ArkanA: Arcymag z Dejiz
Aktualny czas: 15-03-25, 00:04 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] ArkanA: Arcymag z Dejiz
Leoś Offline
*


Liczba postów: 61
Dołączył: 04-05-13

Pomógł: 1



Post: #31
RE: ArkanA: Arcymag z Dejiz

Jakie postępy? Właśnie odpaliłem demo. Czcionka jest za mała i nadal słabo widoczna. A na drugiej planszy po wejściu za drzewo
[Obrazek: ybQHqHb.png]
26-05-13 17:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Diablo Offline
*


Liczba postów: 196
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 3



Post: #32
RE: ArkanA: Arcymag z Dejiz

Mógłbyś dać screena, które to drzewo? Bo takie coś nigdy nie wywalało. Testerom też nie.

A co do projektu to was zaskoczę biggrin Cały czas nad nim pracuję tylko miałem przerwę na parę partyjek Sacred'a 1 biggrin Gra będzie raczej, krótka (koło 1h), bo takie najlepiej mi wychodzą. Mapki też robię coraz lepsze co zobaczycie w późniejszych etapach. Poprawiłem parę zbugowanych dialogów, jak ten na początku z wieśniakiem. Zmieniona czcionka, jak już pokazywałem. Postać zaczyna się coraz bardziej baaać... biggrin Jednak nie jest takim dzielnym magiem xD Praktycznie do końca zostało mi zaledwie kilka mapek i koło 10 zadań. Potem się zobaczywinkA teraz to co tygryski lubią najbardziej czyli screeny:

[Obrazek: 42274320.png]
[Obrazek: 42558477.png]
[Obrazek: 77380158.png]
[Obrazek: 26399306.png]
[Obrazek: 17597118.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-05-13 19:39 przez Diablo.)
27-05-13 12:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Diablo Offline
*


Liczba postów: 196
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 3



Post: #33
RE: ArkanA: Arcymag z Dejiz

Uwaga! Pilna wiadomość! Proszę o zgłoszenie się beta-testerów do ostatnich poprawek przed wydaniem pierwszej pełnej wersji gry!
02-06-13 14:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
nikzbazin Offline
*


Liczba postów: 6
Dołączył: 19-05-13

Pomógł: 1



Post: #34
RE: ArkanA: Arcymag z Dejiz

Ja moge byc beta-testerem
03-06-13 22:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Diablo Offline
*


Liczba postów: 196
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 3



Post: #35
RE: ArkanA: Arcymag z Dejiz

Panie i panowie! Hejterzy i ci co potrafia racjonalnie oceniac! Mam zaszczyt przedstawic pierwsza pelna wersje gry ArkanA: Arcymag z Dejiz! Jest to aRPG i zajmuje srednio 1.5h - 2.5h max (zalezy od tego jak ktos dobrze potrafi walczyc na ABSie). Jest to czysta wersja, a ja planuje pare dodatkow, majacych wprowadzic nowe eq i dodatkowe questy. Nie mniej jednak, narazie musicie uzerac sie jedynie z czysta pelna wersja.

http://www.mediafire.com/download/nr3eho...ArkanA.exe
05-06-13 21:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Diablo Offline
*


Liczba postów: 196
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 3



Post: #36
RE: ArkanA: Arcymag z Dejiz

Siema siema! To znów ja razz Parę osób narzekało mi na Title i skrypt do niego więc oto wersja z innym title!

Drobne bugi poprawione razz

http://www.mediafire.com/?si4jinjt6zovuwn

Dla tych, którym nie chce się pobierać musi starczyć screen:

[Obrazek: 123arc.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-06-13 19:16 przez Diablo.)
06-06-13 17:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Diablo Offline
*


Liczba postów: 196
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 3



Post: #37
RE: ArkanA: Arcymag z Dejiz

Kolejna poprawiona wersja: zmieniona szybkość chodzenia, intro itd.

http://www.mediafire.com/?8vfj9mkw1kwk3r8
07-06-13 22:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Leoś Offline
*


Liczba postów: 61
Dołączył: 04-05-13

Pomógł: 1



Post: #38
RE: ArkanA: Arcymag z Dejiz

Nie nadążam ze ściąganiem XD Zagram i ocenię.
07-06-13 22:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Diablo Offline
*


Liczba postów: 196
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 3



Post: #39
RE: ArkanA: Arcymag z Dejiz

sorki za to ;-) ludzie jakos nie regularnie sciagaja gre i musze poprawiac wielokrotnie :-| ale najwieksze bolaczki rozwiazalem wiec nastepny update za jakis dluzszy czas :P chyba xD
08-06-13 09:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #40
RE: ArkanA: Arcymag z Dejiz

Jestem w trakcie przechodzenia. Na razie zabito mnie w podziemiach. Niestety znam dość dobrze tego ABS-a, wiele było z nim problemów. Zwłaszcza częste nietrafianie z przeciwnika :roll:

Bohater jest jakiś 'nie tentego'. Wyzywa biednego chłopa od - przeszkadzających mu w ważnej misji - kmiotów, ale to on przecież do wieśniaka musi podejść, by pojawił się dialog. Racja zatem byłaby po stronie Arnetha, gdyby rozmowa aktywowała się w bliskiej obecności wieśniaka wink Wówczas to chłop zaczepiłby go, oferując tak trywialną dla 'Posła' misję. Ale to tylko czepialstwo z mojej strony.

Bardzo podobają mi mapki. Lokacje są naprawdę śliczne i świetnie przemyślane.

Z uwag technicznych:
  1. Nie musisz wymuszać na graczach instalowania czcionki Gothic. Wystarczy, że wrzucisz ją do (utworzonego zresztą w Twoim projekcie) folderu Fonts.
  2. Dobrym pomysłem byłoby ukrycie HUD-ów podczas wstępu i podczas dialogów. Podczas ekranu autora i tytułowego paski HP/MP również są 'nieeleganckie' wink
  3. Zmień może napis 'Memorizada' po przyporządkowaniu umiejętności (w skrypcie ABS-a), chyba że to jakiś osobliwy okrzyk zadowolenia.


No i taka drobna literówka przy rozmowie z CO CIĘ TO OBCHODZI (czy jakoś tak):
Cytat:Jego wykość Poseł...

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
08-06-13 12:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.