśli dodamy do tego odpowiedni klimat, może wyjść naprawdę ciekawie.
Cytat:Misza - nielegalny imigrant. Barczysty osobnik o kwadratowej szczęce i tysiącach tatuaży. Zawsze pogodny.
Coś czuję, że ten pan zostanie moją ulubioną postacią biggrin
Mapki bardzo mi się podobają. Idealnie wyważone, nie są ani puste, ani przeładowane pierdołami.
Klasy, nawet jeśli to tylko tank, healer itd., to dzięki zmienionym nazwom wyglądają oryginalniej i ciekawiej.
Mam nadzieję, że niedługo dane nam będzie zagrać.
18-08-15 14:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.