Kilka ostatnich miesięcy było dla mnie ciężkim okresem. Zajmowałem się głównie zbieraniem potrzebnych materiałów. Większą część czasu jednak poświęciłem na tworzenie potrzebnych mi grafik.
Zajmowałem się zbieraniem niezbędnych skryptów oraz tworzeniem różnego rodzaju zdarzeniówek, które przydadzą się w późniejszym procesie tworzenia.
Cały czas myślałem nad opowiadaną historią. Co w niej się znajduje, oraz co jeszcze mógłbym do niej dodać.
Jedyne czego mi aktualnie brakuje to dźwięków. Poza tym wszystko już mam. Stworzyłem sobie całkiem niezły fundament na którym chcę postawić swój projekt. Listę skryptów już zamknąłem, więc kwestia mechaniki mnie kompletnie nie interesuje. Mam tak obszerny zbiór grafik, że tym również się nie muszę przejmować.
Czas spędzony nad Empire był czasem ciężkiej pracy.
Mam nadzieję że uda mi się ukończyć ten projekt, oraz uraczyć Was klimatem Empire.
Wrzucam tutaj wszystkie Frakcje wraz z opisami.
![[Obrazek: 8yd4j3jf3ph4tma7g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/e8c7/8yd4j3jf3ph4tma7g.jpg?size_id=1)
Farmerzy to podstawowa siła robocza zakonu. Zajmują się oni uprawą roślin oraz hodowlą zwierzyny. Przebywają na obrzeżach wioski Mortis oraz w samej wiosce.
Nie podoba im się obojętność magów i paladynów na ich sprawy.
![[Obrazek: s87vdbx1odsse1i7g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/072f/s87vdbx1odsse1i7g.jpg?size_id=1)
Kruki pilnują porządku w Mortis. Wypełniają rozkazy paladynów i dbają o to, aby nikt niepowołany nie dostał się do Świątyni Ognia. Gdy tylko mogą to piją w karczmie Mortis lub też przy ogniskach.
![[Obrazek: 2v1vr1b2cshaad77g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/daf8/2v1vr1b2cshaad77g.jpg?size_id=1)
Magowie ognia czczą boginię ognia Ignis przekazując innym jej mądrość. Zajmują się głównie badaniami i nie obchodzi ich zbytnio sytuacja w Mortis. Przesiadują całymi dniami i nocami w Świątyni Ognia.
![[Obrazek: uw5nhnc7nmcm2ze7g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/c989/uw5nhnc7nmcm2ze7g.jpg?size_id=1)
Paladyni są świętymi wojownikami ognia. Jak magowie ognia są ustami Ignis, tak paladyni są jej mieczem. Całe dnie spędzają nad treningiem oraz nauką świętych słów Ignis. Przesiadują wraz z magami w Świątyni Ognia.
![[Obrazek: r9y8l4us30ph4jn7g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/ffbe/r9y8l4us30ph4jn7g.jpg?size_id=1)
Kopacze są głównie skazańcami oraz zdrajcami klanu. Zajmują się wydobywaniem cennych surowców oraz magicznych kryształów. Nierzadko zdarza się iż w szeregi kopaczy wstępują niewolnicy.
![[Obrazek: v45f710o9m9qbo47g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/1203/v45f710o9m9qbo47g.jpg?size_id=1)
Łowcy całe dnie polują na dzikie bestie pozyskując cenne trofea. Noce najczęściej spędzają w przydrożnych obozowiskach. Trofea często sprzedają lub oddają alchemikom.
![[Obrazek: bz13977rfrv51697g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/f625/bz13977rfrv51697g.jpg?size_id=1)
Magowie lodu są kapłanami Bogini lodu Elissy. Poświęcają większość swego czasu na badania magicznych kryształów. Przebywają w sanktuarium strzeżonym przez łowców.
![[Obrazek: j415teolfn57ljc7g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/9623/j415teolfn57ljc7g.jpg?size_id=1)
Wojownicy Klanu Wilka są najpotężniejszymi wojownikami Edeonu. Zamiast poświęcać czas na naukę magii jak to robią paladyni, wolą rozwijać swe umiejętności bojowe. Tylko nieliczni wojownicy mogą wstąpić w ich szeregi. Najczęściej używają dwuręcznych toporów oraz mieczy.
![[Obrazek: tyfary0ybljbi587g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/ed0e/tyfary0ybljbi587g.jpg?size_id=1)
Nowicjusze głównie zajmują się uprawą ziela dusz. Część z nich posiada już rytualne tatuaże. Często można ich spotkać przy drodze. Z zioła często produkują popularny w Edeonie napój-Bagniak, pomagający w medytacji. Zioło często też jest palone przez mieszkańców Edeonu.
![[Obrazek: 3c9d56bxzfc5jmi7g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/5bf6/3c9d56bxzfc5jmi7g.jpg?size_id=1)
Kultyści znają podstawy nekromancji i potrafią posługiwać się różdżkami. Wspomagają nekromantów i handlują w miastach. Zwykle mile przyjmowani przez pozostałe frakcje.
![[Obrazek: qxtkyvj767fzv9g7g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/b800/qxtkyvj767fzv9g7g.jpg?size_id=1)
Nekromanci po mistrzowsku posługują się magią śmierci. Czczą boga śmierci Vento oraz nauczają kultystów. Są pasterzami zagubionych dusz. Potrafią przywoływać istoty z wymiarów śmierci.
![[Obrazek: foo7ovlpwedbkl47g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/7dc5/foo7ovlpwedbkl47g.jpg?size_id=1)
Koruptor jest najmroczniejszym z wojowników. Walczy wręcz wspomagając się magią ciemności. Budzi strach w swych wrogach wyprowadzając potężne ataki. Często używając magicznych mieczy.
![[Obrazek: scrctvutyv806ti7g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/7ed8/scrctvutyv806ti7g.jpg?size_id=1)
Szkielety są "najlepszym przyjacielem" każdego Kultysty i Nekromanty. Posiadają mały współczynnik ataku, lecz dużą obronę. Tworzą ścianę między Bohaterem a przeciwnikiem.
![[Obrazek: ccran4nq3n7i1ss7g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/2d5f/ccran4nq3n7i1ss7g.jpg?size_id=1)
Wampiry są skrytymi bestiami. Osoba skażona wampiryzmem pod wpływem głodu krwi zaczyna przekształcać się w bestie. Wampiry są typowo magicznymi istotami. Będąc wampirem nasza obrona zostaje poważnie zmniejszona kosztem magii oraz ataku.
![[Obrazek: 8s3myytoabgtfjb7g.jpg?size_id=1]](http://www.mediafire.com/convkey/2c22/8s3myytoabgtfjb7g.jpg?size_id=1)
Likantropi są bestialskimi wojownikami. Ludzie obdarzeni tym darem potrafią na kilka minut zmienić się w bestię zwiększając swój atak oraz obronę. Taka przemiana uniemożliwia korzystania z czarów.