System RPG XP - Wymiar X
Aktualny czas: 20-06-25, 19:32 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[XP] System RPG XP - Wymiar X
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #1
System RPG XP - Wymiar X


[Obrazek: system_wymiar_x_logo_black.gif]


[Obrazek: games_realia.png]

Świat Systemu składa się z wielu przylegających do siebie wymiarów, do których przejścia oficjalnie zostały zamknięte. W każdej nawet najbardziej uporządkowanej materii zdarzają się anomalie, które mogą prowadzić do poważnych konsekwencji. By uniknąć wszelkiej maści problemów związanych z zakłóceniem tzw. kontinuum czasoprzestrzennego Dawni Bogowie ustanowili Strażnika Czasu. Dotychczas ze swoich zadań wywiązywał się nienagannie. W wyniku potężnej ingerencji ów strażnik zaginął, a wielu mieszkańców Nowego Kontynentu stało się przypadkowymi ofiarami "międzywymiarowej" anomalii. Wśród nich znaleźli się poszukiwacze przygód, poznani w pierwszej części gry...

[Obrazek: games_fabula.png]

Po pokonaniu śmiertelnego wroga (Sephrona), bohaterowie pełni nadziei próbują wrócić do swojego wymiaru, licząc na to, że po wielu tygodniach tułaczki wreszcie ujrzą rodzinne strony. Korzystając z magicznego doświadczenia jednego z członków drużyny, opuszczają znienawidzony wymiar, by ostatecznie znaleźć się w miejscu, które ich domu nie przypomina. Szybko orientują się, że w licznej jak dotąd drużynie pozostały zaledwie trzy osoby, a towarzyszące im minorowe nastroje nieuchronnie psują koleżeńskie relacje. W konsekwencji dochodzi do rozpadu drużyny, dzięki czemu stajemy się świadkami i współuczestnikami zdarzeń z udziałem jednego z najbardziej nieokrzesanych bohaterów "erpegowych" – Olafa Midlusa aka Olafa Wielkiego, Pięknego Daniela, Jana Podpalacza, itd.

Bohater na własną rękę podejmuje próby powrotu do domu, nie wiedząc jeszcze, że przypadkowo trafi do tajemniczego Wymiaru X, miejsca zawieszonego w czasie i przestrzeni. Napotykając stopniowo członków starej gwardii, ponownie zasili szeregi wartkiej drużyny, która znajdzie się w samym centrum intrygi uknutej przez jej starych i nowych nieprzyjaciół.

[Obrazek: games_postaci.png]


[Obrazek: Olaf_face.png]
Olaf Midlus – główny bohater
Choć ucywilizowany, wydaje się być bardziej barbarzyński niż niejeden barbarzyńca. Miłośnik dźwięków natury. Nieprzewidywalny i często problematyczny. Zazwyczaj działa spontanicznie i miewa absurdalne pomysły. Do jego mentorów – prócz dziadka i człowieka zwanego "Ziomem" – zaliczyć można Stary Dąb i Pielgrzyma Adama.

[Obrazek: Gabriel_face.png]
Gabriel (Arcy King)
Ostatni przedstawiciel walecznej i dumnej rasy Kingów. Na co dzień spokojny w obyciu, lubiący jedynie demonstrować siłę, która w nim drzemie. Wśród drużyny zasłynął jako "młotek", który aby otworzyć drzwi wyrywa je z zawiasu, zamiast nacisnąć klamkę. Przejawia skłonności narcystyczne do swojego wyrzeźbionego atletycznego ciała.

[Obrazek: Riku_face.png]
Riku Tiliaan (Eliss)
Niedoszła pani medyk, niebojąca się pracy i wyzwań. Próbuje pomóc w każdej sprawie, często jednak nadgorliwie. Drużyna zdążyła już przywyknąć do oczywistości jej wypowiedzi. Z niewiadomego powodu często narusza temat Arcy Kinga. Córka dwóch ojców, miewająca "błyskotliwe" pomysły.

[Obrazek: TMM_face.png]
Thrud Głazozgniot I (TMM – Thrud Medyk Matematyk)
Poczciwy ork alkoholik z irokezem, którego marzeniem jest posiadanie umiejętności wywoływania deszczu. Za swoje niepowodzenia często oskarża przedstawicieli innych ras, którzy według niego przynoszą pecha. Gdyby nie chęć otwarcia własnego biznesu "rikszowego" byłby prawie bezinteresowny. Często pracuje za kanapkę :P

[Obrazek: Rasha_face.png]
Traisa Nilimith (Rasha)
Elfka urodzona w legendarnym lesie Loren. Mieszkająca niegdyś z krasnoludem, nieświadomie przejęła niektóre jego cechy, co ma odbicie w nietaktownym zachowaniu. Mówi szybko i często niezrozumiale. Jak na elfa grzesząca wiernością, matka gromadki dzieci. Nie wykształciła w sobie umiejętności odróżniania dobra od zła.

[Obrazek: Craav_face.png]
Craav (Jednooki)
Krasnolud, były żeglarz, któremu wydłubano oko w myśl kuriozalnej tradycji. Uczeń kowala w Klam i jego sumienny zastępca. Podobnie jak 99% krasnoludzkiego społeczeństwa jest bardzo łasy na pieniądze, a bardziej od swojego życia ceni sobie dobre opancerzenie. W każdej chwili gotowy jest sprzedać dzieci Traisy za koszulkę kolczą.

[Obrazek: Selene_face.png]
Selene Blighton (Xiao)
Prosta dziewczyna z ergardzkiej wsi, której na co dzień wytyka się wieśniackie pochodzenie. Braki w etykiecie często rekompensuje urokiem osobistym. Miłośniczka "wszystkiego co dobre". Często angażuje się zbyt emocjonalnie, niemniej szybko jedna sobie sojuszników. Pomimo swojej kobiecej postury walcząca sumo.

[Obrazek: Lartarin_face.png]
Lartarin Delier (Szeryf z Wieży)
Kobieta o egocentrycznych skłonnościach, zdolna do skrajnych zachowań zależnych od jej humoru. Uznawana jest powszechnie za ekscentryczkę. Posiada wysokoklasowe wychowanie, choć jej maniery często odchodzą od akceptowalnej normy. Aktualny wicemag miasta Klam, który często nadużywa swojej pozycji.

[Obrazek: games_screeny.png]

Spoiler: (Otwórz)
[Obrazek: games_rozgrywka.png]

1) Taktyczny system walki by Zenith (po przeróbkach).
Dodano m.in.:
- portal z możliwością wyprowadzania bohaterów,
- portale przeciwników,
- pola statusów,
- skrzynki i przeszkody,
- komendy "Blok",
- możliwość zmiany kierunku położenia bohatera,
- możliwość wyboru akcji bohatera w dowolnym momencie tury gracza,
- łączone ataki bohaterów,
- "pożyczanie" umiejętności od członków drużyny,
- okna statusu,
- wykaz przeciwników na planszy,
- animowany kursor na planszy,
- możliwość ustawienia koloru paneli gracza, przeciwnika i akcji.
- i inne drobniejsze.
2) Osobne sloty na każdy przedmiot zaczerpnięty od modern_algebry,
3) Kodowanie muzyki by Blizzard,
4) System Wiadomości by Sheol,

Skrypty autorskie:
1) HP/MP Plus,
2) Wybór poziomu trudności,
3) Opcje gry,
4) Karcianka,
5) System quizów,
6) Rozwój umiejętności,
7) Kowalstwo,
8) Wiele modyfikacji menu i sklepu.

[Obrazek: games_minigry.png]

Jak wymieniono powyżej w grze przewidziano kilka atrakcji. Gracz oprócz akcentu batalistycznego :P natknie się również na rozgrywkę karcianą oraz quizy o różnym poziomie trudności, za które otrzymać może ciekawe nagrody.
System karcianki oparty jest na zasadach podobnych do Triple Triada znanego co niektórym z FFVIII (patrz screen).

Spoiler: (Otwórz)
[Obrazek: games_credits.png]

Blizzard
Celianna
Enterbrain
KGC
Mac
modern_algebra
Sheol
Zenith

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
03-05-13 22:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Diablo Offline
*


Liczba postów: 196
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 3



Post: #2
RE: System RPG XP - Wymiar X

W sumie moglbym sie rozpisac jak zawsze ale po co? wszystko procz fabuly oceniam na 10/10, fabule zas 9/10 tylko dlatego ze jestem zwolennikiem boharerskich czynow rodem z chanson de geste. wiec jakies 9.8 -9.9. Mozna powiedziec ze majstersztyk biggrin
03-05-13 22:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Crashykk Offline
*


Liczba postów: 368
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 36



Post: #3
RE: System RPG XP - Wymiar X

Jak juz kiedys pisalem calosc jest swietna. Na pewno zagram w te gre, gdyz bardzo lubie tytuly w tym stylu ;)

[Obrazek: oe6WuyS.png]
https://crashykk.itch.io/dunsas-prophecy
04-05-13 11:30
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Uzytkownik Offline
*


Liczba postów: 3
Dołączył: 21-05-13

Pomógł: 0



Post: #4
RE: System RPG XP - Wymiar X

Gra bardzo ciekawie się zapowiada. Screen'y są moim zdaniem piękne, a mapki bardzo dopracowane. Z niecierpliwością czekam na demo czy tam na pełna wersję. ;_;
Powodzenia w dalszym tworzeniu ;3.

In the world where I once existed, time's path is no longer certain... ~ Lighting
21-05-13 21:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #5
RE: System RPG XP - Wymiar X

Odświeżam info o projekcie. Jestem na etapie tworzenia nowych lokacji i oczywiście idzie jak krew z nosa.
Z zupełnych nowości napiszę, że udało mi się dodać kilka ciekawych opcji do walki, jak na przykład łączenie bohaterów w pary. Dzięki temu "sparowane" osoby, stojąc obok siebie, będą mogły używać nawzajem swoich umiejętności (oczywiście będzie kosztować ich to nieco więcej niż właściciela). Podobnie rzecz się ma z normalnym atakiem. Dzięki temu gracz będzie mógł kombinować obok kogo postawić bohatera na czas ataku.
Nadal walczę z opcją wskrzeszania. Chciałam dodać taki bajer, ale nie wiem, czy nie będzie przekombinowany. Zawsze podobała mi się opcja jak w FF Tactics, gdzie gracz mógł wskrzesić bohatera w ciągu 3 rund, jak nie to tracił go na zawsze. Oczywiście w przypadku Systemu strata nie wchodziłaby w rachubę. Nie wiem jeszcze, czy warto tracić na to czas. Może macie jakieś sugestie?

Nowa lokacja w Pszczelim Lesie.
[Obrazek: y7j7.jpg]

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
23-07-13 22:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Risti Offline
*


Liczba postów: 23
Dołączył: 23-07-13

Pomógł: 0



Post: #6
RE: System RPG XP - Wymiar X

Dasz źródło do grafik? Prooszę! Strasznie mi się spodobały w twojej grze. Na pewno zagram ;)
23-07-13 22:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #7
RE: System RPG XP - Wymiar X

W większości używam materiałów Celianny :arrow: http://forums.rpgmakerweb.com/index.php?...lax-tiles/

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
23-07-13 22:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #8
RE: System RPG XP - Wymiar X

Wskrzeszanie jak najbardziej tak na czasie i więcej zawałów w trakcie gry (Gears of War itd.)

Ataki w parach jak najbardziej tak (więcej opcji walki krok w stronę arcydzieła i innowacji)

Granie w karty ? Można z tego zrobić coś bardziej podnoszącego adrenalinę logiczno zręcznościowego na idei zbieractwa - szansa na kolejny krok w stronę arcydzieła.

Grafika tak, tak, tak
Walka tak, tak, tak, tak
Postaci tak, tak, tak
Fabuła tak, tak, tak,
Klimat/Spójność tak, tak, tak, tak
Atmosfera bijąca z samych postaci i wprowadzenia do fabuły: tak, tak, tak
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-07-13 00:08 przez X-Tech.)
23-07-13 23:39
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Sunshine Offline
*


Liczba postów: 38
Dołączył: 13-05-13

Pomógł: 0



Post: #9
RE: System RPG XP - Wymiar X

To chyba najlepsza zapowiedź jaką widziałam. Wszystko wygląda i czyta się mega! Mam nadzieję, że w grze będzie czas na wypróbowanie wszystkich tych dodatków. Jestem ciekawa, na jakim etapie jest tworzenie gry? I czy zanim ukaże się pełna wersja wyjdzie demo?
28-08-13 21:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #10
RE: System RPG XP - Wymiar X

Dzięki za motywujące komentarze. Jako że części informacji tutaj nie ma, dorzucam link do zapowiedzi napisanej do Gońca :arrow: Zapowiedź.
Od momentu opublikowania tekstu w zinie w projekcie pojawiło się wiele dialogów, no i autorski system umożliwiający wyświetlanie napisów bez potrzeby instalacji nowej czcionki :klaszcze: Prace z uwagi na początek roku szkolnego i zbliżający się rok akademicki mocno straciły na intensywności. Ale pewna część TagTeamu pozostaje nadal aktywna - zachęcam do śledzenia informacji o Sekcie i Shikimie II.

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
06-09-13 19:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.