Polecenie w title
Aktualny czas: 20-06-25, 23:32 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Wątek zamknięty 
[VXAce] Polecenie w title
Kostek Offline
*


Liczba postów: 98
Dołączył: 16-07-14

Pomógł: 0



Post: #1
Polecenie w title

Witam

Otóż dodałem do ekranu tytułowego nowe polecenie za pomocą tego tutoriala: http://forum.ultimateam.pl/Thread-VXAce-...do-title-a Wszystko działa, jednak nie wiem jak stworzyć scene, miałaby ona jedynie za zadanie wyświetlenie obrazka, a klikając enter powrót do menu. Kombinowałem trochę czasu ale nic nie wyszło :(

Witaj!
Znajomi nazywają mnie Kostek!

Kostek! "Urodziny" już 1 lipca 2015! http://poyters.pl/kosuro.html


Zapraszam na moją stronkę: http://poyters.pl/
25-10-14 21:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #2
RE: Polecenie w title

Przyjmując, że nowa scena nazywa się Scene_New:
# Scena, która wyświetla obrazek

class Scene_New < Scene_MenuBase
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Start
  #--------------------------------------------------------------------------
  def start
    super
    create_sprite
  end  
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Create Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_sprite
    @sprite = Sprite.new
    @sprite.bitmap = Cache.picture("zdjecie")
    @sprite.x = 0
    @sprite.y = 0
  end  
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Update
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update
    super
    if Input.trigger?(:B)
      SceneManager.goto(Scene_Menu)
    end    
  end  
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Terminate
  #--------------------------------------------------------------------------
  def terminate
    super
    dispose_sprite
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Dispose Sprite
  #--------------------------------------------------------------------------
  def dispose_sprite
    @sprite.bitmap.dispose
    @sprite.dispose
  end
end
W linijce 16 podajesz nazwę obrazka z folderu Pictures.

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
08-11-14 15:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.