X-Tech
Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13
Pomógł: 23

|
RE: Rytuał Krwawego Księżyca
AYENE:
Są te rzeczy trochę poruszone (pomiędzy innymi...), ale nie ma co się rozdrabniać ta "gra", a raczej spacerówka jest zrobiona na odp...niestarannie i to nie ratuje całości. Biorąc za przykład GL od REPA w GL akcja rozwija się szybko są tony zwrotów akcji przygód i zmieniają się lokacje - widać, że GRA MA zaskakiwać i dawać przygody - GL to zwykła scenowa rtpówka do makera 2k3, a gra się w to dobrze każdej osobie, która nie zna ludzi ze sceny (!) W GL nie ma słodzenia to przygody, w których pomiędzy wierszami są nawiązania do funkcji danych osób, a najczęściej ich wad, a nie mega słodzenie...
RKK to przeciwieństwo. Jeśli głównym trzonem nie jest liz...służenie moderacji/adminom i robienie z nich nie wiadomo kogo to chyba graliśmy w inną grę...gdzie są przygody/zmieniające się lokacje /wyprowadzane postaci zaskakiwanie gracza ? GRA NIE SPEŁNIA nawet podstaw z tworzenia fabuły do gier podanych na twierdzy rpgmaker, bo większość to czytanie pysznienia się kolejnych postaci mruganie do administracji/moderacji forum...żal. To oczywiste, że nie jest to skierowane do ogółu graczy.
w RKK wszystko jest statyczne, chaotyczne i bez polotu. Upchanie w jednym miejscu tony npc z forum i biegnie na rozkazy modów pomiędzy nimi ? To nie jest rozwój fabuły i przygody. Ogólnie nie ma o czym dyskutować...
SĄ MOMENTY w dialogach sytuacje, które pokazują, że jednak CYKLOP dałby radę zrobić grę scenową, która mogła by wciągać dialogiem i akcją, ale ten projekt świadczy o wielkim lenistwie. Kolejny raz daje mi obraz gier na konkurs...nie. Jak dla mnie strata czasu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-13 15:22 przez X-Tech.)
|
|
03-06-13 14:54 |
|
"Pomógł" przyznał(a): | |