Empire
Aktualny czas: 20-06-25, 21:29 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] Empire
Venesard Offline
*


Liczba postów: 226
Dołączył: 07-11-14

Pomógł: 36



Post: #111
RE: Empire

To co, rum na pogodzenie? :)

Sam nie wiem czy coś tworzę.
05-04-15 09:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Aruka Offline
*


Liczba postów: 78
Dołączył: 21-08-14

Pomógł: 0



Post: #112
RE: Empire

Venesard napisał(a):To co, rum na pogodzenie? :)
Jestem jak najbardziej za. biggrin

[Obrazek: k9L1Y.gif]
http://kubajw96.wix.com/empire
05-04-15 09:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Diablo Offline
*


Liczba postów: 196
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 3



Post: #113
RE: Empire

Wiecie co, najbardziej to mnie zawiódł Yoroi.

Diablo napisał(a):Nie skreślam gry. Na pewno w nią zagram. Ciekawi mnie. Ale na pewno była by lepsza/ciekawsza z paroma większymi odstępstwami od kanonu Piranha Bytes.

Na prawdę nieco zabolały mnie te bardzo mocne nawiązania do Gothica, ale ja tylko chciałem zasugerować, że jakby zrobić parę odstępstw to gra byłaby lepsza, oryginalniejsza, ciekawsza. Jak pisałem - nie skreśliłem tej gry, na pewno w nią zagram, bo mimo wszystko mnie zaciekawiła.

Przyznam - rzadko gram w RM'ówki, więc skoro zapewniam, że w grę zagram, to oznacza, że w jakiś sposób mnie zaciekawiła.
05-04-15 11:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Aruka Offline
*


Liczba postów: 78
Dołączył: 21-08-14

Pomógł: 0



Post: #114
RE: Empire

Mogę Was zapewnić że teraz będę bardziej się pilnował i omijał rozwiązań wykorzystanych w innych grach jak ognia. biggrin

[Obrazek: k9L1Y.gif]
http://kubajw96.wix.com/empire
05-04-15 11:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
ADI Offline
*


Liczba postów: 274
Dołączył: 09-12-13

Pomógł: 12



Post: #115
RE: Empire

(05-04-15 11:04)Aruka napisał(a):  Mogę Was zapewnić że teraz będę bardziej się pilnował i omijał rozwiązań wykorzystanych w innych grach jak ognia. biggrin

Nie omijaj wszystkiego co już było (zacznijmy od tego, że się nie da).
Inspirowanie się inną grą przy produkcji innej nie jest złem wg mnie XD
Właśnie pod warunkiem że nie klonuje się gry i daje z innymi nazwami :P

Jak dla mnie niech bierze z innych gier, ale to co najlepsze.
I niech to wszystko ładnie poukłada by miało ręce, nogi, i całą resztę...

Jak dla mnie projekt się ciekawie zapowiada, i obojętnie mi czy coś już było w Gothicu (i na pewno nie tylko w produkcjach PB).
Jeżeli Aruka dobrze to wykorzysta to projekt zyska poparcie.

Warto też pamiętać że ludzie łatwo się przyzwyczajają do pewnych rzeczy.
Przez co później są takie nawyki (np. w kopalniach nie widujemy no nw elfów, a przykladowo, pająki.Dlaczego ? bo wiele innych produkcji pokazały nam coś takiego)
Nasza podświadomość zyskuje w ten sposób taki obraz świata.
I tak później człowiek tworzy XD

~~Ależ mi się na filozofię zebrało :D~~

Ogólnie, nie przeszkadzają mi te wymienione już rozwiązania.
Ale liczę oczywiście że główna historia gry będzie ciekawa i oryginalna.
Co pozwoli zapomnieć wszystkim o podobieństwach produkcji do innej gry.
I będzie w zasadzie częścią historii, nada jej klimatu etc.

Ja tam cały czas czekam :P

Admini mnie obserwują XD

[Obrazek: rm1ftf.png]
05-04-15 11:32
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Aruka Offline
*


Liczba postów: 78
Dołączył: 21-08-14

Pomógł: 0



Post: #116
RE: Empire

Dostałem porządnego kopa i dzięki tej dyskusji a następnie zgody nabrałem większej motywacji do ukończenia tego projektu. biggrin
Mam nadzieję, że w pozytywnym sensie uda mi się utrzeć nosa niedowiarkom. biggrin

[Obrazek: k9L1Y.gif]
http://kubajw96.wix.com/empire
05-04-15 21:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 985
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 137



Post: #117
RE: Empire

(05-04-15 11:00)Diablo napisał(a):  Wiecie co, najbardziej to mnie zawiódł Yoroi.
To bardzo mi przykro. smiles

(05-04-15 21:46)Aruka napisał(a):  Dostałem porządnego kopa i dzięki tej dyskusji a następnie zgody nabrałem większej motywacji do ukończenia tego projektu. biggrin
Mam nadzieję, że w pozytywnym sensie uda mi się utrzeć nosa niedowiarkom. biggrin
Twórz, twórz. :klaszcze: Dopracuj każdy szczegół.
[Obrazek: c3s01g4g9uoa7ou7g.jpg?size_id=5]
Nie zapomnij o rzeczach typu 'cienie na moście', jak powyżej. To tylko szczegół, ale wyglądałoby lepiej. Polecam też stonować niebieski blask jaki dają niektóre obiekty na mapach, o ile to możliwe. :aww:

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-04-15 22:09 przez Yoroiookami.)
05-04-15 22:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Venesard Offline
*


Liczba postów: 226
Dołączył: 07-11-14

Pomógł: 36



Post: #118
RE: Empire

Jak już jesteśmy w temacie tego screena:
Spoiler: (Otwórz)
to daruj sobie te cienie po prawej stronie ścian. No na litość Boską, od kiedy w środku pomieszczeń/jaskiń w których dodatkowo mamy światła punktowe (pochodnie) ściany rzucają w ten sposób cień? O.o
Yoroiookami źle ci radzi, nie dodawaj cienia na moście (choć mi to wygląda na schody bardziej), a usuń cały ten cień od ścian w cholerę, i będzie to godne rumu :D

Sam nie wiem czy coś tworzę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-04-15 23:50 przez Venesard.)
05-04-15 23:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Aruka Offline
*


Liczba postów: 78
Dołączył: 21-08-14

Pomógł: 0



Post: #119
RE: Empire

Venesard napisał(a):a usuń cały ten cień od ścian w cholerę, i będzie to godne rumu :D
Próbowałem to zrobić, ale mój tileset automatycznie dodaje cień po prawej stronie ściany, którego nie da się usunąć. :/

Szykuję małe podsumowanie obecnie wykonanej pracy. Mam nadzieję że już niedługo się tutaj pojawi. ;)

[Obrazek: k9L1Y.gif]
http://kubajw96.wix.com/empire
06-04-15 10:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Diablo Offline
*


Liczba postów: 196
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 3



Post: #120
RE: Empire

@Aruka:

osobiście używam tego skryptu:

# Ultimate shadow remover!
# By the folks at http://rmvx.gameclover.com

# Problems?
# http://rmvx.gameclover.com/scripts/shadow-remover/

class Game_Map
  alias gamebaker_goodbyeshadow_oldsetup setup
  def setup(*args)
    gamebaker_goodbyeshadow_oldsetup(*args)
    goodbye_shadows
  end

  def goodbye_shadows
    for x in 0...$game_map.data.xsize
      for y in 0...$game_map.data.ysize
        if $game_map.data[x,y,0] >= 4352
          $game_map.data[x,y,1] = $game_map.data[x,y,0]
          $game_map.data[x,y,0] = 0
        end
      end
    end
  end
end

I ci go w sumie mogę polecić. Pozbędziesz się cieni. biggrin
06-04-15 11:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.