Pytania i Odpowiedzi
Aktualny czas: 03-12-22, 23:40 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Wątek zamknięty 
Pytania i Odpowiedzi
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #151
RE: Pytania i Odpowiedzi

W RM VX Ace zmieniasz, wstawiając wybrane z poniższych kodów nad Main:
Font.default_name = ["Arial"] # nazwa czcionki. Możesz wymienić kilka po przecinku. Wówczas, jak nie będzie pierwszej, wczyta się kolejna.
Font.default_size = 22 # rozmiar
Font.default_bold = true # pogrubienie
Font.default_italic = true # kursywa
Font.default_outline = true # obwódka
Font.default_shadow = true # cień
Font.default_color  = Color.new(255, 255, 255, 255) # kolor tesktu (R, G, B, przezroczystość)
Font.default_out_color  = Color.new(0, 0, 0, 128) # kolor obwódki (R, G, B, przezroczystość)

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
10-08-14 09:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a): Kostek
Kostek Offline
*


Liczba postów: 98
Dołączył: 16-07-14

Pomógł: 0



Post: #152
RE: Pytania i Odpowiedzi

Jak zrobić by podczas walki z potworami było widać ich level, w VX Ace?

Witaj!
Znajomi nazywają mnie Kostek!

Kostek! "Urodziny" już 1 lipca 2015! http://poyters.pl/kosuro.html


Zapraszam na moją stronkę: http://poyters.pl/
10-08-14 14:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Deuce Offline
*


Liczba postów: 312
Dołączył: 11-05-13

Pomógł: 34



Post: #153
RE: Pytania i Odpowiedzi

Przy zwykłym systemie walki możesz skorzystać z tego skryptu
Enemy LV

[Obrazek: 240x4ye.jpg]
10-08-14 14:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Kostek Offline
*


Liczba postów: 98
Dołączył: 16-07-14

Pomógł: 0



Post: #154
RE: Pytania i Odpowiedzi

Jak wgrać własne części grafik w VX Ace?

Witaj!
Znajomi nazywają mnie Kostek!

Kostek! "Urodziny" już 1 lipca 2015! http://poyters.pl/kosuro.html


Zapraszam na moją stronkę: http://poyters.pl/
10-08-14 20:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
kanumerki Offline
*


Liczba postów: 247
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 45



Post: #155
RE: Pytania i Odpowiedzi

Cytat:Jak wgrać własne części grafik w VX Ace?
Wrzucić je do odpowiednich folderów w Graphics

Stary nick:ka0909
Pomagam w przerabianiu lekkich skryptów smiles
10-08-14 21:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #156
RE: Pytania i Odpowiedzi

Jak importować charsety do vx ace, ktore przedstawiają tylko jedną postać chodzącą w 4 kierunkach (rozdzielczość 96x128) czy ja muszę zawsze to podwyższać 2x i poszerzać 4x (dodawać puste miejsce) ???


Dobra już wiem jak tylko jeden char to dopisuje $
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-08-14 21:42 przez X-Tech.)
10-08-14 21:37
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
kanumerki Offline
*


Liczba postów: 247
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 45



Post: #157
RE: Pytania i Odpowiedzi

Cytat: ja muszę zawsze to podwyższać 2x i poszerzać 4x ???
Nie X-tech. Program/gra sprawdza czy przed nazwą nie występują znaki specjalne. Jeśli przed nazwą chara masz "$" to program traktuje tego chara dzieląc go 3x4 jak nie znajdzie takiego znaku to dzieli 12x8
Tu umieszczam kod:
def set_character_bitmap
    self.bitmap = Cache.character(@character_name)
    sign = @character_name[/^[\!\$]./]
    if sign && sign.include?('$')
      @cw = bitmap.width / 3
      @ch = bitmap.height / 4
    else
      @cw = bitmap.width / 12
      @ch = bitmap.height / 8
    end
    self.ox = @cw / 2
    self.oy = @ch
  end

Stary nick:ka0909
Pomagam w przerabianiu lekkich skryptów smiles
10-08-14 21:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #158
RE: Pytania i Odpowiedzi

no spoko właśnie to wyczytałem ale dzięki za dokładność
10-08-14 21:43
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Kostek Offline
*


Liczba postów: 98
Dołączył: 16-07-14

Pomógł: 0



Post: #159
RE: Pytania i Odpowiedzi

Jak ustawić, aby do otwarcia skrzyni był potrzebny klucz?

Witaj!
Znajomi nazywają mnie Kostek!

Kostek! "Urodziny" już 1 lipca 2015! http://poyters.pl/kosuro.html


Zapraszam na moją stronkę: http://poyters.pl/
16-08-14 15:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
kanumerki Offline
*


Liczba postów: 247
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 45



Post: #160
RE: Pytania i Odpowiedzi

Cytat:Jak ustawić, aby do otwarcia skrzyni był potrzebny klucz?
Ustaw warunek, 4 zakładka, Przedmiot, wybierasz jaki przedmiot.

Stary nick:ka0909
Pomagam w przerabianiu lekkich skryptów smiles
16-08-14 15:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.