7 days
Aktualny czas: 20-06-25, 19:36 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[XP] 7 days
WerewolfPolska Offline
*


Liczba postów: 45
Dołączył: 25-05-14

Pomógł: 0



Post: #31
RE: 7 days

W sumie masz racje
31-05-14 18:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Dr Man Offline
*


Liczba postów: 58
Dołączył: 30-05-14

Pomógł: 10



Post: #32
RE: 7 days

Dobra wypowiem się, jeśli to twoja pierwsza gra to nawet nieźle ci wyszła.
Fabuła jest dla mnie odskokiem od standardowych, plus. Jednak dużo zależy od przedstawienia fabuły w grze, dlatego mam obawy.
Screeny, też jak na pierwszą grę dobre.
Widzę w tobie potencjał, o tak ci powiem, pobiorę zaraz demo i sprawdzę czy gra mnie zanudzi bądź wciągnie.
31-05-14 18:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Darings Offline
*


Liczba postów: 25
Dołączył: 07-01-14

Pomógł: 0



Post: #33
RE: 7 days

Dr Man napisał(a):pobiorę zaraz demo i sprawdzę czy gra mnie zanudzi bądź wciągnie.
Jednak chyba trochę się pospieszyłem z wydaniem "demka", bo niektóre lokacje sa dosyć puste. Teraz to wszystko juz zmieniłem i cała gra tętni życiem. Nie ma już zdarzeń w które klikamy i nic się nie dzieje, starałem się wyłapać błędy zarówno w mappingu jak i ze zdarzeniami. Jeszcze mam zamiar dodać masę questów pobocznych (może "masa" to przesada, ale będę się starał) jak i innych urozmaiceń jak zagadki czy legendy... Może jeszcze coś wymyśle. Jestem otwarty na propozycje, więc jeżeli chcielibyście żeby coś znalazło się w mojej grze to śmiało piszcie :)

Edit: Ahhh... zapominam jak zwykle o czymś ważnym :) Dziękuję Wam wszystkim za wsparcie, porady i wytykanie błędów (no i za pochwały, które tylko napędzają moje działania). Jeżeli uda mi się ukończyc moją gre, to będzie to w dużej mierze Wasza zasługa. Dzięki, jesteście wielcy!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-14 18:52 przez Darings.)
31-05-14 18:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Dr Man Offline
*


Liczba postów: 58
Dołączył: 30-05-14

Pomógł: 10



Post: #34
RE: 7 days

Tak wiem dawno odpisuję, gra będzie twoją 1 produkcją, to i tak nieźle.
Jednak w tej grze nie widzę klimatu, podczas gdy zobaczyliśmy zabitą społeczność tej wioski usłyszałem utwór Dope - die motherfucker die (A tak przy okazji Dope <3 \m/)
W ogóle to nie pasowało, jeśli chcesz zbudować klimat RPG, musisz wykorzystywać muzykę bardziej klimatyczną. Gra jest średniakiem, to i tak dobrze jak na 1 projekt, nie zniechęcaj się rób dalej, każdy robił takie gry, nawet ci co tworzą teraz arcydzieła.
08-06-14 11:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Darings Offline
*


Liczba postów: 25
Dołączył: 07-01-14

Pomógł: 0



Post: #35
RE: 7 days

Dr Man napisał(a):Jednak w tej grze nie widzę klimatu, podczas gdy zobaczyliśmy zabitą społeczność tej wioski usłyszałem utwór Dope - die motherfucker die (A tak przy okazji Dope <3 \m/)

Hmmm... Mówisz, że nie ma klimatu bo piosenka nie pasuje... A co z resztą? Oceniasz tylko na podstawie kilku sekund (bo nawet nie minut grania) klimat? :( Grałeś dalej? (obecnie wiele elementów wygląda inaczej bo demko było wydane dosyć dawno), bo nie zbyt rozumiem... Piszesz tylko o piosence... Zresztą, to nie musi być klasyczny RPG, nie wszystko trzeba brać poważnie ;-) Moim zdaniem piosenka pasuje do klimatu gry, inną sprawą jest, że klimat mojej gry nie musi się twardo trzymać utartych schematów klasycznego RPG ;-) Można czasem zapomnieć o stereotypach typu:
konflikty rasowe (elfy, krasnoludzie, ludzie) itp... Czasem można podejść do niektórych elementów gry mniej poważnie, natomiast kiedy dzieją się ważne wydarzenia to zapominamy o komizmie i łączymy się emocjami z bohaterem.
Nie chciałem przedstawić rzezi w wiosce jako czegoś niewiarygodnie tragicznego i strasznego, bo zrobiłbym kolejnego RPG-a w którym to bohater spotyka jakaś pewnego rodzaju tragedia i od tej pory zmienia się z wieśniaka w herosa i każdego wali na hita a na koniec zabija tego złego.. Piosenka miała zniwelować powagę tej sytuacji, więc tak... Pasuje do klimatu gry :)


Celem mojej gry jest przełamanie stereotypów i utartych ścieżek, nie chcę podchodzić do wszystkiego na poważnie i tak na serio co jednak nie powinno pójść w odwrotną stronę tzn. żeby gracz nie brał na żarty całej fabuły. W grze powinno być miejsce na odrobinę powagi i odrobinę rozluźnienia. Chciałem stworzyć świat który może się wydawać w miarę realistyczny (pomijając czary itp.) bohater nie jest koksem ani nic z tych rzeczy, nie raz będzie tak, że nie pokonamy przeciwnika, bo przecież nikt zawsze nie wygrywa. Czasem będzie tak, że ktoś z zewnątrz nam pomoże, a czasem zwyczajnie przegramy. Nie traktujcie mojej gry jako porównania do innych dzieł, bo to, że ktoś inny miał w swojej grze cały czas powagę i tylko fabuła do przodu to wcale nie znaczy, że i u mnie tak będzie :) Ap przynajmniej postaram się aby tak nie było :)


Dr Man napisał(a):W ogóle to nie pasowało, jeśli chcesz zbudować klimat RPG, musisz wykorzystywać muzykę bardziej klimatyczną.

Jeszcze raz przeczytałem i wnioskuję, że jednak nie grałeś dalej, bo tylko jeden raz użyłem własnej muzyka(W póxniejszej części gry poza demkiem jeszcze kilka razy użyłem dzwięków ściągniętych z neta i wszystkie są dobrze przemyślane i dobrane odpowiednio do sytuacji), reszta jest RTP, więc ona jest raczej "klimatyczna". Nie rozumiem więc jak możesz na podstawie która leciała podczas wprowadzenia oceniać, że muzyka jest nie klimatyczna skoro przez 98% gry jest RTP a tylko 2% to moja własna muzyka lub coś pobrane z neta :)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-14 13:56 przez Darings.)
08-06-14 13:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Dr Man Offline
*


Liczba postów: 58
Dołączył: 30-05-14

Pomógł: 10



Post: #36
RE: 7 days

Zrozumiałem to tak, gra nie należy do klasycznych RPG.
Ten wpis z tą muzyką Dope nie dotyczył całego soundtracku tylko urywek, czytaj ze zrozumieniem. Myślałem że to jest poważny rpg, i chciałem ci tylko powiedzieć żebyś wybierał do tragiczniejszych sytuacji bardziej przygnębiający rip by wczuć się w klimat, ale jeśli robisz RPG nie na poważnie to niczego się nie czepiam. A i nie spinaj się każdy powinien przejmować krytykę a nie odpowiadać na nią z oburzeniem. A tak dla sprostowania grałem dalej, no i jak na razie git jest rozgrywka, ale nudne misję z dostarczaniem kopert tyle ci powiem, żadnego urozmaicenia. Jeśli będę biegał cały czas po miastach by robić jakieś poboczne misje, to ja podziękuję.
Jeśli tak dalej jest, no chyba że zmieniłeś, to będzie nudno w tej grze.
A i jeszcze coś, Muzyka to najważniejszy jak dla mnie aspekt gry, ona w szczególności buduję klimat, na 2 miejscu dialogi, na 3 oczywiście fabuła i historia świata gry.
08-06-14 16:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Darings Offline
*


Liczba postów: 25
Dołączył: 07-01-14

Pomógł: 0



Post: #37
RE: 7 days

(08-06-14 16:38)Dr Man napisał(a):  Zrozumiałem to tak, gra nie należy do klasycznych RPG.
Ten wpis z tą muzyką Dope nie dotyczył całego soundtracku tylko urywek, czytaj ze zrozumieniem.
A to przepraszam bardzo :P Źle zrozumiałem :-) Nie gniewaj się tylko na mnie ;-)

(08-06-14 16:38)Dr Man napisał(a):  Myślałem że to jest poważny rpg, i chciałem ci tylko powiedzieć żebyś wybierał do tragiczniejszych sytuacji bardziej przygnębiający rip by wczuć się w klimat, ale jeśli robisz RPG nie na poważnie to niczego się nie czepiam.

Hah :) Nie zrozum mnie źle, to jest poważny RPG, ale z elementami humoru, gra ma nas bawić a nie przygnębiać :P Wyjaśniłem dlaczego taka muzyka i rozumiem Twoje zdanie, że muzyka nie pasuje do sytuacji. Każdy ma swoje zdanie. Zadaniem muzyki jest nadanie odpowiedniego klimatu, moim zdaniem ta piosenka nadaje nastrój taki jaki powinien być. Nie sprawia, że gra jest zwyczajna, nudna i monotonna. Tak jak mówiłem, wyglądało by to jak zwykły nudny RPG. bla, bla bla zabita rodzina, przyjaciel bądź w tym przypadku cała wioska i bohater szukając zemsty staje się herosem od tak po prostu. Muzyka ta miała za cel odebranie trochę powagi całej sytuacji żeby nikt nie wywnioskował z tego, że jest to typowy oklepany schematowy RPG :) Jednak jeżeli nikomu się nie będzie podobał tej fragment gry to zwyczajnie go zmienię :-) Nasz klient nasz pan :)

(08-06-14 16:38)Dr Man napisał(a):  A i nie spinaj się każdy powinien przejmować krytykę a nie odpowiadać na nią z oburzeniem.

Najmocniej przepraszam jeżeli odebrałeś to jako atak w Twoją stronę, ja się niczym nie spinam :D Chciałem tylko dokładnie wytłumaczyć cały sens zaistniałej sytuacji. Jestem Ci niezmiernie wdzięczny za to, że zagrałeś w moją grę i wypowiedziałeś swoje zdanie.

(08-06-14 16:38)Dr Man napisał(a):  A tak dla sprostowania grałem dalej, no i jak na razie git jest rozgrywka, ale nudne misję z dostarczaniem kopert tyle ci powiem, żadnego urozmaicenia. Jeśli będę biegał cały czas po miastach by robić jakieś poboczne misje, to ja podziękuję.

W żadnym wypadku, to miało na celu ukazanie, że tym sposobem Thorfinn nawet za rok nie zdobędzie tej sumy. Cała sytuacja daje mu do myślenia, że w ten sosób nie zarobi tych pieniędzy co równa się z utratą życia :-)
Jak może już zauważyłeś, w świecie mojej gry nawet 1 złota moneta to dla każdego dużo pieniędzy, coś jak na dzikim zachodzie w dawnych (no może nie tak dawnych) czasach. Tam 1 dolar to był majątek. Chciałem żeby tutaj każda złota moneta miała swoją wartość. A 1500 złotych monet to niewyobrażalna fortuna. Trzeba naprawdę nieźle pogłówkować żeby zarobić taką sumę... przez tydzień. Początkowo Thorfinn zaczyna podchodzić do tego uczciwie, poprzez pracę, jednak kiedy to nie przynosi efektów to... (reszta w pełnej wersjiwink)

(08-06-14 16:38)Dr Man napisał(a):  Jeśli tak dalej jest, no chyba że zmieniłeś, to będzie nudno w tej grze.
A i jeszcze coś, Muzyka to najważniejszy jak dla mnie aspekt gry, ona w szczególności buduję klimat, na 2 miejscu dialogi, na 3 oczywiście fabuła i historia świata gry.

W mojej grze gracz nie powinien przywiązywać się do poszczególnych lokacji, zazwyczaj na każdej mapie będziemy raz i już nigdy do niej nie wrócimy. Wyjątkiem są miasta, ale to oczywiste. Bohater cały czas idzie naprzód, więc gra ma cały czas szybkie tempo. Myślę, że misje nie są nudne( mówię o tych które już zrobiłem, ale nie ma ich w demku). Nie jest to już bieganie z miejsca A do miejsca B z byle pierdołą. Później zaczyna wszystko robić się poważniejsze.

Rozumiem, że muzyka jest dla Ciebie najważniejsza... W końcu to ona nam towarzyszy przez całą grę, ale chyba pomijając akcje z DOPE to nie możesz narzekać na muzykęsmilesA przynajmniej tak myśle. Staram się wybierać te najładniejsze z RTP.

Co do dialogów... Może powiesz coś na ten tematsmiles"pisarz" ze mnie żaden więc przydałoby się wysłuchać czyjejś opinii na temat tego co tam powymyślałem za głupoty. Dialogi oddają duszę postaci? (Mówię tu głównie o Girholdzie, bo tak właściwie to tylko z nim dłużej rozmawiamy w demku)

A co do fabuła natomiast... Myślę, że jest nieco odmienna, zresztą sami to pisaliście, więc mam nadzieję, że z tym chociaż jest wszystko ok :P
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-14 20:07 przez Darings.)
08-06-14 20:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Etyr Offline
*


Liczba postów: 19
Dołączył: 03-06-14

Pomógł: 0



Post: #38
RE: 7 days

Jak dla mnie super fabuła, mapki też niezgorsze, choć te pola zielone to takie faktycznie puste ;) ale rób dalej, to zagraj! Jak na Twoją pierwszą grę - wypada zajebiście :D
08-06-14 21:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Dr Man Offline
*


Liczba postów: 58
Dołączył: 30-05-14

Pomógł: 10



Post: #39
RE: 7 days

Ja pisarzem też nie jestem, ale dialog daję postaci oryginalności i charyzmy. Czyli pisząc jakiemuś bohaterowi dialogi oddajesz w nich jego charakter, o tak ja to rozumiem.
Dialogi nie są genialne ani słabe, są w sam raz. ;]
Dobra twórz grę, jak wyjdzie chętnie zagram.
08-06-14 21:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.