Informacje podstawowe:
PEŁNA WERSJA 1.5
157 MB
http://www.mediafire.com/download/iu455w...ii_1.5.exe
https://www.sendspace.com/file/66ran9
Fabuła:
Na kontynencie Edoria kończy się czerwiec roku 1157 - liczonego według Nowej Miary - roku w którym założono miasto Pelengala...
Edoria - samotny kontynent na półkuli południowej, okalany zewsząd niezbadanym oceanem.
Edoria - arena walk niezliczonych organizacji, osób, państw…
Edoria - miejsce niespokojne jak nigdy dotąd:
gdzie widok maszerujących armii i kompanii najemników jest codziennością, gdzie normalne jest, że w każdej wiosce chłopi zbroją się do odpierana ataków wyjętych spod prawa,
gdzie granice krajów bezustannie się zmieniają, a na trupach starych mocarstw powstają nowe imperia.
Edoria - miejsce, w którym wkrótce zawrze jeszcze bardziej, a na ziemi nasączonej krwią niezliczonych ofiar wyrośnie nowy ład…
Na kontynencie Edoria kończy się czerwiec roku 1157.
Nocą, lasem w północnej Tyrkanii przemyka się młodzieniec w płaszczu, imieniem Harald.
Jego udział w historii właśnie się zaczyna.
Edoria nigdy nie była spokojnym kontynentem, jednak ostatnie wydarzenia, rozgrywające się 27 lat temu zachwiały delikatną równowagą między mocarstwami.
W 1130 roku staremu cesarzowi Tyrkanii Darirowi VI urodził się pierwszy syn. Jego matką była córka z wysokiego rodu z Morrigen. Zmarła przy porodzie.
Darir VI niezwykle dotkliwie odczuł stratę ukochanej żony, która dała mu dziecko dwadzieścia lat po ślubie. Na dodatek posiadanie jednego tylko syna było bardzo kłopotliwe…
Wtedy nagle na dworze pojawiła się szlachcianka z Północnych Gór
- Teodora.
Nieznane jest jej pochodzenie, motywy i sposób w jaki wkupiła
się w łaski dworu.
Niewątpliwie miała przemożny wpływ na cesarza i jego otoczenie.
Wkrótce rządziła już praktycznie całym dworem, i urodziła drugiego
syna Darirowi. Została przezwana "Wiedźmą".
Na dodatek cesarz - ze spokojnego, inteligentnego władcy, stawał się coraz
bardziej okrutny i nierozważny.
Czyny pary cesarskiej w pewnym momencie zaczęły niepokoić arystokrację,
która zebrała się na tajnym zjeździe, który został jednak
zdekonspirowany. Na zjeździe bowiem, radzono jak usunąć od władzy
cesarza i wyeliminować jego kochankę.
Wśród szlachty był zdrajca. Najznamienitsi i najbardziej wpływowi
przedstawiciele arystokracji Tyrkańskiej zostali złapani w jednym
miejscu i wszyscy oprócz zdrajcy straceni...
W kraju wybuchł terror, kierowany bezpośrednio przez „Wiedźmę”.
Wojna domowa wywołana przez niedobitki szlachty, części mieszczaństwa
i chłopów trwała siedem lat.
W piątym roku wojny domowej w Tyrkanii do walk włączyły się siły interwencyjne z Pelengali i Morrigen.
Cesarz Pelengali ogłosił, że popiera słuszny bunt.
Oprócz Pelengali, do wojny wtrąciło się królestwo Morrigen. Królowi zasiadającemu w pałacu w Białym Moście na rękę było wspólne zwycięstwo z Darirerm VI, jako zaciśnienie sojuszu Morrigen i Tyrkanii. Królowi Henrykowi marzył się nawet tytuł cesarski.
Potęga sił Morrigen i niewielka pomoc Pelengali spowodowały, że szala zwycięstwa przechyliła się na stronę Darira VI.
Pierwszy syn Darira VI, który stał się symbolem rewolucji cudem został uratowany przed zamordowaniem. Jako małe dziecko został ukryty przez najwierniejsze sługi i od tamtej pory go nie widziano…
Główni bohaterowie:
Harald:
27 lat
Młody wojownik, od dzieciństwa znajduje się w tyrkańskiej partyzantce. Doświadczony w licznych potyczkach.
Znany z podejmowania inicjatywy, odwagi, zdecydowania i sprytu.
Został wyszkolony w walce mieczem i potrafi kontrolować magię ognia. Umie pisać, czytać, zna podstawy arytmetyki. Obyty z księgami.
Rusard:
50-60 lat, dokładny wiek nieznany z
powodu zniszczenia archiwów
Stary szlachcic z zubożałej rodziny. W młodości zyskał sławę i bogactwo na licznych turniejach i wojnach Tyrkanii. Cała jego rodzina została wymordowana podczas czystki zorganizowanej przez „Wiedźmę”. Były członek zakonu rycerskiego. Jest kimś w rodzaju ojca dla Haralda.
Znany z odwagi, honoru i lojalności.
Specjalizuje się w walce ciężkim orężem i w starciach w pierwszej linii. Podczas pobytu w zakonie rycerskim nauczył się podstaw magii światła.
Cechy gry:
- podział gry na prolog i 2 rozdziały
- realia gry to mieszanka „dark fantasy” i „fantasy magii i miecza”, osadzona w świecie odpowiadającym XV-wiecznej Europie
- nacisk na fabułę, klimat, tło
- wysoki realizm przedstawionego świata
- konsekwencje wyborów - gra karze za popełnione błędy i złe wybory
- duża swoboda w rozwoju postaci - drzewko umiejętności i przydział punktów
- rozwinięte zadania i wątki poboczne, będące zarówno konsekwencją, jak i powodujące główny bieg wydarzeń
- ogromny świat
- pełna szczegółów grafika i starannie dobrana ścieżka dźwiękowa
- zmodyfikowany system walki turowej, wizualizujący starcie
- aktywności poboczne: wytwarzanie przedmiotów, odkopywanie skarbów, otwieranie zamków w skrzyniach, sondowanie w poszukiwaniu pułapek, hazard, zagadki logiczne
Gra w liczbach:
- 20+ godzin rozgrywki
- 2 miasta do zwiedzenia i kilkanaście osad, wsi czy zamków
- ponad 100 typów przeciwników
- 100 broni
- 116 elementów ubioru
- około 80 przedmiotów
- 60 unikatowych elementów wyposażenia
- unikalny wygląd dla każdego przedmiotu (oprócz odmian tego samego przedmiotu)
- ponad 150 umiejętności w drzewkach umiejętności postaci (główny bohater ma ich w sumie 42)
- około 50 umiejętności i czarów bitewnych
Obrazki:
EDIT i INFO:
Gra została już wydana na Gospodzie. Wygrała 2 miejsce na GF i została zrecenzowana w Gońcu.
Przesyłam najświeższą wersję także na to forum.