Empire
Aktualny czas: 20-06-25, 23:42 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] Empire
Kryzz333 Offline
*


Liczba postów: 209
Dołączył: 15-01-15

Pomógł: 44



Post: #41
RE: Empire

No dobra, miałem już to napisać wcześniej, ale poczekałem na publikację Nekromantów.


Chciałem już się nie wtrącać, ale uważam, że rada Venesarda jest lekko mówiąc nietrafiona, albo Venesard nie wie do czego piję.

Jak ktoś chce robić grę w klimatach Gothica, to niech sobie robi.

Ale kopiowanie całych kawałków lekko tylko zmiksowanego świata z wyrwanymi oryginalnymi nazwami to droga do zgubienia fabuły i klimatu gry.

Po zapowiedzi 1 frakcji dałem się przez was przekonać, ale Klan Wilka
http://forum.gram.pl/upl/forum/2009_06/2...091124.jpg

czyli Nowy Obóz (Kopacze, Łowcy, Magowie Wody, tfu Lodu [w dodatku pracujący nad kryształkami... pewnie niebieskimi?]) zmiksowany z Klanem Wilka (góry, kopalnie, potężni wojownicy) z GIII potwierdził moje obawy

Obóz Nekromantów akurat jest tutaj najoryginalniejszy, muszę przyznać. Chociaż ci Nowicjusze, zbierający zioło...


Można pisać jak Adrap, że wszystko okaże się w praniu, ale takie coś już źle wróży.



Dobrze życzę tej grze, ale branie klimatu z Gothica =/= zrzynanie z Gothica

Granie w grę w której wiele wątków będzie powtarzalnych z innych gier może być po prostu nużące!

Możecie pisać, że jestem malkontent, ale lepiej, żeby autor przemyślał co robi zanim prace będą zbyt zaawansowane.
01-04-15 22:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #42
RE: Empire

"Można pisać jak Adrap, że wszystko okaże się w praniu, ale takie coś już źle wróży."
No tak. Piszę tak ale mimo to jestem przeogromnie zawiedziony.
01-04-15 22:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Aruka Offline
*


Liczba postów: 78
Dołączył: 21-08-14

Pomógł: 0



Post: #43
RE: Empire

Adrapnikram napisał(a):Piszę tak ale mimo to jestem przeogromnie zawiedziony.
Dlaczego jesteś zawiedziony?

[Obrazek: k9L1Y.gif]
http://kubajw96.wix.com/empire
01-04-15 22:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Venesard Offline
*


Liczba postów: 226
Dołączył: 07-11-14

Pomógł: 36



Post: #44
RE: Empire

@Kryzz, miałem na myśli to o co tobie chodzi, czyli czerpanie z klimatu, nie kopiowanie gry. Najwyraźniej nietrafnie to ująłem. Nie podoba mi się godło/herb nekromantów.

Sam nie wiem czy coś tworzę.
02-04-15 00:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 985
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 137



Post: #45
RE: Empire

(01-04-15 22:22)Aruka napisał(a):  
Nekromanci
[Obrazek: qm1vj8m3mjo0w9d7g.jpg?size_id=3]

[Obrazek: tyfary0ybljbi587g.jpg?size_id=1] Nowicjusze głównie zajmują się uprawą ziela dusz. Część z nich posiada już rytualne tatuaże. Często można ich spotkać przy drodze.

[Obrazek: 3c9d56bxzfc5jmi7g.jpg?size_id=1] Kultyści znają podstawy nekromancji i potrafią posługiwać się różdżkami. Wspomagają nekromantów i handlują w miastach.

[Obrazek: qxtkyvj767fzv9g7g.jpg?size_id=1] Nekromanci po mistrzowsku posługują się magią śmierci. Czczą boga śmierci Vento oraz nauczają kultystów.

[Obrazek: foo7ovlpwedbkl47g.jpg?size_id=1] Koruptor jest najmroczniejszym z wojowników. Walczy wręcz wspomagając się magią ciemności. Budzi strach w swych wrogach wyprowadzając potężne ataki.
Niesamowicie się prezentują. :klaszcze: Naprawdę jestem pod wrażeniem pomysłowości.

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
02-04-15 01:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #46
RE: Empire

(01-04-15 22:41)Aruka napisał(a):  
Adrapnikram napisał(a):Piszę tak ale mimo to jestem przeogromnie zawiedziony.
Dlaczego jesteś zawiedziony?
Bo jednak te frakcje są bardzo podobne do tych z Gothica. A warto dodać że tamte powstawały w specyficzny sposób. Tak więc podobne frakcje do zgoła innych światów nie zgrywają mi się. Ot co.
A te godła są takie... paintowe. Tylko pierwsze mi się podoba. Znajdź jakiś program do tworzenia herbów/log i tam to zrób.

@dół
Spóźniłeś się XD
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-04-15 03:35 przez Adrapnikram.)
02-04-15 01:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
noruj Offline
*


Liczba postów: 115
Dołączył: 06-05-13

Pomógł: 13



Post: #47
RE: Empire

pomysłowe te frakcje


prima aprilis

http://www.theasgun.blogspot.com
02-04-15 01:56
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Aruka Offline
*


Liczba postów: 78
Dołączył: 21-08-14

Pomógł: 0



Post: #48
RE: Empire

Adrapnikram napisał(a):Bo jednak te frakcje są bardzo podobne do tych z Gothica.
Jestem w 100% pewien że gdyby Kryzz333 nie napisał o podobieństwach mojego projektu do Gothica, to teraz nie byłoby wielu postów w tym temacie. Wydaje mi się że aktualnie w głowie masz myśl "ta gra jest podobna do Gothica" i cokolwiek bym nie dodał, Ty i tak utożsamisz to z Gothicem. System frakcji =/= Gothic. W wielu produkcjach ten system jest wykorzystywany.
Magiczne kryształy również przewalają się w różnych produkcjach. Kryształy z Empire mają zupełnie inne zastosowanie aniżeli magiczna ruda z Gothica, bo już też ktoś je ze sobą przyrównał.

Yoroiookami napisał(a):Niesamowicie się prezentują. :klaszcze: Naprawdę jestem pod wrażeniem pomysłowości.
Dziękuję za zdrowe i nie spaczone "Gothicowością" spojrzenie. :)

[Obrazek: k9L1Y.gif]
http://kubajw96.wix.com/empire
02-04-15 10:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #49
RE: Empire

Nawet jak Kryzz napisał o Gothicu w pierwszej frakcji to się upierałem że nie jest to podobne do gothica. Nie uważam że gra jest podobna do Gothica o to się nie bój. Tam nie było takich rzeczy jak np. Lykantropia. Ale frakcje zdają być się zerżnięte od Gothica I. Naprawdę. A mając na myśli kryształki chodziło mi raczej o kamienie ogniskujące :D.
Moje spojrzenie nie jest spaczone Gothicowością. Ale sam na to spójrz krytycznym okiem i powiedz czy ci frakcje nie przypominają Gothica. Reszta jest w należytym porządku. Dodaj kilka klas, zmień kryształy na nie wiem... pierścienie. Niech nowicjusze uprawiają alkochol a nie ziele, bo klasy jak najbardziej mi się podobają wygląd też ale ich opis mi tylko nie pasuje.
02-04-15 11:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Kryzz333 Offline
*


Liczba postów: 209
Dołączył: 15-01-15

Pomógł: 44



Post: #50
RE: Empire

Jeśli byłoby pojedyncze podobieństwo to nikt by tego nie zauważył.

Ale przecież to się po prostu zgrywa!
Nigdy nie uwierzę, że to dzieło przypadku.

Może uległeś autosugestii?
Ja podczas robienia OzE też czasami łapałem się na mimowolne wprowadzanie rozwiązań podobnych do Gothica...

Frakcje i niektóre elementy świata są żywcem wyciągnięte z Gothica.
Oczywiście nijak ma się to do wspomnianej likantropii czy elfów itd.

Ale także radzę spojrzenie na to trzeźwym okiem i wprowadzenie zmian.

Na dodatek gra w której autor ściąga mimowolnie pomysły źle rokuje. Po prostu.
02-04-15 12:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.