Wiliam Wright: Serce Dżungli
Aktualny czas: 20-06-25, 22:01 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VXAce] Wiliam Wright: Serce Dżungli
Hubertov Offline
*


Liczba postów: 86
Dołączył: 06-11-13

Pomógł: 0



Post: #1
Wiliam Wright: Serce Dżungli

[Obrazek: UONB0Ft.png]

Fabuła:
Przełom XVIII i XIX wieku. Wiliam Wright wyruszył na miejscowy targ niewolników. Ambam, afrykański niewolnik, próbuje się wkupić w jego łaski zmyśloną historią o zaginionym skarbie gdzieś w indyjskiej dżungli. Wiliam wziął jego opowieść na poważnie i zabiera go ze sobą do Indii.

Grafika:
Tilesety Celianny i Luneary.

Muzyka:
Gothic, Wiedźmin.

Skrypty:
Khas Awesome Light Effects
Yanfly Engine Ace - Ace Message System v1.04

[Obrazek: Y4V8nDU.png]

Gra będzie grą logiczno-przygodową. Bohaterowie będą mieli dużo perypetii i nieoczekiwanych zwrotów akcji.


[Obrazek: 57brWfH.png]

Co ciekawe, będziemy sterować bohaterami naprzemiennie- jeden chapter Ambamem, a następny Wiliamem itd.

[Obrazek: rysEqYz.png]

Świat będzie bardziej zamknięty niż otwarty. Przewiduję dwa możliwe zakończenia gry.


Postęp prac:
Dopiero zaczynam, lecz prace idą bardzo szybko, więc planuje wydać pełną wersje przed GF.
12-12-13 18:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
aron155 Offline
*


Liczba postów: 70
Dołączył: 12-08-13

Pomógł: 0



Post: #2
RE: Wiliam Wright: Serce Dżungli

Według mnie pomysł bardzo ciekawy. Sądzę, że przygodówka może być z tego bardzo fajna. Podoba mi się pomysł z poruszaniem się raz jedną a raz drugą postacią. Czy istnieje tu jakieś powiązanie z pisarzem Willimem Wrightem? ;)
Osobiście rzucił mi się w oczy jeden błąd - ortograficzny. Imię bohatera pisze się przez dwie litery L, ale to szczegół ;)
12-12-13 20:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Hubertov Offline
*


Liczba postów: 86
Dołączył: 06-11-13

Pomógł: 0



Post: #3
RE: Wiliam Wright: Serce Dżungli

@ aron155 No nawet nie zauważyłem :-) Nie, tutaj nie ma powiązania z pisarzem.
12-12-13 22:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
HaXX Offline
*


Liczba postów: 2
Dołączył: 12-12-13

Pomógł: 0



Post: #4
RE: Wiliam Wright: Serce Dżungli

[Obrazek: rysEqYz.png]
Powiadasz, że dżungla. Trochę jej tu mało, ale rozumiem że potem będzie więcej drzew?
13-12-13 10:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #5
RE: Wiliam Wright: Serce Dżungli

Interesująca fabuła. Interesujący i wciągający pomysł na opowieść i grę z klimatem.
Z chęcią bym zagrał w taką opowieść z ciekawymi pomysłami.
13-12-13 14:15
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Amelanduil Offline
*


Liczba postów: 303
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 35



Post: #6
RE: Wiliam Wright: Serce Dżungli

Nihil novi. Podstawowy title zrobiony, domyślny windowskin, czcionka i charsety pomieszane z tymi z generatora...

Wnętrza są stanowczo za ciemne, przecież tam nic nie widać x_x nawet jak na noc efekty ciemności są przesadzone, niewygodne jest poruszanie się w całkowitym mroku.
13-12-13 14:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #7
RE: Wiliam Wright: Serce Dżungli

Jak dla mnie jest tu klimatycznie. Historia bardzo pasuje do tych wyrywków widać, że jest przygodowo. Wyczuwam klimatyczną grę. Nie wydaje mi się, że się mylę. Raczej jest w OK. Na tym monitorze mam dość jasno te mapy z ciemnością, ale na drugim pewnie totalny mrok.
13-12-13 14:37
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Hubertov Offline
*


Liczba postów: 86
Dołączył: 06-11-13

Pomógł: 0



Post: #8
RE: Wiliam Wright: Serce Dżungli

@ Haxx, to nie dżungla, tylko zapomniana, malutka wioska ;-)

@ X-tech będzie przygodowo ;-)

@ Amelanduil Z jednym się nie zgadzam. W nocy jest tak ciemno, wyobraź sobie- początek XIX w. elektryczności brak, a świece to przecież prawie światła nie dają + miejsce akcji- Indie, wiadomo dżungla czyli często jest pochmurno, nie ma szans na księżycową noc ;-) Ale dodałem dwie świece więc teraz wygląda lepiej, choć nadal barrrrrdzo mrocznie ;p Poza tym przecież po coś te podstawowe zasoby zostały dodane ;p

Luknij:
Spoiler: (Otwórz)
13-12-13 17:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Amelanduil Offline
*


Liczba postów: 303
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 35



Post: #9
RE: Wiliam Wright: Serce Dżungli

Poniekąd racja, w nocy jest ciemno... ale chyba nie do końca zrozumiałeś o co mi chodzi. Rozumiem jakby to był koncept gry jak z Alana Wake'a, że poruszanie się w ciemności jest niebezpieczne, ale tutaj to nie pasuje. Gra jest z perspektywy trzeciej osoby - postaci w grze nie widzą w ciemnościach, jednak gracz powinien mieć trochę "jaśniejszy" pogląd na sytuację :P

Znacznie lepiej tam to wygląda z tymi dodatkowymi świeczkami moim zdaniem ^^
13-12-13 17:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Multi0 Offline


Liczba postów: 163
Dołączył: 09-05-13

Pomógł: 0



Post: #10
RE: Wiliam Wright: Serce Dżungli

(13-12-13 17:06)Hubertov napisał(a):  wiadomo dżungla czyli często jest pochmurno, nie ma szans na księżycową noc ;-) Ale dodałem dwie świece więc teraz wygląda lepiej, choć nadal barrrrrdzo mrocznie ;p Poza tym przecież po coś te podstawowe zasoby zostały dodane ;p

Za dużo bajek ;d
W dżungli nie jest ciemno a wilgotno, są chmury ale jest i słońce, księżyc i cała reszta, no chyba że cała akcja twojej gry dzieje się w ciągu kilku godzin. Popieram Amyla, te grafiki ni jak z sobą leżą, tu zlepki mapek, tu postaci z generatora ogólnie graficznie mnie nie przekonuje, a owe soundtracki raczej pasują do mroczniejszych klimatów, po za tym powielanie 1000 raz ścieżki dźwiękowej z Gothic, ja nie wiem czym sobie ta gra zasłużyła na to by ją tak katować... Zacznijcie być orginalni i czerpać z nowych źródeł a nie archaika ._.
Gra mnie nie przekonuje, to taki bajzel złączony w całość.
13-12-13 17:43
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.